logo

Полірування візору мотошолому: міф чи правда?

Через тривалу експлуатацію мотошолома (10-20 тис. км) або неакуратне поводження з ним, на його склі з'являються подряпини. Деякі дефекти навіть спотворюють зображення і заважають огляду. В цьому випадку варто купити новий мотошолом або замінити скло. Але серед мотолюбителів ходить легенда, що полірування візора шолома здатне вирішити проблему з подряпинами. Тому давайте розберемося, чи це так, і чи є сенс у подібній процедурі.

ЧИМ ЗАГРОЖУЄ ПОМИЛКА ПРИ ПОЛІРУВАННІ СКЛА ШОЛОМА?

При поліруванні мотошолома нам потрібно не лише видалити подряпини, а й зробити візор прозорим та блискучим. Відразу варто відзначити, що видалити глибокі ушкодження в такий спосіб не вийде. Також при найменшій помилці ми зіштовхнемося з тим, що:

  • З'являються відблиски та спотворення. Це відбувається при видаленні надто великого шару покриття. Саме нерівномірна товщина скла призводить до такої проблеми.
  • Візор стає каламутним або з'являються плями. Причиною цього може стати неправильно підібрана полірувальна паста, неакуратне поводження зі шліфувальною машиною.
  • Візор починає швидше «збирати» подряпини. Справа в тому, що при шліфуванні (матуванні) ми прибираємо захисний шар візора, що негативно позначається на його ресурсі.

Як можна зрозуміти, полірування мотошолому своїми руками – ризик. Імовірність зіпсувати скло дуже висока, тому процедура реставрації не гарантує 100% успіху.

ЩО ПОТРІБНО ДЛЯ ПОЛІРУВАННЯ СКЛА ШОЛОМА?

Для реставрації візора вам знадобиться наждачка із зернистістю 800 або 1000. Фінішне шліфування краще виконувати навколо із зернистістю 2000 мкм.

З інструментів можна використовувати шліфувальну машину або дриль. Однак важливо, щоб на пристрої був регулятор обертів. Через високі обороти на склі мотошолома можуть з'явитися оплавлені плями, які погіршать огляд.

Виконувати полірування слід повстяним колом, а фінішну обробку краще робити поролоновим матеріалом. Як засіб бажано використовувати пасту ДОІ або інший аналогічний склад.

Примітка: Шліфувальний та полірувальний інструмент бажано затиснути у лещатах, щоб ви могли тримати візор двома руками.

ЯК ВІДПОЛІРУВАТИ ВІЗОР МОТОШОЛОМУ?

Для початку зніміть скло з шолома та ретельно його протріть. З поверхні важливо прибрати весь бруд, через який у процесі шліфування можуть утворитися нові подряпини. Після цього:

  • Встановіть на дриль або болгарку наждачку із зернистістю 800-1000.
  • Виставте на інструменті мінімальні обороти.
  • Зніміть верхній шар покриття. Шліфування виконується доти, доки вся поверхня скла не стане матовою. Під час процедури давайте візору «відпочинок», щоб покриття не перегрівалося. Також намагайтеся не затримуватись на одному місці, інакше поверхня почне плавиться.
  • Виконайте фінішне шліфування дрібнозернистим колом.
  • Ретельно протріть скло спеціальною м'якою ганчірочкою.
  • Нанесіть поліроль для візора мотошолома на повстяне коло.
  • Відполіруйте поверхню. Процедуру бажано повторити 5-7 разів. При цьому важливо контролювати оберти та уникати перегрівів скла.
  • Виконайте фінішне полірування. На поролонове коло можна навіть не наносити пасту.

Важливо: При поліруванні та шліфуванні тримайте скло двома руками та ведіть їм лише від краю до краю кола. Для очищення поверхні використовуйте лише звичайну мильну воду.

АЛЬТЕРНАТИВНИЙ СПОСІБ ПОЛІРУВАННЯ

Існує більш прийнятний спосіб реставрації скла шолома. Секрет у тому, чим полірувати візор мотошолома. А використовувати ми будемо автохімію та атомайзер. Йдеться про новий засіб Headlights Renovation Liquid. Це китайська хімія, призначена для відновлення фар, хоч і зі склом вона справляється на ура.

Для полірування візора мотошолома своїми руками слід:

  • Обережно зашліфувати поверхню до матового кольору. Рекомендується використовувати коло із зернистістю 800-1000.
  • Протерти скло від залишків покриття.
  • Залити рідину в атомайзер та увімкнути його. До речі, пристрій входить у комплект поставки Headlights Renovation Liquid.
  • Піднести носик атомайзера до скла і почати їм водити. Така процедура виконується доти, доки з візора не пропадуть усі матові плями.
  • Протерти скло.

Варто відзначити, що подібний спосіб теж не дає 100% результату і підходить не для всіх візоров.

Якщо ви все ж таки вирішили заощадити свій час, тоді відвідайте наш салон Двако у Києві. У нас ви знайдете широкий вибір мотошоломів для скутерів, мопедів, мотоциклів та квадроциклів.

8585
Кнопка
связи