Мопед Дельта – один з малокубатурних апаратів, що продаються в СНД. А секрет такої популярності криється в універсальності та низькій ціні на мопед Дельта у Києві. Модель ідеально підходить для перевезення вантажів, їзди з пасажиром, поїздок на рибалку та навіть драйвових прогулянок. Крім того, багато райдерів проводять тюнінг мопеда Дельта, що сприятливо позначається на його можливостях. Але давайте детальніше розберемося, що можна модернізувати в цьому компактному моторолері.
Підготовка мопеда до тюнінгу
Відразу після покупки мопеда райдеру потрібно перевірити всі його вузли та комплектуючі. Це потрібно зробити для того, щоб усунути заводські недоробки. Дуже часто при збиранні мопеда не повністю затягують болти, неправильно встановлюють прокладки, ігноруються налаштування карбюратора і т. д.
В ідеалі райдеру потрібно провести повне ТО мопеда, перевірити та замінити всі витратники, на кшталт прокладок та фільтрів. Така підготовка до тюнінгу мопеда Дельта спростить обкатку мотоцикла та його подальше ТО.
Після перевірки вузлів вам потрібно визначитися, які модернізації слід внести. Поліпшення можна розділити на два типи:
- Зовнішні. До них належить установка ширших покришок, монтаж додаткового бензобака або корзини.
- Внутрішні. Така модернізація включає збільшення обсягу поршневої, розширення дифузора карбюратора, заміну ведучої та веденої зірок, збільшення кількості палива, що подається і т. д.
Важливо відзначити, що практично всі внутрішні модифікації ведуть до підвищеної витрати палива. Наприклад, якщо апарат споживав 2,2 л бензину, після розширення дифузора витрата збільшиться до 2,5-2,7 л.
Тюнінг мопеда Дельта: зовнішній вигляд
Почнемо з найпростішого – зовнішності байка. Зараз на ринку представлено безліч комплектуючих для моделі Delta. До них відносяться дзеркала, кофри, різноманітні наклейки, фари, диски та ободи, покришки і т. д. Всі ці елементи додають мопеду індивідуальності та дозволяють виділити його серед аналогічних моделей.
Але є елементи, які досвідчені райдери радять обов'язково замінити. Цей список містить:
- Амортизатори. Це дозволяє не тільки підвищити комфорт їзди, але й злегка «підняти» байк, зробивши його схожим на спортивні моторолери.
- Покришки. Якщо ви плануєте їздити бездоріжжям, тоді потрібно обов'язково встановити ширші шини. Завдяки цьому покращиться прохідність та стійкість байка навіть на середньому бездоріжжі.
- Вихлопна система. Установка покращеної вихлопної системи допоможе підвищити обороти двигуна, що відчутно підніме потужність мопеда.
- Освітлювальні елементи. Багато мотолюбителів ставлять на свої байки LED-оптику, оскільки вона служить на 30-40% довше за ксенонові або галогенні фари.
Також популярністю користуються конструкційні зміни. Наприклад, одна з найпопулярніших доробок мопеда Дельта – демонтаж пасажирського сидіння та встановлення кошика. Подібна модернізація є особливо актуальною для шанувальників активного відпочинку, кур'єрів або людей, яким потрібно постійно перевозити вантажі.
Деякі райдери пішли далі і прибрали рідний кошик, встановивши замість нього додатковий бензобак. Подібне рішення підійде для любителів далеких поїздок, які не бажають відмовлятися від пасажирського сидіння.
Внутрішній тюнінг мопеда Дельта
Внутрішня модернізація байка Delta спрямована здебільшого на підвищення його потужності. Зазвичай райдери виконують:
- Збільшення обсягу поршневої.
- Розширення дифузорів двигуна та карбюратора.
- Розточення жиклерів двигуна.
- Встановлення більшого карбюратора.
- Заміну ведучої та веденої зірочки.
- Сточку напливу на кришці дроселя.
Однак слід пам'ятати, що більшість покращень підвищують витрати пального. Хоча з огляду на економічність моделі Дельта така жертва є цілком прийнятною. Хоча починати тюнінг рекомендується з чогось дрібного, наприклад, установки зірочок з меншою кількістю зубців (наприклад, 14 на передній і 39 на задній).
Модернізація радянського мопеда Дельта
Як можна зрозуміти, модернізувати новий мотоцикл досить просто. Деякі поліпшення зможе виконати навіть мотолюбитель-початківець. Але як щодо тюнінга мопеда Дельта, зробленого в СРСР?
Звичайно, на старий мотоцикл можна поставити нові дуги, вітрове скло, фари, дзеркала та інші декоративні елементи. Але це покращить лише зовнішність мопеда. А ось із підвищенням потужності радянської Дельти виникнуть проблеми. Єдиний спосіб збільшити швидкість апарату – встановити зірочки з меншою кількістю зубців. Однак це знизить тягу байка, через що запускати його доведеться з штовхача.
Модернізація двигуна або карбюратора на старій Дельті – марнування часу. Навіть після серйозних доробок байк мляво набиратиме швидкість, а райдер відчуватиме брак динаміки.