logo

Фарбування мотошолому: чим і як фарбувати спорядження

Потертості, подряпини та сколи не додають екіпіровці привабливості. І у райдера є два варіанти: купити новий мотошолом або відреставрувати старий. Перше рішення найпростіше, але не завжди є кошти на справді надійне спорядження. І в цьому випадку мотолюбителю варто розібратися, як проводиться фарбування мотошолома або його розпис.

ЧИМ КРАЩЕ ФАРБУВАТИ ЕКІПІРУВАННЯ?

Для реставрації шолома рекомендується використовувати будь-які алкідні або акрилові суміші. Перший тип фарби більш надійний, оскільки відрізняється стійкістю до перепадів температури та різних погодних умов (дощ, сніг, мороз тощо). Правильно нанесений шар алкідного складу без проблем протримається кілька років.

А ось акрилові засоби підійдуть для тих, хто любить часто міняти імідж. Якщо вам не сподобається, як пофарбований мотошолом, покриття можна легко зняти і нанести новий шар складу.

Досвідчені мотолюбителі радять використовувати для шолома фарбу:

  • Mobihel (автоемаль).
  • Decorix (у балончиках).
  • Bosny (тонувальний лак).
  • Dupli-Color чи Maxi Color (автофарба для пластику).

Якщо ви зібралися перефарбувати мотошолом, вам також знадобиться змивка для фарби із пластику, автомобільна ґрунтовка, що закріплює лак. Знайти всі ці засоби можна у будь-якому автомагазині або спеціалізованому інтернет-магазині.

Зверніть увагу: Для ґрунтування поверхні краще використовувати аерозолі фірми Mobihel або Motip. Хорошим рішенням будуть акрилові склади Kudo або Veslee. А ось якщо на спорядженні є глибокі вибоїни або сколи, тоді стартовий шар краще робити зі шпаклівки для пластикових елементів автомобілів.

ЧОМУ ВАРТО ВИБИРАТИ ГРУНТОВКУ І ФАРБУ В АЕРОЗОЛЯХ?

Фарбування шолома мотоцикла – складний та трудомісткий процес. А спеціальні розпилювачі значно його полегшують і дозволяють поступово розподілити фарбу по поверхні екіпіровки. Крім того, ви зможете створити кілька шарів та «погратися» з відтінками.

Плюсом аерозольних фарб є їх невеликий об'єм. Одного балончика вистачить для фарбування всього шолома, при цьому коштує він дешевше за баночні склади.

Примітка: Зараз на ринку є спеціальні флуоресцентні, неонові склади та засоби, що відбивають світло. З їхньою допомогою можна зробити мотошолом більш помітним на дорозі (ефект світловідбивачів).

ЯК ПОКРАСИТИ ШОЛОМ ДЛЯ МОТОЦИКЛУ?

Реставрацію спорядження для мотоцикла або квадрика слід проводити в сухому приміщенні з гарною вентиляцією. Також заздалегідь підготуйте змивку, що закріплює лак, фарбу та ґрунтовку в аерозолях.

Для виконання процедури вам слід:

  • Повністю розібрати мотошолом. Важливо від'єднати візор, додаткові окуляри, підкладку та інші знімні елементи.
  • Зняти стару фарбу. Для цього можна використовувати змивку та дрібнозернистий наждачний папір. Важливо обробити всі куточки та вигини шолома. Не рекомендується використовувати шліфувальну машину, оскільки вона може оплавити пластикові елементи.
  • Проґрунтувати поверхню. Таким чином ви почистите шолом від бруду та залишків старої фарби. Великі сколи можна замазати шпаклівкою.
  • Повторно зашліфувати та проґрунтувати поверхню. Процедура виконується дрібнозернистим папером.
  • Нанести фарбу.

Завершальним етапом фарбування мотошолома своїми руками є його обробка лаком, що закріплює шар.

АЛЬТЕРНАТИВНІ СПОСОБИ РЕСТАВРАЦІЇ СПОРЯДЖЕННЯ

Якщо не хочеться возитися зі шліфуванням, фарбуванням та лакуванням шолома, тоді потрібно шукати альтернативні способи приховати його дефекти. І такі методи є. Йдеться про банальні наклейки для екіпірування, які можна купити практично в будь-якому мотосалоні.

З їхньою допомогою можна приховати як невеликі потертості або сколи, так і глибокі та довгі подряпини. Асортимент стікерів великий, тому райдер точно зможе знайти відповідне рішення.

Хоча наклейки та непоганий спосіб сховати недоліки спорядження, це лише тимчасове рішення. Від вологи, сонця, холоду та спеки вони починають вицвітати та відклеюватися. Більш практичним, але дорогим варіантом стане аерографія. Але відразу варто сказати, що це дороге задоволення і не в кожному місті є тямущі майстри.

У будь-якому випадку аерографія, малюнки для мотоциклетних шоломів та їхнє фарбування не усунуть серйозні пошкодження. Якщо на екіпіруванні утворилася глибока тріщина або великі сколи, його варто відразу ж замінити. Пам'ятайте, що експлуатаційний ресурс мотошолому становить 2-3 роки. В асортименті салону Двако ви знайдете широкий вибір недорогих шоломів від відомих брендів.

12056
Кнопка
связи