logo

Чому квадроцикл буксує: причини і рішення проблеми

Помітили, що мотовсюдихід почав пробуксовувати, а його потужність знизилася? Є кілька причин, чому буксує квадроцикл. Зазвичай проблема криється в ремені варіатора, що зносився, або зчепленні. І від таких проблем не застрахований навіть новий квадроцикл. Тому давайте розберемося, як вирішити проблему самостійно.

ЧОМУ БУКСУЄ ЗЧЕПЛЕННЯ НА КВАДРОЦИКЛІ?

Зчеплення мотовсюдихода відповідає за зміну передач та мінімізацію коливань. При поломці цього компонента райдер помітить, що квадрик почав смикатися, стартувати з місця відразу на високих обертах або пробуксовувати. Зазвичай причиною несправності є диски, що стерлися, які почали просто прослизати. Подібні ушкодження зазвичай виникають через:

  • Відсутність регулярного ТО (треба проводити обслуговування кожні 6-7 тис. км).
  • Використання неякісних мастильних матеріалів.
  • Тривалі пробуксування.

Вирішити проблему допоможе повна заміна зчеплення або встановлення нових дисків. Перший варіант більше підійде для новачків, а ось для розбирання та збирання компонента необхідний досвід.

ЩО РОБИТИ, ЯКЩО БУКСУЄ ЗЧЕПЛЕННЯ НА ДИТЯЧОМУ КВАДРОЦИКЛІ?

Потрібно відразу сказати, що етапи та особливості заміни вузла на підлітковому мотовсюдиході безпосередньо залежать від його марки. Деякі бренди ховають редуктор за пластиковими деталями, інші встановлюють вузол за підніжкою тощо.

Щоб змінити елемент, райдеру потрібно:

  • Зняти кришку ланцюгового редуктора.
  • Викрутити центральний гвинт, демонтувати кришку та прокладку.
  • Відігнути вусики.
  • За допомогою викрутки розкачати зчеплення, щоб воно злізло з втулки.
  • Встановити на втулку новий компонент та зібрати систему.

Зверніть увагу, що процедура може бути різною для різних квадроциклів. Тому перед початком роботи ознайомтеся з інструкцією до мотовсюдиходу.

ЗАМІНА ЗЧЕПЛЕННЯ НА ДОРОЖНЬОМУ ЧОТИРИКОЛІСНИКУ

Отже, ми розібралися, що робити, якщо буксує зчеплення на 125-кубовому квадроциклі. Але як лікувати дорослий позашляховик? А ось тут райдеру доведеться докласти додаткових зусиль, адже для заміни компонента на дорослому мотовсюдиході доведеться одразу демонтувати варіатор. Процедура виглядає так:

  • Демонтуйте кришку варіатора.
  • Викрутіть гайки, що утримують обидва шківи.
  • Демонтуйте верхню частину шківа, ремінь та втулку.
  • Зніміть внутрішню кришку коробки.

Після цього вам відкриється доступ до зчеплення. Далі вам потрібно буде відкрутити фіксуючий болт, дістати шайби та зняти пошкоджений елемент.

ЩО РОБИТИ, ЯКЩО БУКСУЄ ВАРІАТОР НА КВАДРОЦИКЛІ?

Зниження потужності або пробуксовування мотовсюдихода з'являються через ремені КПП. Зазвичай райдер стикається з такими проблемами, коли компонент стерся більш ніж на 1 см. Проте хвилюватися не варто, адже ремінь – це звичайний розхідник, і його легко замінити.

Щоб усунути неполадку, власнику чотириколісника слід:

  • Відкрити доступ до варіатора (для цього потрібно зняти пластикову підніжку).
  • Відкрутити болти, що утримують кришку варіатора.
  • Оглянути ремінь та виміряти його товщину (характеристики компонента можна знайти в інструкції до квадрика).
  • Розвести шківи. Для цього необхідно вкрутити болт завдовжки 5,5-8 см у спеціальний отвір.
  • Переконатись, що ремінь ослаблений, і зняти його.
  • Перевірити стан шківів (на поверхні не повинно бути дефектів або пошкоджень).
  • Встановити новий ремінь (при монтажі слідкуйте за напрямком обертання).
  • Викрутіть болт та зведіть шківи.
  • Встановіть на місце кришку трансмісії.

Примітка: При покупці ременя варіатора звертайте увагу на виробника. Японські або європейські компоненти коштують дорожче, але служать у 2-3 рази довше за китайські ремені.

5082
Кнопка
связи