logo

Чому немає іскри на дитячому квадроциклі?

Проблеми із системою запалення – одна з найпоширеніших причин, чому мотовсюдихід не заводиться. І якщо ви помітили, що на дитячому квадроциклі немає іскри або вона дуже слабка, то потрібно «копати» в цьому напрямку. Тому давайте розберемося, що може стати причиною неполадки і як усунути поломку.

ЧОМУ НЕМАЄ ІСКРИ НА КВАДРОЦИКЛІ?

Відсутність іскри говорить власнику мотовсюдихода про неполадку в системі запалювання. Така проблема торкається як недорогих квадроциклів для дітей, так і топових японських апаратів. Отже, кожен власник мототехніки повинен знати, через що виникають неполадки і як їх усунути. Зазвичай проблеми з іскрою виникають через:

  • Свічки запалювання.
  • Котушку.
  • Пошкодження проводки.
  • Комутатор.
  • Генератор.

Причина, через яку на дитячому квадроциклі зникла іскра, може бути досить специфічною. Наприклад, якщо власник неправильно встановив індуктивний датчик, мотовсюдихід не заводитиметься.

ДІАГНОСТИКА СВІЧКИ ЗАПАЛЮВАННЯ

Перше, що потрібно зробити, якщо на квадрику немає іскри, – перевірити свічку. Найчастіше проблема виникає саме через цей компонент. Власнику техніки потрібно викрутити, почистити свічку від нагару і вкрутити елемент назад.

Також потрібно оглянути електрод. Працездатна свічка повинна мати світло-коричневий колір. Будь-які відхилення від норми (чорний або білий відтінок, масляні відблиски тощо) говорять про проблеми в тій чи іншій системі.

Насправді перевірити працездатність свічки досить просто. Потрібно просто вставити один кінець свічки в ковпачок, а другим торкнуться двигуна. Після цього необхідно ввімкнути запалення і провернути колінвал. Якщо іскри немає, значить, свічку потрібно замінити.

Примітка: Проблема може бути не у свічці, тому райдеру потрібно провести контрольні випробування зі справною свічкою.

Ще одна причина, чому на дитячому квадроциклі слабка іскра, – поломка ковпачка свічки. Для початку компонент потрібно від'єднати та просушити. Перевірка ковпачка виконується як і діагностика свічки.

ПРОВЕДЕННЯ ОГЛЯДУ

Ще одна поширена причина відсутності іскри – обрив дроту чи окислення контактів. Навіть невелике порушення обмотки може призвести до витоку струму. Тому райдеру потрібно:

  • Оглянути проводку.
  • Ізолювати оголені кабелі.
  • Усунути окиснення.

У більшості випадків проблеми з проводкою виникають через неакуратний ремонт або неправильну консервацію техніки на зиму. Щоб уникнути пошкодження обмотки та запобігти появі корозії, квадрик рекомендується зберігати в теплому та сухому приміщенні.

ЯКІ ЕЛЕМЕНТИ СИСТЕМИ ЗАПАЛЮВАННЯ СЛІД ПЕРЕВІРИТИ?

Якщо базові методи (огляд проводки, заміна свічки та ковпачка) не дали результатів, доведеться розпочати діагностику системи запалення. Якщо на дитячому квадроциклі 50-150 кубів немає іскри, слід перевірити:

  • Котушку. Це другий крок після перевірки ковпачка запалювання. Щоб провести діагностику котушки, необхідно виміряти опір за допомогою мультиметра. Для цього прикладіть один щуп до ковпачка, а другий по черзі прилаштовуйте до контактів котушки.
  • Комутатор. Проблеми з іскрою дуже часто виникають через цей компонент, особливо на чотиритактних мотовсюдиходах. На жаль, перевірити стан комутатора складно, оскільки він випускається цілісним блоком. Тому, якщо є підозри, краще просто замінити елемент.
  • Генератор. Щоб перевірити стан вузла, необхідно виміряти його опір. Для цього прикладіть щупи до дротів, що виходять з картера двигуна. Якщо опір низький, то причиною несправності стала обмотка генератора або датчик імпульсу.

Якщо проблему вирішити не вдалося, райдеру варто звернутися до майстерні. Справа в тому, що в системі запалення можуть бути дрібні та приховані неполадки, які заважають запуску мотовсюдихода.

ЧОМУ ВАЖЛИВО РЕГУЛЯРНО ОГЛДАТИ СВІЧКУ ЗАПАЛЕННЯ?

Перевіряти свічку запалювання потрібно регулярно, а не лише коли зникла іскра. Фішка в тому, що компонент є своєрідним індикатором проблем і дозволяє вчасно діагностувати низку неполадок. Наприклад, якщо на свічці:

  • Чорний нагар. Це свідчить про проблеми з паливною системою (надто багата паливна суміш).
  • Білий або сірий колір. Отже, паливна суміш дуже бідна, що призводить до перегріву двигуна і систем мотовсюдихода.
  • Червоний колір. Це означає, що в бензині дуже багато металовмісних присадок.
  • Моторне масло чи паливо. Це може свідчити про несправність системи запалення, низьку компресію, пошкодження клапана і т. д.

І це не повний перелік «симптомів», які можна виявити на свічці. Тому перевіряти її рекомендується раз на 3-4 тижні.

17296
Кнопка
связи