logo

Чому стріляє квадроцикл: причини і «лікування»

Якщо при запуску або роботі мотовсюдихода чути хлопки, райдеру потрібно обов'язково розібратися, чому стріляє квадроцикл. Справа в тому, що така проблема виникає при різних поломках, починаючи від карбюратора і закінчуючи запаленням. А значить, ігнорування «пострілів» призведе до цілого ряду несправностей, серед яких: прогорання клапанів, перегрів двигуна, порушення компресії циліндра, пошкодження впускної системи і т. д. Пам'ятайте, навіть якщо ви вирішили купити квадрик топового бренду, його потрібно буде регулярно обслуговувати.

ПРИЧИНИ, ЧОМУ СТРІЛЯЄ КВАДРОЦИКЛ

Сторонні відривчасті звуки в глушнику квадроцикла можуть виникати через низку проблем. До їх списку входять:

  • Ушкодження свічки запалення.
  • Неправильно приготовлена ​​паливна суміш (бідний чи багатий склад).
  • Повітряний фільтр, що засмітився.
  • Проблеми з контактами датчиків (на апаратах з інжектором).
  • Неправильно налаштований карбюратор.
  • Проблеми із подачею палива.
  • Несправності у системі запалення.

Також причиною неполадки може стати неякісне паливо (з домішками чи водою). Тому перед діагностикою квадроцикла рекомендується злити старий бензин та залити нове пальне.

ПЕРЕВІРКА ПАЛИВНОЇ СУМІШІ

Найпоширеніша причина, через яку квадроцикл стріляє та глухне, – неправильно приготовлена ​​паливна суміш. Наприклад, якщо склад занадто бідний, райдер чує хлопки, що йдуть чергами, і їх частотність підвищуватиметься при збільшенні оборотів.

А ось якщо у складі занадто багато бензину (багата суміш), частина палива залишається на стінках глушника, а потім вибухає. Різке запалення осілої маси призводить до вибухів та вигоряння компонентів системи.

Визначити якість паливної суміші можна не лише за «пострілами», а й за свічкою запалювання. Якщо суміш бідна, свічка матиме блідий відтінок. А при надмірно багатому складі на компоненті утворюється оксамитовий нагар.

Усунути проблему допоможе звичайне налаштування карбюратора квадроцикла. Відрегулювавши голчастий клапан, райдер зможе змінити співвідношення бензину та кисню.

ПРОБЛЕМИ З КАРБЮРАТОРОМ

Ще однією причиною, чому квадроцикл стріляє у глушнику, є забруднення паливної суміші на впуску. Причиною неполадки може стати фільтр, що засмітився, пошкодження герметизуючої прокладки або розгерметизований патрубок (утворилася тріщина або зазор). Вирішити проблему допоможе заміна компонентів та перевірка герметичності системи.

Іноді сторонні уривчасті звуки з'являються після заміни або модернізації глушника. В цьому випадку власнику техніки потрібно:

  • Налаштувати карбюратор.
  • Переналаштувати блок керування.
  • Замінити фільтр на елемент з відповідною пропускною здатністю.

Сторонні звуки можуть виникати і через високу швидкість обертання колінвалу. Наприклад, при скороченні кількості спалахів на високих оборотах система ще якийсь час подає максимум палива. Це призводить до того, що суміш потрапляє в глушник і починає вибухати чергами. Така проблема особливо помітна під час скидання швидкості після тривалого розгону.

НЕСПРАВНІСТЬ У СИСТЕМІ ЗАПАЛЮВАННЯ

Найпоширенішою проблемою системи запалення вважається слабка іскра на свічці. Саме через це квадрик починає глухнути або видавати хлопки. Тому водієві потрібно насамперед перевірити:

  • Справність свічкового ковпачка.
  • Стан високовольтного дроту.
  • Котушки апарату.
  • Стан свічки (якщо елемент пошкоджено, його необхідно замінити).

Іноді проблема виникає після встановлення нової свічки. У цьому випадку необхідно переконатися, що жарове число компонента підходить для конкретного двигуна.

Якщо зі свічкою все гаразд, потрібно перевірити кут випередження запалення. Він може бути виставлений неправильно, через що запалення спрацьовує із запізненням. Це призводить до того, що частина паливної суміші згорає у випускному колекторі, що стає причиною уривчастих звуків. Однак ця проблема не обмежується одними пострілами. Пізнє запалення призводить до спалювання випускного клапана, а це дуже серйозне «захворювання».

ІНШІ ПРИЧИНИ ПОЯВИ «ПОСТРІЛІВ» У ГЛУШНИКУ КВАДРИКА

Проблема в «пострілах» у глушнику актуальна як для квадроциклів з карбюратором, так і для моделей з інжектором. Наприклад, забруднення фільтра або попадання сміття в повітропровід мотовсюдихода з інжектором може вплинути на якість паливного складу.

Також причиною появи сторонніх звуків може стати неправильна робота датчиків або пошкодження контактів. Це призводить до того, що на ЕБУ надходять некоректні дані і система неправильно готує паливну суміш. Діагностувати подібну проблему можна по лампочці «check».

Не варто ігнорувати і стан самого двигуна. Засмічення або поломка ДВЗ також можуть призвести до появи «пострілів» у глушнику мотовсюдихода.

18301
Кнопка
связи