logo

Чому на квадроциклі гріється глушник?

Подумайте, як часто ви проводите обслуговування свого квадроцикла? Адже це важлива складова «здоров'я» мотовсюдихода, від якої залежить робота всіх систем транспорту. І навіть якщо ви вирішили купити новий квадроцикл, будьте готові до того, що іноді доведеться стикатися з проблемами. Наприклад, багато райдерів скаржаться на те, що вихлопна труба квадроцикла гріється. Адже це «дзвіночок» про те, що деякі системи апарату працюють некоректно. Тож давайте розберемося, що робити, якщо розжарився глушник мотовсюдихода.

ЧОМУ ГРІЄТЬСЯ ГЛУШНИК КВАДРОЦИКЛУ?

Насправді причин сильного нагріву вихлопної системи не так багато. Найчастіше подібна ситуація виникає через:

  • Занадто бідну чи багату паливну суміш.
  • Повітряний фільтр, що засмітився.
  • Пошкодження іскрогасника.
  • Пізнє запалення.

Причин, чому на квадроциклі гріється вихлопна труба, не так багато. І практично всі ці неполадки зможе усунути навіть райдер-початківець.

НЕПРАВИЛЬНЕ ПРИГОТУВАННЯ ПАЛИВНОЇ СУМІШІ

Навіть водії-початківці знають, що паливна суміш готується з бензину і повітря. Але важливу роль відіграють пропорції компонентів. Наприклад, якщо повітря буде більше, ніж бензину, тоді суміш вийде надто бідною. І тут розпочинаються проблеми. Збіднений склад призводить до цілої низки проблем:

  • Погіршення тяги на мотовсюдиході.
  • Відчутне падіння потужності квадрика.
  • Зупинка силового агрегату.
  • Некоректна робота двигуна.

Також збіднена суміш є однією із причин, чому на квадроциклі гріється глушник. Справа в тому, що до труби потрапляють залишки палива, які вибухають у ній. Це призводить не тільки до підвищення температури вихлопної системи, але й до серйозних пошкоджень.

ЯК ДІЗНАТИСЯ, ЩО СУМІШ БІДНА?

Якщо вихлопна труба квадроцикла сильно гріється, насамперед переконайтеся, що паливний склад правильно підготовлений. Діагностувати неполадку можна за кількома ключовими симптомами:

  • Двигун мотовсюдихода почав працювати неправильно.
  • Знизилася потужність та потяг квадрика.
  • Апарат почав «чхати».
  • Ізолятор на свічці запалення має блідий відтінок.

Вирішити проблему допоможе звичайне регулювання карбюратора. Докладніше дізнатися про процедуру чищення та налаштування паливної системи ви зможете у нашій статті.

ПРОБЛЕМИ З ІСКРОГАСНИКОМ

Ще одна причина, чому гріється глушник на квадроциклі – іскрогасник, що оплавився. Це спеціальна сітка, яка призначена для гасіння вібрацій та шуму. Однак іноді цей компонент може розплавитися або просто забитися. Через це відпрацьовані гази не зможуть вийти з труби, що призводить до підвищення температури труби.

Щоб перевірити іскрогасник, потрібно відкрутити 3 болти на кінці вихлопної труби та акуратно витягнути начинку системи. Якщо сітка просто засмічена, її можна продути. А ось компонент, що оплавився, слід замінити або взагалі відмовитися від нього.

Зазвичай проблеми з іскрогасником виникають через неправильно налаштований карбюратор, багату або бідну паливну суміш. Якщо всі системи квадрика працюють коректно, чищення сітки виконується раз на 10-12 тис. км.

ПІЗНЕ ЗАПАЛЕННЯ

Зазвичай, проблеми з пізнім запаленням зустрічаються на квадриках з карбюратором. Суть несправності полягає в тому, що паливна суміш занадто пізно спалахує і догоряє вже в циліндрах силового агрегату. Це призводить до падіння потужності, підвищеної витрати бензину та надмірного накопичення нагару. Крім того, догорання суміші під час робочого ходу може стати причиною перегріву двигуна та надмірного нагрівання вихлопної системи.

5283
Кнопка
связи