logo

Чому скутер не набирає обертів та глохне?

Продаж скутерів цікавить багатьох людей, адже це компактна та універсальна техніка, яка ідеально підходить для міста чи дачі. Але, як і будь-які транспортні засоби, моторолери періодично виходять із ладу. Найчастіше це відбувається через відсутність регулярного ТО. Власники помічають, що скутер не набирає обертів та глухне, з'являються провали або знижується швидкість. То що може стати причиною подібних проблем?

Неправильно підібране масло

Більшість райдерів не замислюється про те, який вплив на здоров'я техніки надає мастило. Адже робота мототехніки безпосередньо залежить від вибору масла. Низькоякісне мастило призводить до того, що скутер 4т не розвиває обертів. Крім того, через недостатню якість або відсутність масла:

  • Нагрівається двигун.
  • Падає потужність.
  • Знижується динаміка.
  • Підвищується зношування компонентів апарату.

Зниження обертів відбувається і за некоректної роботи масляного насоса. Якщо в системі занадто багато або мало мастила, починає страждати двигун.

Що робити, якщо скутер глухне під час додавання газу?

Це досить поширена проблема, яка виникає через неправильну роботу паливної системи. Через неправильні налаштування карбюратора:

  • Апарат почне глухнути.
  • Техніка перестане заводитись.
  • Збільшиться витрата палива.
  • Почне перегріватись мотор.
  • Падає потужність та обороти.

Якщо ви помітили, що апарат став млявим, спробуйте злити бензин. Можливо, якість палива низька або не підходить октанове число. Але якщо після заміни бензину проблема залишилася, рекомендується відправити моторолер на діагностику до СТО.

Зниження компресії

Скутер відмовляється їхати в гору чи просто не тягне? Отже, знизилася компресія. Зазвичай ця проблема виникає через використання техніки на граничній потужності, знос кілець циліндра або його неправильне розточування. Діагностувати неполадку допоможе компресометр. В ідеалі компресія повинна бути 10 бар, а в уживаних апаратах 7-8 бар.

Якщо цей показник нижче, слід зайнятися обслуговуванням поршневої: замінити кільця та прокладки, оглянути циліндр, змастити компоненти, перевірити герметичність патрубків та стан інших деталей. Але якщо скутер глухне при додаванні газу й надалі, весь вузол доведеться замінити.

Пошкодження ременя варіатора

Падіння оборотів спостерігається і при зносі ременя варіатора. Якщо він стерся більш ніж на 1-1,5 см, розігнатися до максимальної швидкості буде неможливо. Єдиний спосіб вирішити проблему – замінити компонент. Проте не рекомендується ставити китайські комплектуючі. Найкраще купити ремінь європейського виробництва.

Іноді скутер не набирає обертів під навантаженням через неправильно підібраний ролик варіатора. Якщо деталь більша або менша, апарат:

  • Втратить динаміку. Після розгону до 30-35 км/год обороти починають знижуватися.
  • Довше розганятиметься до максимальної швидкості.
  • Не зможе розвинути граничну швидкість.

Щоб підібрати відповідну за вагою та розміром деталь, потрібно вивчити документацію скутера.

Дрібні неполадки, що впливають на роботу скутера

Існує безліч причин, чому скутер глухне, коли даєш газу. До їх списку входять:

  • Забився глушник. Така проблема зазвичай зустрічається у двотактних моторолерах і «лікується» пропалом труби.
  • Повітряний фільтр засмітився. Через нестачу повітря у скутера падає потужність і немає тяги.
  • Забитий карбюратор. І тут техніка заводиться, але розігнатися до максималки не вийде. Усунути проблему допоможе промивання та продування карбюратора.
  • Неправильно відрегульований клапан двигуна (тільки у 4-тактних апаратах).
  • Знос колінвала та його компонентів.

Точно визначити неполадку буває складно, адже «симптоми» у більшості поломок практично ідентичні. Тому техніку краще довірити досвідченим майстрам, які проведуть діагностику та знайдуть несправність.

81886
Кнопка
связи