logo

Чому квадроцикл не набирає обороти?

Одна з найпоширеніших проблем, з якою стикаються любителі off-road – падіння обертів мотовсюдихода або провали при розгоні. Цікаво, що двигун може працювати ідеально, але динаміка апарату відчутно знижується. Тому райдеру важливо розібратися, через що квадроцикл не набирає обертів і як вирішити цю проблему.

ЯК ПОВИНЕН ПРАЦЮВАТИ МОТОВСЮДИХІД?

Мотоаматори, які купили квадроцикл у салоні, знають, як він працював спочатку. Але з вживаною технікою все складніше. Райдер не знає, як спочатку працював апарат.

Також варто враховувати, що малопотужні моделі не відрізняються особливою динамікою. Це стосується апаратів із двигуном від 50 до 110 кубів. Але якщо 150-кубовий квадроцикл не розвиває обертів, слід шукати причину неполадки.

ПОШИРЕНІ ПРОБЛЕМИ

Причиною погіршення динаміки і падіння обертів може стати практично будь-яка дрібниця, починаючи від глушника, що забився, і закінчуючи неякісним паливом. Але найчастіше проблеми виникають через:

  • Несправності паливної системи.
  • Розрив ременя варіатора.
  • Повітряний фільтр, що засмітився.
  • Погіршення компресії.

Пам'ятайте, що уникнути таких проблем допоможе регулярне ТО. В ідеалі, обслуговування потрібно проводити 1-2 рази на сезон.

РЕГУЛЮВАННЯ ПАЛИВНОЇ СИСТЕМИ

Власники карбюраторних мотовсюдиходів часто стикаються з падінням оборотів. Це відбувається через неправильне налаштування системи. Якщо карбюратор не налаштований, райдер зіштовхнеться з:

  • Погіршенням динаміки. Квадрик неохоче набиратиме швидкість.
  • Перегріванням двигуна, через надмірне утворення нагару.
  • Проблемами із запуском. Техніка почне глухнути або взагалі відмовиться заводитися.
  • Зниженням оборотів та падінням потужності.
  • Підвищенням витрати бензину.

Щоб двигун квадроцикла тримав оберти, слід здійснити регулювання карбюратора. Процедура включає налаштування холостого ходу, рівня бензину і якості палива. Райдерам-початківцям буде складно розібратися в нюансах процедури, тому краще звернутися до спеціалізованого сервісу.

Пам'ятайте, що занадто багата або бідна паливна суміш призводить до утворення нагару та падіння обертів. Але звертати увагу варто і на паливо. Якщо бензин неякісний, апарат буде млявим або взагалі відмовиться заводитися. Тому в першу чергу мотолюбителю потрібно злити старе паливо і залити нове пальне.

ЗНИЖЕННЯ КОМПРЕСІЇ ЦИЛІНДРУ

Якщо ви помітили, що квадрик почав погано заводитися, впали оберти і техніка працює не дуже стабільно, слід перевірити компресію. Зазвичай вона знижується через:

  • Пошкодження кілець циліндра.
  • Високі навантаження (що природно для квадроциклів).
  • Неправильне розточування циліндра.
  • Помилки під час встановлення або вибору комплектуючих.

Оптимальний показник для квадроциклу 10 бар. І що вище ця цифра, то краще. У більшості апаратів компресія сягає 12-13 бар.

Але що робити, якщо компресія ледве дотягує до 8-9 бар? В цьому випадку потрібно оглянути весь вузол, замінити зношені деталі (кільця) та добре змастити всі компоненти.

Якщо компресія низька, відразу перевірте всі патрубки. Можливо, одна із трубок втратила свою герметичність.

ДІАГНОСТИКА РЕМНЯ ВАРІАТОРА

Ще одна причина, чому квадроцикл не тримає обертів – ушкодження ременя або ролика варіатора. Щоб усунути проблему, слід ретельно оглянути вузол. Якщо ремінь сильно зносився або стоншився більш ніж на 1-1,5 см, його необхідно поміняти.

Для заміни потрібно:

  • Зняти кришку варіатора. Можливо, доведеться демонтувати підніжку.
  • Розсунути шків варіатора. Для цього слід відкрутити одну з гайок та зняти компонент.
  • Демонтувати провислий ремінь.

Примітка: Рекомендується встановлювати англійські або європейські комплектуючі, оскільки китайські ремені служать менше.

Також потрібно впевнитись, що ролик варіатора підходить за розміром. Якщо елемент надто великий, динаміка квадрика погіршиться. А при встановленні ролика меншого розміру мотовсюдихід не зможе розвинути максимальну швидкість.

ПЕРЕВІРКА МАСТИЛА

Оскільки на більшості квадроциклів стоять чотиритактні мотори, їх силові агрегати потребують якісного мастила. І нерідко, двигун квадроцикла не набирає обертів через відсутність масла або його низьку якість.

Крім того, недостача мастила призводить до:

  • Підвищеного зносу елементів двигуна.
  • Зниження потужності техніки.
  • Перегрівання силового агрегату.

Але багато мастила – теж погано. Тому потрібно перевірити, як працює масляний насос. Якщо пристрій закачує багато мастила, мотор захлинається або гріється. При виявленні такої проблеми варто відвідати спеціальну майстерню та відрегулювати систему.

21699
Кнопка
связи