logo

Як правильно відрегулювати карбюратор на скутері?

Практично у всіх китайських скутерах використовується карбюратор. Це проста, недорога система підготовки суміші з пального та повітря, яка потребує періодичного ТО. Власник малокубатурного двоколісника має розібратися, як налаштувати карбюратор на скутері. Інакше система не зможе готувати суміш з повітря та палива правильно, у роботі мотора та інших систем з'являться збої.

Етапи проведення налаштування

Регулювання карбюратора скутера проводиться у кілька етапів. Для різних моделей дії можуть суттєво відрізнятися. Але основні етапи залишаються незмінними. Налаштування карбюратора скутера проводиться в декілька етапів:

  • Робота на холостих. Для цього у конструкції карбюратора передбачений відповідний гвинт. Його потрібно крутити, попередньо прогрівши мотор. Якщо потрібно збільшити обороти, болт закручують, а якщо зменшити – відкручують.
  • Правильне співвідношення компонентів суміші. На цьому етапі виставляється правильне співвідношення палива та повітря у суміші. Спочатку потрібно викрутити свічку та оцінити її зовнішній вигляд. Регулювання потрібне, якщо на ній є нагар або електрод білий та оплавляється. Для налаштування потрібно обертати відповідний гвинт або встановити правильне положення голки (якщо її піднімають, суміш стає багатшою, а якщо опускають – стає біднішою).
  • Об'єм палива в камері. При налаштуванні карбюратора скутера обов'язково звертають увагу обсяг бензину в резервуарі. Він залежить від положення поплавця. Якщо карбюратор переливає, його потрібно прочистити. Про необхідність виконати ТО говорить наявність осаду в резервуарі або неправильне положення основи, на якій кріпиться поплавець.

Якщо ТО не допомогло вирішити існуючі проблеми, можливо, вузол потребує ремонту.

Різниця в регулюванні двотактника та чотиритактника

У продажу представлені скутери з мотором на два та чотири такти. ТО для таких двоколісників може дещо відрізнятись. Це справедливо і для регулювання карбюратора на скутері. Виконати всі дії можна самостійно. Налаштування для двотактників та чотиритктників відрізняється наступними нюансами:

  • Двотактні скутери. Карбюратор таких двигунів відрізняється від аналогічного вузла чотиритактного двигуна. Регулювання карбюратора 2т скутера не викликає складнощів навіть у новачків. Справа в тому, що вузол приготування паливної суміші у таких двоколісників дуже простий. Тут немає додаткових налаштувань. Збагачувач зазвичай механічний (голка). У процесі налаштування карбюратор розбирається (описано в інструкції виробника). Збагачувач впливає на склад суміші в обмеженому діапазоні. Якщо його буде піднято до максимуму, за склад суміші відповідатиме жиклер.
  • Чотиритактні скутери. Пристрій вузла для приготування паливної суміші у подібній мототехніці відрізняється від двотактників. Регулювання карбюратора скутера 4т може вимагати чимало часу. Часто процедуру доводиться повторювати кілька разів, доки не буде отримано потрібний ефект.

Кардинальних відмінностей у карбюратора для двотактників та чотиритактників немає. Вони відрізняються деякими характеристиками роботи, а також жиклерами. Процедура регулювання приблизно однакова.

Процедура регулювання для китайського скутера

Налаштування карбюратора на скутері починається із прогріву двигуна. Потрібно завести його та залишити на деякий час. Потім двигун можна заглушити. Далі виконують кілька послідовних процедур. Для китайських скутерів зазвичай потрібно зробити таке:

  • Відповідний болт повністю закручують.
  • Потім відпускають на один оборот, а далі ще на половину.
  • Запускають двигун і ще на третину оберту відпускають регулювальний елемент.
  • Потрібно почекати трохи, подивитися, як поводиться двигун.
  • Якщо обороти більші за норму, потрібно закрутити регулювальний гвинт на четверту частину обороту.
  • Якщо оберти не зменшилися, поворот роблять ще на чверть.

Проблеми при налаштуванні виникають, якщо паливна суміш готується неправильно або деталі, компоненти вузла зношені. Провести діагностику та обслуговування вузла можна у салоні, в якому ви купили новий скутер.

Чищення компонентів карбюратора

Також варто дізнатися, як почистити карбюратор на скутері. Потрібно купити спеціальну рідину, яка заливається у паливний бак. Потім двигун запускається. У процесі згоряння паливний склад прочищає карбюратор та всі компоненти системи. Якщо засмічення серйозне, доведеться розбирати вузол і чистити його вручну.

Коли без ремонту не обійтись?

Якщо деталі, компоненти зносилися, у процесі їх обов'язково замінюють. Ступінь зношування можна оцінити візуально. Іноді водій дізнається про наявність проблем за певними симптомами, наприклад, двигун важко завести, паливна суміш готується неправильно і т. д. Щоб виконати ремонт, бажано звернутися до професійного мотомеханіка.

20278
Кнопка
связи