logo

Як виконується регулювання карбюратора квадроцикла?

Щоб мотовсюдихід працював як годинник, райдеру потрібно регулярно проводити повне ТО техніки. І ключовим елементом обслуговування є регулювання карбюратора квадроцикла. Згодом система починає працювати неправильно, через що збільшується витрата палива, погіршується динаміка і з'являються інші проблеми. Так як відрегулювати карбюратор мотовсюдихода?

ЧОМУ ПОТРІБНЕ НАЛАШТУВАННЯ ПАЛИВНОЇ СИСТЕМИ?

Робота та ресурс мотора безпосередньо залежать від якості паливної суміші. За приготування складу відповідає карбюратор, але після тривалої експлуатації техніки налаштування збиваються. Це призводить до:

  • Проблем із запуском силового агрегату. Наприклад, якщо регулювання карбюратора 125-кубового квадроцикла не було проведене, апарат може перестати заводитися або почне глухнути.
  • Поганої реакції на курок газу та падіння потужності. Через неправильне налаштування системи відбувається зниження оборотів двигуна, відповідно, його потужність падає.
  • Провалів при розгоні. Тяга може пропадати як на одну, так і кілька секунд. Але найнеприємніше те, що подібні провали відбуваються послідовно, що відчутно заважає набору швидкості.
  • Зниження динаміки. Квадрик стає млявим і неохоче набирає швидкість. З іншого боку, при наборі швидкості з'являються ривки.
  • Надмірного утворення нагару. Неправильно приготовлена ​​суміш призводить до того, що в камері згоряння з'являється велика кількість нагару, через який мотор перегрівається. Звичайно, це знижує ресурс двигуна і призводить до його поломки.

Багато райдерів, які вирішили купити недорогий квадроцикл, просто не жаліють техніку та ігнорують цю процедуру. Але навіть якщо ви плануєте змінити свій апарат через 1,5-2 роки, регулювання потрібне. Причина цього – збільшення споживання палива. Квадрик з ненастроєним карбюратором «їсть» на 30-40% більше бензину, а це відчутні витрати.

ЯК УНИКНУТИ ПРОБЛЕМ?

То як же відрегулювати карбюратор на китайському квадроциклі? Для цього потрібно:

  • Налаштувати холості оберти. Процедура виконується за допомогою спеціального гвинта, що відповідає за якість складу та кількість оборотів.
  • Оптимізувати якість паливного складу.
  • Налаштувати рівень бензину.

Однак важливо пам'ятати, що всі налаштування виконуються тільки при чистому карбюраторі. Це означає, що райдеру потрібно прибрати з вузла весь бруд і промити систему, щоб видалити з неї конденсат та осад.

Примітка: Безпосередньо перед регулюванням двигун слід прогріти до робочої температури.

ЯК ВІДРЕГУЛЮВАТИ КАРБЮРАТОР НА КВАДРОЦИКЛІ?

Для налаштування холостих оборотів карбюратора спочатку потрібно очистити поплавцеву камеру від пального. Для цього заведіть мотовсюдихід, закрийте паливний кран і зачекайте, коли апарат заглухне (5-10 хв). Щоб прискорити процес, можна трохи проїхатися на квадрику. Звичайно, бензин можна і злити, але вам у будь-якому разі доведеться прогрівати апарат, тому перший спосіб видалення бензину ефективніший.

Після цього необхідно:

  • Відкрити кран.
  • Завести апарат.
  • Вкрутити болт (№2) до упору, який відповідає за якість суміші. Пам'ятайте, що для збагачення складу слід крутити праворуч, а для збіднення вліво. Якщо на цьому етапі квадрик глухне, значить, є проблеми (патрубки розгерметизувалися).
  • Прокрутити гвинт №2 один раз (ліворуч).
  • Збільшити холості оберти за допомогою болта №3. Запустіть квадрик і перевірте оберти. Вони будуть трохи вищими за стандартні показники.
  • Викрутити болт №2 (перевірте його 2-2,5 рази). Після цього двигун повинен досягти максимальних оборотів.
  • Почати коригувати роботу системи за допомогою гвинта №3, орієнтуючись на звук. Двигун повинен працювати рівно, без надриву.
  • Натиснути на газ. Так ви переконаєтеся, що обороти не падають.

Щоб не помилитися, ознайомтеся з інструкцією перед тим, як відрегулювати карбюратор на 125-кубовому квадроциклі. Пам'ятайте, що в різних апаратах розташування болтів відрізняється, тому заздалегідь ознайомтеся з документацією.

ЯК ВІДРЕГУЛЮВАТИ ЯКІСТЬ ПІДГОТОВЛЕНОЇ СУМІШІ?

Щоб оцінити якість паливного складу, зробіть тестовий заїзд. Після цього відкрутіть свічку та оцініть її стан. Якщо вона:

  • Коричнева (біля ізолятора). Це означає, що все гаразд. Але якщо такий відтінок є лише з одного боку, склад надто бідний.
  • Чорного кольору (на ізоляторі). Сажа сигналізує про те, що система подає багато палива. Однак якщо вся свічка чорна, значить, склад занадто багатий, що збільшує витрати бензину.
  • Біла (ізолятор). Значить, не вистачає палива та повітря. А якщо суміш надто бідна, вся свічка буде білою.
  • Червона. Значить, у складі велика концентрація металів.

​Також зверніть увагу на такі симптоми: пошкоджений наконечник (несправність електрода), масляні відкладення (ушкодження кілець та ковпачків), стружка та вкраплення (ознака руйнування двигуна).

Для налаштування суміші вам потрібно скрутити кришку голки та потягнути її. Щоб дістати голку, слід витягнути трос. Після цього перемістіть кільце в необхідному напрямку (нижче – більше повітря, але менше палива і навпаки). Потім заведіть двигун і переконайтеся, що він не глухне.

НАЛАШТУВАННЯ РІВНЯ БЕНЗИНУ

Останній етап регулювання карбюратора 125cc квадроциклу – коригування рівня бензину. Для цього потрібно:

  • Знайти дренажний шланг.
  • Підняти нижню частину трубки.
  • Викрутити гвинт і видалити суміш.
  • Розкрити поплавцеву камеру.
  • Знайти язичок, який закриває голку.
  • Підігнути його трохи вниз, щоб збільшити інтенсивність подачі палива.

Примітка: Виконуйте регулювання максимально акуратно, оскільки компоненти системи дуже тендітні. В ідеалі налаштування карбюратора повинен проводити фахівець.

39771
Кнопка
связи