logo

Не заводиться 150-кубовий скутер: причини і усунення неполадок

Проблеми із запуском моторолера знайомі всім райдерам. І це стосується як тих, хто вирішив купити новий 150-кубовий скутер, так і власників уживаної техніки. Тому райдеру важливо розібратися, чому не заводиться 150-кубовий скутер і як самостійно усунути цю неполадку.

З якими проблемами стикаються райдери?

Зазвичай складності із запуском моторолера виникають взимку або в міжсезоння, коли температура опускається до 0. У транспортному засобі просто не крутиться стартер або двигун не реагує на спроби його «оживити». Причиною такого збою можуть стати:

  • Несправність проводки байка.
  • Тривалий простій (при консервації техніки).
  • Неправильна робота паливної системи.
  • Проблеми із запалюванням.

Несправність виникає і через дрібніші поломки. Наприклад, якщо в 150-кубовому скутері немає іскри, його ремінь ГРМ зносився, впала компресія або засмітився повітряний фільтр. Причин справді багато, тому водієві рекомендується «пройтися» найуразливішими місцями моторолера.

Огляд та діагностика свічки

Свічка запалювання – це універсальний індикатор несправностей. За кольором компонента можна визначити систему, яка дала збій. Наприклад, якщо на елементі є шар чорної сажі, це означає, що карбюратор готує дуже багату паливну суміш.

Саме тому починати діагностику скутера слід зі свічки. Спочатку огляньте компонент і переконайтеся, що на ньому немає нагару, слідів плавлення та інших дефектів. Після цього вам слідує:

  • Викрутити свічку.
  • Почистити її за допомогою спеціальної щітки.
  • Протерти та просушити компонент. Сушити свічку можна над обігрівачем чи газовою плитою.
  • Перевірити працездатність розхідника.

Переконатися, що свічка «жива», можна так. Райдеру потрібно доторкнутися металевою частиною компонента до циліндра чи непофарбованої частини двигуна. Після цього спробуйте запустити двигун і стежте за свічкою. Якщо при цьому на скутері 150 кубів немає іскри або жовтого або червоного кольору, деталь слід замінити. А ось справний елемент видаватиме синю іскру.

Зверніть увагу: Свічковий ковпачок є ще однією причиною, чому моторолер не заводиться на холодну. Щоб перевірити компонент, його потрібно демонтувати і провести таку ж процедуру, як і зі свічкою.

Чому 150-кубовий скутер не заводиться у теплу погоду?

Труднощі із запуском моторолера нерідко виникають через некоректну роботу паливної системи. Тому якщо байк відмовляється заводитися, перевірте його паливний кран. Щоб це зробити, слід відключити від карбюратора трубку та прокрутити колінчастий вал. Якщо при цьому зі шланги почав текти бензин, значить вузол справний. А ось якщо паливо не надходить у трубку чи навпаки, витікає постійно, кран потрібно поміняти.

Наступним на черзі стоїть фільтр. Зніміть його і переконайтеся, що він не засмітився і добре продувається. В ідеалі компонент потрібно перевіряти та міняти хоча б 1 раз на рік. До речі, коштує паливний фільтр близько 20-50 грн.

Пам'ятайте, що засмічення є серйозною проблемою для всієї системи. Якщо в карбюратор потраплять частинки сміття, мотоцикл просто відмовиться запускатися. Щоб уникнути цієї проблеми, використовуйте лише перевірений бензин та якісний фільтр. Але якщо система засмічена, тоді потрібно зняти і розібрати карбюратор, промити і продути його, провести діагностику камери поплавця і почистити жиклер.

Якщо після тривалого простою скутер 150 кубів не заводиться, але іскра є, слід замінити паливо. Старий бензин може просто не спалахувати.

Перевірка системи запалення моторолера

Ще одна поширена проблема серед власників мопедів – витік електрики, який виникає через пошкодження обмотки. Голі дроти, що торкаються металевих компонентів, порушують подачу струму до ковпачка. Вирішити проблему просто. Потрібно оглянути високовольтний кабель та при необхідності заізолювати його.

Більш серйозною проблемою буде:

  • Пошкодження котушки.
  • Неправильна робота датчика запалювання.
  • Поломка комутатора.

Якщо на скутері 4т із 150 куб. двигуном немає іскри, вам знадобиться мопед-донор, з якого можна зняти комутатор, котушку та датчик. Ці компоненти необхідно ставити на ваш байк і перевіряти його роботу. Якщо другого моторолера немає, тоді краще звернутися до сервісного центру Двако, де майстри проведуть повну діагностику системи запалення.

Зниження компресії

При зносі поршневих кілець або розточуванні циліндра падає компресія. Через це мопед перестає заводитися чи його динаміка погіршується. Діагностувати проблему легко, потрібно лише запустити двигун кікстартером. Якщо лапка рухається без опору, тиск у циліндрі нижче 7 бар (норма 10 бар).

7882
Кнопка
связи