logo

Як відремонтувати і відрегулювати підвіски квадроциклу самостійно?

Підвіску прийнято вважати одним із найважливіших функціональних компонентів мототехніки, оскільки саме вона відповідає за комфорт райдера в процесі руху, а також забезпечує м'яке проходження проблемних ділянок рельєфу. Продаж квадроциклів має на увазі особливе ставлення до даного вузла та докладну консультацію щодо процедури його регулювання та догляду за ним.

Виділяють підвіску залежного та незалежного вигляду. Другий вид найчастіше трапляється серед сучасних моделей квадроциклів. Кожен мотолюбитель може зробити її регулювання відповідно до власних уподобань, а також умов експлуатації.

Серед переваг залежної підвіски квадроцикла слід зазначити:

  • простоту ремонту та техобслуговування;
  • довговічність;
  • зносостійкість.

Настільки привабливі експлуатаційні якості такої підвіски пояснюються граничною простотою її конструкції.

ПРИНЦИП РОБОТИ ПІДВІСКИ

Незалежно від типу підвіски квадроцикла, існують деякі закономірності у її будові. Існують передні та задні типи підвісок. Щоб квадроцикли на 125 кубів могли похвалитися високим рівнем комфорту під час їзди, передню підвіску зазвичай роблять незалежною. Нерідко її доповнюють такими елементами, як пара трикутних важелів та телескопічні амортизатори. Що стосується задньої підвіски, то вона буває залежною, незалежною або напівнезалежною, а також може комплектуватися маятниками та пристроями амортизації.

Підвіска будь-якого квадроцикла є сукупністю запчастин, агрегатів і вузлів, розташованих між кузовом мототехніки і трасою. До її складу входять такі компоненти:

  • елементи з високим ступенем пружності, які роблять рух транспортного засобу м'яким та комфортним навіть по нерівних дорогах;
  • напрямні, що визначають характер руху коліс квадроцикла, а також забезпечують їх зв'язок один з одним та з транспортною системою;
  • амортизатори, що зводять до мінімуму будь-які вібрації та коливання мототехніки у процесі їзди.

Підвіска квадроцикла також виконує безліч важливих функцій, а саме:

  • поєднує колеса з кузовом або рамою;
  • забезпечує плавність та комфорт пересування;
  • регулює рух коліс стосовно кузова квадроцикла.

Виходячи з цього, підвіска, незважаючи на відносну простоту, відіграє неабияку роль у конструкції будь-якого транспортного засобу.

РЕМОНТ ПІДВІСКИ КВАДРОЦИКЛА

Якщо підвіска транспортного засобу працює некоректно або зовсім вийшла з ладу, то, швидше за все, доведеться замінити деякі її компоненти на нові.

Найчастіше з ладу виходять такі вузли підвіски квадроцикла:

  • Амортизатори. Сигналізує про цю поломку наявність підтікань під колесами мототехніки. Заміну амортизаторів слід виконувати по всій осі.
  • Наконечники рульової тяги, шруси та кульові. Визначити, який саме вузол вийшов із ладу, вдасться шляхом пошуку люфтів. Для цього використовують монтування. Вузол, у якому було виявлено люфт, підлягає заміні.
  • Важелі в підвісці квадроцикла ламаються досить рідко, але все ж таки, не можна виключати ймовірність і такої поломки.
  • Якщо на гумометалевих компонентах підвіски були виявлені пошкодження, саме час їх поміняти на нові.

Щоб виконати ремонт підвіски квадроцикла без сторонньої допомоги, достатньо буде просто виявити елементи мототехніки, що вийшли з ладу, і замінити їх.

РЕГУЛЮВАННЯ ПІДВІСКИ КВАДРОЦИКЛА

Відрегулювавши підвіску квадроцикла під себе, райдер зможе отримати максимум задоволення та комфорту у процесі керування. Особливо важливо правильно налаштувати цей аспект у спортивних моделях мототехніки. Про те, що настав час виконати регулювання підвіски квадроцикла, говорить в першу чергу нерівномірне зношування шин, а також наявність проблем і дискомфорту при керуванні мотобайком.

Налаштування підвіски мототранспорту виконується так:

  • На початковому етапі необхідно зробити виміри статистичного та динамічного прогинів. Залежно від отриманих даних, виконуються налаштування підібгання пружин і висоти підвісок.
  • Регулювання параметрів відбою та стиснення для вилки та амортизатора. Якщо під час набору швидкості квадроцикл сильно присідає, стиснення необхідно збільшити. Зменшити стискування краще в тому випадку, коли спостерігаються пробуксовки.

Перед початком регулювання підвіски квадроцикла рекомендується записати всі початкові значення, щоб у випадку, якщо вам не сподобається результат, можна було б легко повернути мототехніку в колишній стан.

За відсутності досвіду в ремонті та обслуговуванні мототехніки рекомендується при виявленні будь-яких проблем з підвіскою звертатися до фахівців у сервісний центр. Чим раніше ви наважитеся на ремонт квадроцикла, тим краще, оскільки водити його зі зламаною підвіскою не тільки незручно, але й досить небезпечно.

3842
Кнопка
связи