logo

Як правильно обкатати 150-кубовий скутер?

Обкатка – обов'язкова процедура будь-якої мототехніки. І не важливо, вирішили ви купити новий скутер 150 кубів або придбати відновлений б/в мопед. Процедура відчутно впливає на термін «життя» транспортного засобу та роботу його вузлів: поршневої групи, двигуна, циліндра тощо. Тому заздалегідь дізнайтеся, як правильно обкатати 150-кубовий скутер.

Коли потрібна обкатка?

Очевидно, що подібну процедуру слід проводити для всіх нових байків. Але також виконувати її слід після серйозного ремонту транспортного засобу. Досвідчені райдери радять використовувати моторолер у щадному режимі після:

  • Капремонта силового агрегату.
  • Заміни кілець або встановлення нового поршня.
  • Реставрації циліндра.
  • Заміни колінчастого валу.

Справа в тому, що нові вузли потребують притирання. Обкатка 150-кубового скутера з 4т двигуном допомагає знизити тертя, осадити прокладки, з'єднання та тросики, згладити мікроскопічні нерівності.

Наприклад, якщо після встановлення нової поршневої використовувати байк у звичному режимі, збільшиться споживання бензину, швидко зносяться кільця, впаде потужність моторолера і двигун почне перегріватися.

Нюанси обкатки нового 4т скутера 150 куб

Під час виконання процедури важливо плавно підвищувати навантаження. Для початку райдеру потрібно проїхати 700-800 км, вичавлюючи ручку газу лише на 50% і розганяючись максимум до 35 км/год. Під час наступного етапу обкатки потрібно пройти близько 1500-1600 км. При цьому швидкість байка збільшується на 5-10 км/год (максимум 45 км/год), а ручка вичавлюється на 3/4.

Щоб процедура пройшла без проблем, дотримуйтесь таких рекомендацій:

  • Кожні 300 км проводьте міні ТО транспортного засобу. Важливо перевірити вузли байка на люфти та зазори.
  • Після 1000 км виконайте повне технічне обслуговування транспортного засобу.
  • Не перевищуйте швидкісний ліміт (35-45 км/год).
  • Змінюйте оберти та швидкість моторолера. Ви можете плавно розігнатися з 25 до 40 км/год, а потім повільно скинути оберти. Зміна навантажень сприятливо позначиться на притиранні комплектуючих.
  • Слідкуйте за кількістю мастила, гальмівної рідини тощо.
  • Завжди прогрівайте моторолер. Це необхідно для того, щоб мастило поширилося по всіх системах.

Якщо обкатка 150-кубового 4 т скутера виконується після ремонту, слід слідкувати і за станом нових деталей.

Що можна і не можна робити під час обкатки?

Під час притирання вузлів рекомендується використовувати тільки якісне паливо та моторне масло. Бажання заощадити може призвести до постійного перегріву двигуна і підвищеного зносу деталей. Це особливо стосується 4-тактних моторів, які потребують постійного мастила.

А ось при обкатуванні двотактного скутера слід:

  • Завжди прогрівати двигун перед поїздкою (5-10 хвилин).
  • Доливати в бензин масло (1 до 30). Це стосується навіть моделей, обладнаних маслонасосом.
  • Використовувати лише паливо А-92. Бензин із високим октановим числом призведе до перегріву силового агрегату.
  • Повністю відмовитись від використання домішок для бензину.
  • Розганятися лише до 40 км/год.

Для обкатки 2-тактного моторолера потрібно проїхати щонайменше 1000 км. А ось скутер після капремонту необхідно обкатувати 500 км при обслуговуванні двигуна або заміні поршневої або 150 км при встановленні нових кілець.

Після завершення обкатки моторолер рекомендується відправити на повне ТО. Наш салон Двако займається повним обслуговуванням транспортних засобів, починаючи від заміни мастила та закінчуючи налаштуванням систем байків.

9273
Кнопка
связи