Скутери
0 відгуків
Об'єм двигуна: | 49.9 |
Тактність двигуна: | 4-х тактный |
Максимальна швидкість: | |
Витрати палива: | 1.5 л./100 км. |
Вага: | 62 кг. |
Вантажопідйомність: | 150 кг. |
0 відгуків
Об'єм двигуна: | 49.9 |
Тактність двигуна: | 4-х тактный |
Максимальна швидкість: | |
Витрати палива: | 1.5 л./100 км. |
Вага: | 62 кг. |
Вантажопідйомність: | 150 кг. |
0 відгуків
Об'єм двигуна: | 50 см. куб. |
Тактність двигуна: | 2-х тактный |
Максимальна швидкість: | 60 км./час |
Витрати палива: | 2 л./ 100 км. |
Вага: | 66 кг. |
Вантажопідйомність: | 150 кг. |
0 відгуків
Об'єм двигуна: | 50 см. куб. |
Тактність двигуна: | 2-х тактный |
Максимальна швидкість: | 60 км./час |
Витрати палива: | 2 л./ 100 км. |
Вага: | 63 кг. |
Вантажопідйомність: | 130 кг. |
0 відгуків
Об'єм двигуна: | 50 см. куб. |
Тактність двигуна: | 4-х тактный |
Максимальна швидкість: | 60 км./час |
Витрати палива: | 1,33 л./100 км. |
Вага: | 72 кг. |
Вантажопідйомність: | 150 кг. |
0 відгуків
Об'єм двигуна: | 50 см. куб. |
Тактність двигуна: | 4-х тактный |
Максимальна швидкість: | 60 км./час |
Витрати палива: | 1,33 л./100 км. |
Вага: | 72 кг. |
Вантажопідйомність: | 150 кг. |
0 відгуків
Об'єм двигуна: | 50 см. куб. |
Тактність двигуна: | 4х-тактный |
Максимальна швидкість: | 60 км./час |
Вага: | 73 кг. |
Охолодження: | Воздушное |
Об'єм бензобака: | 4,6 л. |
0 відгуків
Об'єм двигуна: | 49 см. куб. |
Тактність двигуна: | 2-х тактный |
Максимальна швидкість: | 60 км./час |
Витрати палива: | 3,16 л./ 100 км. |
Вага: | 65 кг. |
Вантажопідйомність: | 125 кг. |
0 відгуків
Об'єм двигуна: | 125 см. куб. |
Тактність двигуна: | 4х тактный, двухклапанный |
Максимальна швидкість: | 90 км/час. |
Витрати палива: | 2.8 л./100 км. |
Вантажопідйомність: | 140 кг. |
Охолодження: | Воздушное |
0 відгуків
Об'єм двигуна: | 125 см3 |
Тактність двигуна: | 4х тактный |
Максимальна швидкість: | 80 км / час |
Вантажопідйомність: | 150 кг. |
Охолодження: | Воздушное |
Об'єм бензобака: | 6 л. |
0 відгуків
Об'єм двигуна: | 125 см3 |
Тактність двигуна: | 4х тактный |
Максимальна швидкість: | 80 км / час |
Вантажопідйомність: | 150 кг. |
Охолодження: | Воздушное |
Об'єм бензобака: | 6 л. |
0 відгуків
Об'єм двигуна: | 125 см3 |
Тактність двигуна: | 4х тактный |
Максимальна швидкість: | 80 км / час |
Вантажопідйомність: | 150 кг. |
Охолодження: | Воздушное |
Об'єм бензобака: | 6 л. |
0 відгуків
Об'єм двигуна: | 49,9 см. куб. |
Тактність двигуна: | 2-х тактный |
Максимальна швидкість: | 60 км./час |
Витрати палива: | 2,13 л./ 100 км. |
Вага: | 67 кг. |
Вантажопідйомність: | 125 кг. |
1 відгуків
Об'єм двигуна: | 125 см. куб. |
Тактність двигуна: | 4х тактный |
Вага: | 122 кг. |
Охолодження: | Воздушное |
Об'єм бензобака: | 7,1 л. |
0 відгуків
Об'єм двигуна: | 125 см. куб. |
Тактність двигуна: | 4х тактный |
Вага: | 122 кг. |
Охолодження: | Воздушное |
Об'єм бензобака: | 7,1 л. |
0 відгуків
Об'єм двигуна: | 150 см. куб. |
Тактність двигуна: | 4-тактний |
Витрати палива: | 2,3 л./100 км. |
Вага: | 129 кг. |
Охолодження: | Водяне |
Об'єм бензобака: | 5,9 л. |
0 відгуків
Об'єм двигуна: | 110 см. куб. |
Тактність двигуна: | 4-тактний |
Витрати палива: | 2 л./100 км. |
Вага: | 100 кг. |
Вантажопідйомність: | 150 кг. |
Охолодження: | Повітряне |
0 відгуків
Об'єм двигуна: | 50 см. куб. |
Тактність двигуна: | 2-х тактный |
Максимальна швидкість: | 60 км./час |
Витрати палива: | 2 л. на 100 км. |
Вага: | 68 кг. |
Вантажопідйомність: | 150 кг. |
0 відгуків
Об'єм двигуна: | 50 см. куб. |
Тактність двигуна: | 2-х тактный |
Максимальна швидкість: | 60 км./час |
Витрати палива: | 2 л. на 100 км. |
Вага: | 68 кг. |
Вантажопідйомність: | 150 кг. |
0 відгуків
Об'єм двигуна: | 50 см. куб. |
Тактність двигуна: | 2-х тактный |
Максимальна швидкість: | 60 км./час |
Витрати палива: | 1,8 л./100 км. |
Вага: | 73 кг. |
Вантажопідйомність: | 150 кг. |
0 відгуків
Об'єм двигуна: | 50 см. куб. |
Тактність двигуна: | 2-х тактный |
Максимальна швидкість: | 60 км./ час |
Витрати палива: | 2,1 л. на 100 км. |
Вага: | 70 кг. |
Вантажопідйомність: | 150 кг. |
0 відгуків
Об'єм двигуна: | 50 см. куб. |
Тактність двигуна: | 4-х тактный |
Максимальна швидкість: | 60 км./ час |
Витрати палива: | 1,54 л./100 км. |
Вага: | 75 кг. |
Вантажопідйомність: | 150 кг. |
0 відгуків
Об'єм двигуна: | 50 см. куб. |
Тактність двигуна: | 4-х тактный |
Максимальна швидкість: | 60 км./ час |
Витрати палива: | 1,54 л./100 км. |
Вага: | 75 кг. |
Вантажопідйомність: | 150 кг. |
0 відгуків
Об'єм двигуна: | 50 см. куб. |
Тактність двигуна: | 4-х тактный |
Максимальна швидкість: | 60 км./час |
Витрати палива: | 1л. на 75 км. |
Вага: | 77 кг. |
Вантажопідйомність: | 150 кг. |
3 відгуків
Об'єм двигуна: | 50 см. куб. |
Тактність двигуна: | 4-х тактный |
Максимальна швидкість: | 60 км./час |
Витрати палива: | 1,5 л. на 100 км. |
Вага: | 73 кг. |
Вантажопідйомність: | 150 кг. |
0 відгуків
Об'єм двигуна: | 150 см. куб. |
Тактність двигуна: | 4-х тактный |
Максимальна швидкість: | 115 км./час |
Витрати палива: | 2,9 л./100 км. |
Вага: | 109,5 кг. |
Вантажопідйомність: | 150 кг. |
0 відгуків
Об'єм двигуна: | 150 см. куб. |
Тактність двигуна: | 4-тактний |
Максимальна швидкість: | 85 км/год |
Витрати палива: | 2,5 л/100 км. |
Вантажопідйомність: | 150 кг. |
Охолодження: | Повітряне (примусове) |
0 відгуків
Об'єм двигуна: | 150 см. куб |
Тактність двигуна: | 4-тактный |
Максимальна швидкість: | 95 км/ч |
Витрати палива: | 2.5 л./100 км |
Вага: | 112 кг |
Вантажопідйомність: | 150 кг |
0 відгуків
Об'єм двигуна: | 150 см. куб. |
Тактність двигуна: | 4-х тактный |
Максимальна швидкість: | 115 км./час |
Витрати палива: | 2,9 л./100 км. |
Вага: | 109,5 кг. |
Вантажопідйомність: | 150 кг. |
0 відгуків
Об'єм двигуна: | 150 см. куб. |
Тактність двигуна: | 4-тактний |
Максимальна швидкість: | 95 км/год. |
Витрати палива: | 2,9 л./100 км. |
Вага: | 112 кг. |
Вантажопідйомність: | 150 кг. |
0 відгуків
Об'єм двигуна: | 150 см. куб. |
Тактність двигуна: | 4-тактний |
Максимальна швидкість: | 95 км/год. |
Витрати палива: | 2,9 л./100 км. |
Вага: | 112 кг. |
Вантажопідйомність: | 150 кг. |
0 відгуків
Об'єм двигуна: | 150 см. куб. |
Тактність двигуна: | 4-х тактный |
Максимальна швидкість: | 115 км./час |
Витрати палива: | 2,9 л./100 км. |
Вага: | 109,5 кг. |
Вантажопідйомність: | 150 кг. |
0 відгуків
Об'єм двигуна: | 49.9 см. куб. |
Тактність двигуна: | 4-х тактный |
Максимальна швидкість: | 60 км./час |
Витрати палива: | 2л. на 100 км. |
Вага: | 84 кг. |
Вантажопідйомність: | 150 кг. |
0 відгуків
Об'єм двигуна: | 50 см. куб. |
Тактність двигуна: | 4х тактный |
Витрати палива: | 1,7 л/100 км |
Вага: | 91 кг. |
Вантажопідйомність: | 180 кг. |
Охолодження: | Водяное |
0 відгуків
Об'єм двигуна: | 50 см. куб. |
Тактність двигуна: | 4-х тактный (инжекторный) |
Максимальна швидкість: | 60 км./час |
Витрати палива: | 1.32 л./100 км. |
Вага: | 67 кг. |
Вантажопідйомність: | 150 кг. |
0 відгуків
Об'єм двигуна: | 50 см. куб. |
Тактність двигуна: | 2-х тактный |
Максимальна швидкість: | 60 км./час |
Витрати палива: | 1,8 л. на 100 км. |
Вага: | 69 кг. |
Вантажопідйомність: | 150 кг. |
0 відгуків
Об'єм двигуна: | 50 см. куб. |
Тактність двигуна: | 2-х тактный |
Максимальна швидкість: | 60 км./час |
Витрати палива: | 1,8 л. на 100 км. |
Вага: | 70 кг. |
Вантажопідйомність: | 150 кг. |
0 відгуків
Об'єм двигуна: | 50 см. куб. |
Тактність двигуна: | 2-х тактный |
Максимальна швидкість: | 60 км./час |
Витрати палива: | 2 л./100 км. |
Вага: | 64 кг. |
Вантажопідйомність: | 150 кг. |
0 відгуків
Об'єм двигуна: | 50 см. куб. |
Тактність двигуна: | 2-х тактный |
Максимальна швидкість: | 60 км./час |
Витрати палива: | 1,8 л. на 100 км. |
Вага: | 69 кг. |
Вантажопідйомність: | 150 кг. |
0 відгуків
Об'єм двигуна: | 50 см. куб. |
Тактність двигуна: | 2х-тактный |
Максимальна швидкість: | 60 км./час |
Витрати палива: | 1.61 л. на 100 км. |
Вага: | 70 кг. |
Вантажопідйомність: | 150 кг. |
0 відгуків
Об'єм двигуна: | 125 см. куб. |
Тактність двигуна: | 4-х тактный |
Максимальна швидкість: | 100 км./ час |
Витрати палива: | 2,2 л./100 км |
Вага: | 95 кг. |
Вантажопідйомність: | 150 кг. |
0 відгуків
Об'єм двигуна: | 110 см. куб. |
Тактність двигуна: | 4-х тактный |
Максимальна швидкість: | 85 км./час |
Витрати палива: | 2,6 л. на 100 км. |
Вага: | 87 кг. |
Акумулятор: | АКБ 12V 4A |
0 відгуків
Об'єм двигуна: | 110 см. куб. |
Тактність двигуна: | 4-х тактный |
Максимальна швидкість: | 80 км./час |
Витрати палива: | 2 л./100 км. |
Вага: | 86 кг. |
Акумулятор: | АКБ 12V 4A |
0 відгуків
Об'єм двигуна: | 150 см. куб. |
Тактність двигуна: | 4-тактний |
Максимальна швидкість: | 85 км/год |
Витрати палива: | 2,5 л./100 км. |
Вага: | 112 кг. |
Акумулятор: | 7AH |
0 відгуків
Об'єм двигуна: | 150 см. куб. |
Тактність двигуна: | 4-тактний |
Максимальна швидкість: | 85 км/год |
Витрати палива: | 2,5 л./100 км. |
Вага: | 112 кг. |
Акумулятор: | 7AH |
0 відгуків
Об'єм двигуна: | 150 см. куб. |
Тактність двигуна: | 4-тактний |
Максимальна швидкість: | 85 км/год |
Витрати палива: | 2,5 л./100 км. |
Вага: | 112 кг. |
Акумулятор: | 7AH |
0 відгуків
Об'єм двигуна: | 150 см. куб |
Тактність двигуна: | 4-тактный |
Максимальна швидкість: | 100 км/ч |
Витрати палива: | 2,9 л./100 км |
Вага: | 115 кг |
Акумулятор: | 12V 7A |
0 відгуків
Об'єм двигуна: | 150 см. куб |
Тактність двигуна: | 4-тактный |
Максимальна швидкість: | 100 км/ч |
Витрати палива: | 2,9 л./100 км |
Вага: | 115 кг |
Акумулятор: | 12V 7A |
1 відгуків
Об'єм двигуна: | 50 см. куб. |
Тактність двигуна: | 2-х тактный |
Максимальна швидкість: | 60 км./час |
Витрати палива: | 2 л./ 100 км. |
Вага: | 66 кг. |
Вантажопідйомність: | 150 кг. |
Купити скутери в Києві за найнижчими цінами
Можливість їздити куди завгодно і в будь-який час – головний плюс всіх видів мото- та велотехніки. Тому численні скутери, мопеди, мотоцикли та велосипеди поступово заповнюють вулиці Києва та інших населених пунктів в Україні. У багатьох містах також можна зустріти більш оригінальні транспортні засоби: моноколеса та гіроборди. Але вони досі залишаються іграшками, які підходять лише для поїздок парковими доріжками та тротуарами, тоді як усі види техніки з приставкою «мото» — це індивідуальний транспорт універсального призначення для повсякденного використання. Осідлавши скутер, мотоцикл або мопед, ви стаєте повноцінним учасником дорожнього руху та не обмежуєтесь нічим, крім ПДР та запасу палива в бензобаку.
Чому саме скутер, а не мотоцикл або мопед?
Приставка «мото» у слові «мототехніка» означає, що двоколісний транспортний засіб – моторизований (оснащений двигуном і не потребує фізичних зусиль водія для їзди). Але досить одного погляду на мотоцикл, скутер та мопед, щоб зрозуміти: крім спільних рис, між ними є й багато відмінностей. Скутери відрізняються зменшеним діаметром коліс, меншою масою та зовсім іншою посадкою.
Двигун у скутера знаходиться під сидінням водія. Там же розміщені паливний бак і клинопасовий варіатор. Вони повністю закриті кожухом, зверху на якому знаходиться сидіння водія. Ланцюгів і педалей у скутерів немає, а між кожухом двигуна та кермом — рівний майданчик для ніг. Тому посадка у водія скутера зовсім інша: не «мотоциклетна», а «табуреткова». Щоб сісти на скутер, не потрібно закидати ногу, перекидаючи її через сидіння. Сідати на нього зручніше, ніж на будь-який інший засіб, у назві якого є приставка «мото». Тому для багатьох людей скутер зручніший у повсякденній експлуатації, ніж мотоцикл чи мопед. Особливо це стосується людей похилого віку, які не можуть сісти на мотоцикл, а також тих дівчат та жінок, які хочуть керувати двоколісною мототехнікою, але не готові відмовлятися від спідниць та суконь (а таких чимало серед водіїв скутерів у м. Київ).
Друга унікальна відмінність скутерів від інших видів мототехніки – це клинопасовий варіатор замість коробки передач. Завдяки варіатору скутер швидко та впевнено розганяється, а двигун працює в оптимальному діапазоні обертів під час розгону від старту з місця до максимальної швидкості. Водієві не потрібно стежити за оборотами та перемикати передачі, замість нього все робить варіатор. Тому водити скутер дуже просто, і навчитися керувати цим транспортним засобом можна за кілька годин практики. У цьому плані скутери набагато зручніші, ніж мотоцикли або мопеди.
Відсутність необхідності перемикати передачі особливо важлива для тих, хто їздить вулицями мегаполісів на кшталт Києва. У міських умовах, для яких характерні постійні розгони, гальмування та зупинки на світлофорах, скутер із клинопасовим варіатором не має рівних за комфортом серед інших видів двоколісного транспорту. Досить просто повернути ручку газу, щоб стартувати з місця, прискоритися та набрати швидкість. Тому в м. Київ та інших великих населених пунктах України скутери – це основний вид мототехніки.
Ще одна важлива відмінність скутерів, про яку не можна не згадати, це діаметр коліс:
- у скутерів – від 10 до 13 дюймів;
- у мотоциклів та мопедів – від 15 до 17 дюймів.
Мототехніка з маленькими колесами більше підходить для асфальту та міських вулиць, а великі колеса – оптимальний варіант для заміських трас та путівців. Тому, якщо вам необхідний транспортний засіб для їзди по путівцях або дорогах, вимощених нерівною бруківкою, краще перейти в сусідній розділ з мопедами. А для їзди асфальтом великі колеса не є перевагою. Тож мешканці Києва та ті, хто живе у містах та селищах з асфальтованими вулицями, обирають скутери, а не мотоцикли з мопедами.
Конструкція скутерів (компактна, з низьким центром тяжкості та «табуретковою» посадкою) робить їх дуже стійкими, але при цьому маневреними. Завдяки простоті керування на скутері однаково зручно тримати швидкість у транспортному потоці та лавірувати між перешкодами у трафіку. Це робить його ідеальним двоколісним транспортним засобом для мешканців Києва та Київської області.
Вибір скутера: Японія або Китай?
Майже 99% скутерів з тих, що їздять м. Київ, це або японська техніка, або китайська. Інші марки скутерів (наприклад, італійські) особливим попитом в Україні не користуються, бо не мають переваг перед японською мототехнікою за якістю та програють китайській продукції за ціною. Тому немає нічого дивного в тому, що жителі Києва та області вважають за краще купити якісний японський скутер чи недорогу техніку китайського виробництва.
- Японські скутери славляться якістю та надійністю. За цими параметрами вони випереджають виробників з інших країн. Серед шанувальників та власників мототехніки давно відомо, що скутер чи мотоцикл з логотипом Honda, Yamaha або Suzuki – це транспортний засіб, який прослужить довго та не доставить проблем під час експлуатації.
- Китайські скутери часто є дешевшою копією японських. Виробники з Японії нерідко продають креслення та ліцензії на виробництво своєї техніки у Китаї або відкривають спільні підприємства на території КНР. Тому конструкція китайських скутерів у більшості випадків нічим, крім дизайну, не відрізняється від японських моделей п'яти- або десятирічної давності. І за якістю китайські виробники поступово наздоганяють фірми з Японії чи Європи. Враховуючи низьку ціну, китайський скутер нерідко виявляється найвигіднішим варіантом. Тому у м. Київ, як і по Україні загалом, мототехніка з Китаю лідирує у сегменті дешевих двоколісних транспортних засобів.
Всі найпопулярніші марки японських та китайських скутерів представлені в Україні великим асортиментом техніки. Жителі Києва та Київської області можуть вибирати серед одномісних та двомісних моделей, а також скутерів з двигунами від 50 см³ до 100 см³. Серед молоді (а це одна з найактивніших категорій любителів скутерів у м. Київ) особливою популярністю користуються ретро-моделі. Їхній дизайн нагадує класичні обводи мототехніки з 60-х років XX століття — часу, коли і в Європі, і в Японії скутери були найдешевшим і масовим транспортом, і на них їздили всі: від студентів до чиновників.
Практично до всіх японських та китайських скутерів у м. Київ можна купити запасні частини, витратні матеріали та аксесуари. У цьому аспекті між ними немає великої різниці. Але варто пам'ятати, що є пряма залежність між популярністю марки та асортиментом запчастин. Тому у власників мототехніки Honda, Yamaha або Suzuki проблем із покупкою запасних частин та аксесуарів не буває взагалі (їх можна знайти у будь-якому мотомагазині Києва). А у тих, хто зробив вибір на користь скутерів із Китаю, іноді бувають складнощі з підбором запчастин, якщо марка скутера не з популярних.
Технічне обслуговування і утримання скутера
У м. Київ утримувати скутер значно дешевше, ніж мотоцикл, не кажучи вже про автомобіль (навіть малолітражний). Судіть самі:
- Сучасні скутери оснащуються економічними чотиритактними двигунами (найбільшим попитом користуються моделі з двигунами об'ємом від 50 см до 80 см). Невеликий обсяг означає невелике споживання палива. Більшість скутерів витрачають від 2 до 3 літрів бензину на 100 км пробігу. Тому для більшості власників скутерів, які щодня їздять двоколісними транспортними засобами вулицями Києва, витрати на бензин практично не перевищують вартість поїздок на громадському транспорті.
- Для скутерів не потрібні окремі паркомісця на вулицях і підземних паркінгах, адже техніка категорії «мото» і так займає мало місця, а скутери — найменші представники цього класу. Щоб припаркуватися, їм потрібно не більше 0,5 м² вільного простору (а іноді й менше). Тому на вулицях Києва припаркувати скутер не складає труднощів. Вставши із сидіння і вимкнувши двигун, його можна навіть вести тротуаром. Щоб захистити скутер від угону, його можна пристебнути тросом, ланцюгом або спеціальною металевою скобою до велопарковки або будь-якої міцної огорожі.
- Ціни на техобслуговування скутерів набагато нижчі, ніж на ТО автомобілів. Для сервісного обслуговування скутера потрібна невелика кількість технічних рідин, а вартість запчастин та витратних матеріалів до мототехніки значно нижча, ніж ціни на запчастини до авто. Тому ви будете приємно здивовані тим, наскільки економним та недорогим в експлуатації є цей транспортний засіб.
Вся техніка з приставкою «мото», що продається в інтернет-магазині Dvako Moto, обслуговується у нашому сервісному центрі за адресою: м. Київ, вул. XXXXX, YY (у районі станції метро "Бориспільська"). Сюди зручно добиратися з будь-якого району Києва, тому на сервіс Dvako Moto приганяють на ТО свої скутери, мотоцикли та мопеди багато власників мототехніки зі столиці та околиць. Але якщо вас не цікавить офіційна гарантія від інтернет-магазину Dvako Moto, ви можете вибрати будь-який інший сервісний центр або обслуговувати свій скутер самостійно.
Виконуючи ТО та ремонт скутера, ми гарантуємо:
- Професійну роботу. Наші фахівці добре знайомі з особливостями конструкцій різних марок та моделей скутерів, і вони мають великий досвід обслуговування та ремонту всіх видів мототехніки.
- Якісне обслуговування. Для ремонту та ТО японських та китайських скутерів ми використовуємо фірмові запасні частини та витратні матеріали, рекомендовані або схвалені виробниками двоколісної техніки.
- Чесну ціну. Ознайомившись із розцінками в інших сервісних центрах у м. Київ та передмістях, неважко переконатися, що вартість ТО у Dvako Moto справедлива та вигідна для власників мототехніки.
Dvako Moto - інтернет магазин, в якому можна купити скутер з доставкою
Відмінна риса Dvako Moto як магазину мототехніки – це можливість купити скутер чи мотоцикл, не приїжджаючи до Києва. Ми доставляємо техніку з Києва:
- по столиці та області – вантажним автомобілем прямо до ваших дверей;
- в інші регіони – за допомогою транспортних компаній (адресно або до складу).
Вартість доставки мототехніки по м. Київ та Київській області вказана на сайті. Доставка в інші регіони здійснюється за тарифами вантажоперевізників (розцінки залежать від розмірів та ваги скутера у транспортній упаковці). Детальну інформацію про те, скільки коштуватиме доставка або допомога в постановці скутера на облік (м. Київ), можна отримати у менеджерів інтернет-магазину Dvako Moto за телефоном (097) 689-34-74.