- Характеристики
- Опис
- Відгуки (0)
Двигун | |
---|---|
Тип двигуна: | Бензиновий |
Об'єм двигуна: | 110 см. куб. |
Кількість циліндрів: | 1 |
Тактність двигуна: | 4-тактний |
Максимальна потужність: | 9 к. с. при 7500 об/хв. |
Обертаючий момент: | 9,3 к. с. при 5500 об/хв. |
Тип трансмісії: | Варіатор |
Охолодження: | Повітряне |
Запуск двигуна: | Електростартер |
Ходова частина | |
---|---|
Тип гуми: | Безкамерна шина |
Передня підвіска: | Телескопічна вилка. |
Задня підвіска: | Маятникова з моноамортизатором. |
Переднє гальмо: | Дискові |
Задні гальма: | Барабанні |
Розміри Колеса/Диска (передні): | 80/90-14 |
Розміри Колеса/Диска (задні): | 90/90-14 |
Основні параметри | |
---|---|
Виробник: | Honda |
Довжина: | 1870 мм. |
Ширина: | 690 мм. |
Повна висота: | 1085 мм. |
Висота сидіння: | 750 мм. |
Довжина колісної бази: | 1255 мм. |
Дорожній просвіт: | 130 мм. |
Вага: | 100 кг. |
Посадкових місць: | 2 |
Вантажопідйомність: | 150 кг. |
Об'єм бензобака: | 5,2 л. |
Витрати палива: | 2 л./100 км. |
Гальмо стоянки: | Є |
Передній багажник: | Ні |
Задній багажник: | Є |
Колір: | Червоний |
Сидіння: | 2-місне |
Рама: | Сталева, трубчаста |
Країна виробник: | Японія |
Стан: | Б/в |
Світло / звук | |
---|---|
Фари передні: | Є |
Фара задня: | Є |
Кнопка увм/вмк. світло: | Є |
Сигнал на кермі: | Є |
У 2011 році концерн Хонда представив максі-скутер Honda Dio 110. Так, це довгоочікуване продовження легендарної серії моторолерів, які виготовлялись у 90-х роках. Хоча від «старенького» у новому двоколіснику залишилася лише назва. Виробник кардинально змінив технічну частину апарату, дизайн та комплектацію. Тому давайте ближче познайомимося із цим незвичайним байком.
Дизайн та комплектація скутера Honda Dio 110
Візитною карткою нового Діо став спортивний дизайн, що запам'ятовується. Плавні лінії кузова та форма передніх фар надають моделі схожості з футуристичними апаратами з лінійки PCX. Сам кузов двоколісника виконаний із протиударного пластику, який витримує сильні навантаження та зберігає свою форму.
Для зручності райдера Honda Dio 110 отримала довгу колісну базу. Це дозволило збільшити простір для ніг (між сидінням та кермом), а також подовжити сидіння. Тобто на скутері з комфортом розміститься водій та пасажир. Для пасажира є додаткові відкидні підніжки.
Комплектація моторолера Honda Dio 110 стандартна:
- Класична панель приладів (швидкість, пробіг, рівень палива тощо).
- Дзеркала заднього виду.
- Ергономічне дворівневе сидіння.
- Платформа для встановлення кофра.
- Яскрава оптика.
- Багажник (під сидінням).
- Електростартер.
- Великі 14-дюймові колеса.
- Бензобак ємністю 5,2 л.
Як і подібні середньокубатурні скутери, Honda Dio 110 отримав посилену трубчасту раму. Рекомендоване навантаження складає 150 кг. При цьому модель легко витримує двох дорослих.
Технічне оснащення скутера Honda Dio 110
Головне у новому моторолері Діо – двигун від максі-скутера. Потужний силовий агрегат забезпечує байку відмінну динаміку і швидкий характер. Такий двигун зустрічається практично на всіх апаратах бренду, тому у власника не виникне проблем із його обслуговуванням чи тюнінгом. До речі, мінімальний ресурс двигуна становить 60000 км.
Для охолодження силового агрегату використається примусова повітряна система. Це оптимальний варіант для 110-кубового скутера, оскільки він виключає перегрів мотора. Навіть при активній їзді або роботі на холостих оборотах температура двигуна Honda Dio 110 не піднімається до критичної позначки.
Коробка передач у новому Діо також стандартна – варіатор. Безступінчаста трансмісія забезпечує моторолеру плавний старт, динамічний набір швидкості та значний термін життя КПП. Крім того, варіатор суттєво спрощує використання скутера, адже райдеру потрібно лише вичавлювати ручку газу.
Оскільки інженери бренду зробили Honda Dio 110 ставку на прохідність, модель отримала ефективну підвіску. Спереду стоїть телескопічна вилка, яка добре відпрацьовує вибоїни та вибоїни. Також вона покращує керованість та стійкість скутера. А ззаду встановлено маятникову систему з подовженим моноамортизатором. Це універсальний варіант, який добре показує себе на асфальтних та ґрунтових дорогах.
Чому варто придбати скутер Honda Dio 110?
Основна причина вибрати моторолера Діо 110 – висока надійність японської техніки. По суті, це живуча «конячка», яка служитиме десятиліттями (при регулярному ТО). Хоча модель має й інші переваги:
- Яскравий спортивний дизайн.
- Сучасне обладнання.
- Чудові ходові якості.
- Висока прохідність за рахунок 14-дюймових коліс та підвіски.
- Відмінна маневреність, що особливо важливо у місті.
- Доступний цінник.
До каталогу нашого магазину потрапляють тільки скутери з мінімальним пробігом. Всі моторолери проходять передпродажне обслуговування та ремонт, що унеможливлює ризик купівлі несправного апарату.
1 2 3 4 5