- Характеристики
- Опис
- Відгуки (1)
Двигун | |
---|---|
Тип двигуна: | Бензиновый |
Об'єм двигуна: | 50 см. куб. |
Модель двигуна: | AA01E |
Кількість циліндрів: | 1 |
Тактність двигуна: | 4-х тактный |
Максимальна потужність: | 4 л.с. при 7000 об. мин. |
Діаметр та хід поршня: | 39 × 41,4 мм. |
Ступінь стиснення: | 10.0 |
Обертаючий момент: | 0,48 кг*м при 4500 об. мин. |
Тип трансмісії: | Полуавтоматическая КПП (4-х ступенчатя) |
Охолодження: | Воздушное |
Ходова частина | |
---|---|
Передня підвіска: | Маятниковая вилка |
Задня підвіска: | Маятниковая, с двумя амортизаторами |
Тип гальм (передній/задній): | Барабанный / барабанный |
Розміри переднього колеса: | 2,25-17 33L |
Розміри заднього колеса: | 2,25-17 33L |
Основні параметри | |
---|---|
Модель рами: | AA01 |
Довжина: | 1835 мм. |
Ширина: | 660 мм. |
Повна висота: | 1030 мм. |
Висота сидіння: | 735 мм. |
Довжина колісної бази: | 1180 мм. |
Дорожній просвіт: | 130 мм. |
Вага: | 83 кг. |
Посадкових місць: | 1 |
Вантажопідйомність: | 150 кг. |
Об'єм бензобака: | 4 л. |
Витрати палива: | 0.68 л./100 км. |
Максимальна швидкість: | 60 км./час. |
Стан: | б/у |
Мопед Honda Super Cub – один з наймасовіших апаратів в історії. Перший байк лінійки з'явився ще в 1958 році і зазнав чимало конструкційних змін. Але незважаючи на всі модифікації, модель зберегла свою автентичність, чудові ходові якості та яскравий дизайн. При цьому двоколісник 2005-2007 року випуску заслужив звання наднадійного апарату з ресурсом понад 100000 км.
Конструкція і дизайн моделі Супер Куб
Легендарний мопед Honda Super Cub можна сміливо назвати родоначальником класу байків «Актив». Вся справа в унікальній конструкції та оснащенні апарату. Від звичних моделей недорогий мопед Honda Super Cub відрізняється:
- Бензобаком, схованим під сидінням.
- Вільним простором між кермом і водієм.
- Закритим кузовом (як у скутерів).
- Великими 17-дюймовими колесами.
- Додатковим багажником і кошиком.
Але головна причина вважати дешевий мопед Honda Super Cub скутереттою – напівавтоматична КПП. Тобто райдеру не потрібно вичавлювати зчеплення при перемиканні швидкостей. Це істотно спрощує експлуатацію мопеда і робить його більш простим в освоєнні.
До речі, японський двоколісник Супер Куб розроблявся для дрібних господарських завдань. Тому мопед отримав одномісне сидіння і велику багажну платформу. У зв'язці з міцною рамою ці особливості дозволяють використовувати апарат для перевезення вантажів, кур'єрської доставки або поїздок в магазин.
Надійність і ходові якості моделі
Хоча 50-кубова модифікація Супер Куба випускалася в 2005-2007 році, в технічному плані вона нічим не поступається сучасним двоколісникам. Байк отримав неймовірно надійний 4-тактний двигун, який забезпечує апарату чудову динаміку. При цьому мотор відрізняється високою економічністю, що робить Honda Super Cub найкращим рішенням для повсякденних завдань.
Цікаво і те, що мопед отримав передню маятникову вилку. Це один з різновидів телескопічної вилки, у якої є кілька важливих переваг:
- Більш плавний хід навіть при їзді по поганих дорогах.
- Регулювання геометрії, що дозволяє зберігати кліренс байка.
- Жорстка і міцна конструкція.
- Кращий контроль переднього колеса, що покращує керованість байка.
- Відмінне зчеплення з різними типами доріг.
А ось ззаду недорогого мопеда Honda Super Cub стоїть класичний маятник з двома амортизаторами. Він ефективно гасить удари і вібрації, тим самим підвищуючи комфорт водія.
У Супер Куб встановили надійні і перевірені барабанні гальма. З огляду на скромну потужність байка, таке рішення в рази краще дискової системи. Справа в тому, що барабани менш вибагливі і відмінно працюють в екстремальних ситуаціях (при їзді по воді або бруду).
Чому варто купити мопед Honda Super Cub?
Головна причина обрати класичний байк Супер Куб – японська якість техніки. Навіть вживаний двоколісник буде служити райдеру не один рік. А при правильному ТО цей байк може прослужити більше 20 років.
Є й інші причини придбати японський апарат:
- Низька ціна мопеда Honda Super Cub.
- Незвичайний і привабливий дизайн моделі.
- Проста конструкція і дешеве обслуговування.
- Висока економічність.
- Чудова маневреність і керованість.
Наш інтернет-магазин МотоГо проводить повне обслуговування і ремонт вживаних байків перед продажем. Тому ви можете не сумніватися в якості пропонованої техніки. І найкращим доказом цього є офіційна гарантія на Супер Куб.
- 05.08.2022Я правильно понимаю , что до конца войны их не стоит ждать в наличии?ВідповістиАдминистратор Здравствуйте Евгений, не факт. Возможно будут, но не у нас. Мы эту модель редко завозим, оставте свои координаты, дам контакты коллег у которых можно спросить.Відповісти
1 2 3 4 5