Б\У із Японії
Honda Super Cub

Honda Super Cub

Код товару: AA01
Немає в наявності
Виробник: Honda
24 490 грн
Кредит
2041 грн/міс * 12 міс
Спосіб оплати:
  • Готівкою в магазині
  • Оплата карткою на сайті
  • Безготівковий розрахунок на картку через Приват 24
  • Накладений платіж
Спосіб доставки:
Самовивіз зі складу в Києві – Безкоштовно
Доставка по Києву – 300 грн
Доставка по Київській області – 300 грн + 6.5 грн км. від межі міста
Доставка по Україні кур'єрами – прораховується індивідуально
  • Характеристики
  • Опис
  • Відгуки (1)
Двигун
Тип двигуна: Бензиновый
Об'єм двигуна: 50 см. куб.
Модель двигуна: AA01E
Кількість циліндрів: 1
Тактність двигуна: 4-х тактный
Максимальна потужність: 4 л.с. при 7000 об. мин.
Діаметр та хід поршня: 39 × 41,4 мм.
Ступінь стиснення: 10.0
Обертаючий момент: 0,48 кг*м при 4500 об. мин.
Тип трансмісії: Полуавтоматическая КПП (4-х ступенчатя)
Охолодження: Воздушное
Ходова частина
Передня підвіска: Маятниковая вилка
Задня підвіска: Маятниковая, с двумя амортизаторами
Тип гальм (передній/задній): Барабанный / барабанный
Розміри переднього колеса: 2,25-17 33L
Розміри заднього колеса: 2,25-17 33L
Основні параметри
Модель рами: AA01
Довжина: 1835 мм.
Ширина: 660 мм.
Повна висота: 1030 мм.
Висота сидіння: 735 мм.
Довжина колісної бази: 1180 мм.
Дорожній просвіт: 130 мм.
Вага: 83 кг.
Посадкових місць: 1
Вантажопідйомність: 150 кг.
Об'єм бензобака: 4 л.
Витрати палива: 0.68 л./100 км.
Максимальна швидкість: 60 км./час.
Стан: б/у

Мопед Honda Super Cub – один з наймасовіших апаратів в історії. Перший байк лінійки з'явився ще в 1958 році і зазнав чимало конструкційних змін. Але незважаючи на всі модифікації, модель зберегла свою автентичність, чудові ходові якості та яскравий дизайн. При цьому двоколісник 2005-2007 року випуску заслужив звання наднадійного апарату з ресурсом понад 100000 км.

Конструкція і дизайн моделі Супер Куб

Легендарний мопед Honda Super Cub можна сміливо назвати родоначальником класу байків «Актив». Вся справа в унікальній конструкції та оснащенні апарату. Від звичних моделей недорогий мопед Honda Super Cub відрізняється:

  • Бензобаком, схованим під сидінням.
  • Вільним простором між кермом і водієм.
  • Закритим кузовом (як у скутерів).
  • Великими 17-дюймовими колесами.
  • Додатковим багажником і кошиком.

Але головна причина вважати дешевий мопед Honda Super Cub скутереттою – напівавтоматична КПП. Тобто райдеру не потрібно вичавлювати зчеплення при перемиканні швидкостей. Це істотно спрощує експлуатацію мопеда і робить його більш простим в освоєнні.

До речі, японський двоколісник Супер Куб розроблявся для дрібних господарських завдань. Тому мопед отримав одномісне сидіння і велику багажну платформу. У зв'язці з міцною рамою ці особливості дозволяють використовувати апарат для перевезення вантажів, кур'єрської доставки або поїздок в магазин.

Надійність і ходові якості моделі

Хоча 50-кубова модифікація Супер Куба випускалася в 2005-2007 році, в технічному плані вона нічим не поступається сучасним двоколісникам. Байк отримав неймовірно надійний 4-тактний двигун, який забезпечує апарату чудову динаміку. При цьому мотор відрізняється високою економічністю, що робить Honda Super Cub найкращим рішенням для повсякденних завдань.

Цікаво і те, що мопед отримав передню маятникову вилку. Це один з різновидів телескопічної вилки, у якої є кілька важливих переваг:

  • Більш плавний хід навіть при їзді по поганих дорогах.
  • Регулювання геометрії, що дозволяє зберігати кліренс байка.
  • Жорстка і міцна конструкція.
  • Кращий контроль переднього колеса, що покращує керованість байка.
  • Відмінне зчеплення з різними типами доріг.

А ось ззаду недорогого мопеда Honda Super Cub стоїть класичний маятник з двома амортизаторами. Він ефективно гасить удари і вібрації, тим самим підвищуючи комфорт водія.

У Супер Куб встановили надійні і перевірені барабанні гальма. З огляду на скромну потужність байка, таке рішення в рази краще дискової системи. Справа в тому, що барабани менш вибагливі і відмінно працюють в екстремальних ситуаціях (при їзді по воді або бруду).

Чому варто купити мопед Honda Super Cub?

Головна причина обрати класичний байк Супер Куб – японська якість техніки. Навіть вживаний двоколісник буде служити райдеру не один рік. А при правильному ТО цей байк може прослужити більше 20 років.

Є й інші причини придбати японський апарат:

  • Низька ціна мопеда Honda Super Cub.
  • Незвичайний і привабливий дизайн моделі.
  • Проста конструкція і дешеве обслуговування.
  • Висока економічність.
  • Чудова маневреність і керованість.

Наш інтернет-магазин МотоГо проводить повне обслуговування і ремонт вживаних байків перед продажем. Тому ви можете не сумніватися в якості пропонованої техніки. І найкращим доказом цього є офіційна гарантія на Супер Куб.

НАПИСАТИ ВІДГУК
  • Евгений05.08.2022
    Відгуків: 1
    Я правильно понимаю , что до конца войны их не стоит ждать в наличии?
    Відповісти
    ответ админа Администратор Здравствуйте Евгений, не факт. Возможно будут, но не у нас. Мы эту модель редко завозим, оставте свои координаты, дам контакты коллег у которых можно спросить.
    Відповісти
Написати відгук

1 2 3 4 5

Продовжити

Кнопка
связи