logo

Регулювання карбюратора мопеда Альфа

Робота будь-якої мототехніки безпосередньо залежить від якості паливної суміші. Вона впливає на витрату бензину, динаміку, поведінку та потужність мопеда. Якщо суміш приготовлена ​​неправильно, двоколісник сіпатиметься, глухнутиме, «кашлятиме» або взагалі відмовиться заводитися. І якщо ви змогли мопед Альфа купити з налаштованим карбюратором, через час паливна система може дати збій. Але не варто хвилюватися, адже регулювання карбюратора мопеда Альфа під силу навіть водієві-початківцю.

Чим загрожує неправильне налаштування компонента?

Почати варто з того, що від співвідношення кількості повітря та бензину у суміші залежить робота всього транспортного засобу. Якщо пропорції підібрані неправильно, райдер зіштовхнеться з низкою проблем. Нормою для моторолера Alpha є такі пропорції: 1 частина повітря до 15 частин  бензину.

Якщо регулювання карбюратора мопеда Альфа було виконано некоректно, система готуватиме:

  • Надто бідний склад. Це призводить до того, що двоколісник відмовляється заводитися, утворюються провали в роботі силового агрегату, знижуються обороти і байк важко їде.
  • Занадто багатий склад. Зайва кількість бензину також шкідлива для моторолера. Через збагачену суміш транспортний засіб втрачає динаміку, стає більш «ненажерливим», а невідпрацьована суміш виривається з вихлопної труби.

І щоб уникнути цих проблем, райдеру слід розібратися, як відрегулювати карбюратор на Альфі. Процедура допоможе збільшити потужність моторолера, знизити споживання палива та уникнути інших поломок. Наприклад, чорний дим та залишки палива можуть запалити вихлопну трубу.

Регулювання карбюратора мопеда Альфа 50, 110 та 125 кубів

Перед початком налаштування паливної системи рекомендується провести невелике ТО. Для початку очистіть всі вузли двоколісника від бруду, замініть свічку (якщо потрібно) та повітряний фільтр. Крім цього потрібно перевірити всі трубки та з'єднання на предмет герметичності.

Потім можна розпочинати регулювання карбюратора моторолера Альфа. Для цього райдеру потрібно:

  • Прогріти моторолер. Краще трохи проїхатися на ньому. Після поїздки заглушіть двигун і дайте системі охолонути (близько 10 хвилин).
  • Перевірити стан компонентів системи.
  • Закрити усі регулятори. Потім відкрутити їх на 0,5 обороту.
  • Поставити найменше значення обертання колінвала. Для цього використовуйте гвинт холостого ходу.
  • Почати крутити гвинтик якості, поки двигун байка не почне злегка «збоїти».
  • Скоригувати роботу силового агрегату. Робиться це за допомогою гвинта, що коректує холостий хід.
  • Злегка відкрутити гвинт якості. При цьому робота двигуна коригується другим гвинтом доти, доки оберти не вирівняються.

Після того, як ви відрегулювали карбюратор на мопед Альфа 110, 125 або 50, рекомендується провести перевірку. Робиться це за допомогою дросельної заслінки. Якщо при її закритті апарат глухне, значить, суміш надто багата. Тоді райдеру слід на чверть прикрутити гвинтик якості. Але якщо моторолер глухне з відкритою заслінкою, значить, суміш надто бідна. Тоді слід додати регулятору ще 0,5 обороти.

Як визначити якість паливної суміші по свічці?

Мотолюбителі не завжди можуть помітити, що карбюратор мопеда Alpha потребує регулювання. Тому водіям рекомендується періодично стежити за станом запалювання. По суті, це універсальний індикатор «здоров'я» мототехніки.

Якщо на компоненті утворився нагар чорного кольору, значить, склад занадто багатий. А якщо суміш бідна, тоді ізолятор елемента стане білим. Також на свічці можуть бути масляні сліди, що свідчить про наявність у суміші зайвої кількості мастила.

Модернізація паливної системи моторолера Alpha

Багато власників малокубатурних моторолерів займаються тюнінгом двоколісників для того, щоб підвищити їхню потужність. І одним з найпопулярніших доопрацювань є заміна поршневої групи. Установка компонента з великим об’ємом підвищує потужність двоколісника та збільшує ККД силового агрегату. Проте за такої модернізації потрібно доопрацювати і паливну систему.

Враховуйте, що рідний карбюратор не розрахований на вищі оберти. Тому його доведеться замінити, встановивши відповідний компонент. Оптимальним рішенням є карбюратор з діаметром дифузора 175 мм, призначений для поршневої групи 70 cc. А ось вузли з великим діаметром буде складніше налаштувати.

Також можна розширити дифузор старого карбюратора мопеда Альфа та відрегулювати його. І хоча подібне рішення трохи збільшить потужність байка, витрата бензину помітно зросте. Тому якщо ви хочете провести тюнінг мопеда, краще наперед проконсультуватися з майстрами салону Dvako Moto.

61654
Кнопка
связи