logo

Регулювання клапанів на 150-кубовому скутері

Якщо ви вирішили купити скутер 150 кубів, вам потрібно не тільки вибрати потрібну модель, а й розібратися в її обслуговуванні. Від якості ТО залежить робота мопеда. І одним із ключових елементів обслуговування є регулювання клапанів на 150-кубовому скутері. Тож давайте розберемося, коли потрібно проводити і як виконувати цю процедуру.

Навіщо потрібне налаштування зазорів клапанів на скутері 150 куб. см?

Клапани мопеда відповідають за подачу паливної суміші в камеру згоряння та відведення відпрацьованих газів. При цьому компоненти постійно гріються через високі температури. Це призводить до того, що залізо розширюється, збиває налаштування вузла та не дає клапану повністю закритися.

Через це в камеру надходить менше палива, погіршується вентиляція системи, а штовхач швидше зношується. Все це негативно позначається на динамічних якостях байка, його потужності та витраті бензину.

Налаштування зазору клапанів необхідне, якщо 150-кубовий скутер:

  • Не заводиться або важко запускається.
  • Почав глухнути на холостих обертах або під час їзди.
  • Не набирає максимальної швидкості.
  • Споживає більше бензину.
  • Почав стукати у районі ГРМ.

Також регулювання системи потрібно виконувати при ТО моторолера, його обкатці або після заміни поршневої групи (через 500 км шляху). В ідеалі налаштування має здійснюватися кожні 3-3,5 тис. км.

Підготовка до регулювання клапанів 4-тактного 150-кубового скутера

З інструментів райдеру потрібно лише викрутка, пасатижі, торцевий (на 10) та ріжковий (на 8 та 9) ключі, тара для збору відпрацьованого мастила. Також для налаштування зазорів знадобиться комплект щупів. Купити їх можна практично у будь-якому автомагазині.

Підготувати треба й сам моторолер. Для початку знайдіть сухе закрите приміщення, щоб в систему не потрапила волога або пил. Після цього встановіть мопед на підніжку та почистіть мотор від бруду (пилу, масла тощо).

Примітка: Двигун байка повинен бути холодним, тому виконувати налаштування клапанів потрібно щонайменше через годину після останньої поїздки.

Налаштування клапанів на 150-кубовому скутері

Щоб виконати налаштування, водієві потрібно дістатися головки циліндра. Для цього може знадобитись зняти верхню частину сидіння або від'єднати деякі пластикові деталі (залежно від моделі мопеда). Після цього потрібно прибрати захисний кожух та відкрутити голівку. Таким чином ви отримаєте доступ до двох клапанів, ланцюга ГРМ та зірочки з відмітками.

Потім вам слід:

  • Встановити поршень у ВМТ (верхня мертва точка). Для цього знімаємо кожух, накидаємо на гайку ключ і крутимо колінчастий вал доти, поки поршень не займе верхнє положення. При цьому дві смужки на зірочці повинні знаходитися паралельно до циліндра.
  • Поєднати літеру «T» на роторі з позначкою на картері. Щоб поєднати мітки, потрібно ключем прокручувати маховик.
  • Взяти щуп на 0,05 мм і вставити його між впускним клапаном та болтом. Пластина має з зусиллям входити в отвір. Якщо зазор занадто великий або невеликий, відрегулюйте його за допомогою болта.
  • Закрутити контргайку.
  • Взяти щуп на 0,01 мм і зробити аналогічну процедуру з випускним клапаном.
  • Затягнути контргайку.

На цьому налаштування клапанів на 4т 150-кубовому скутері завершено. Вам залишається лише встановити кришку ГРМ та інші демонтовані деталі. Сама собою процедура не складна, але вимагає досвіду. Тому якщо ви хочете, щоб моторолер працював правильно, краще звернутися до мотомагазину Dvako. Наші майстри допоможуть вам правильно відрегулювати клапани та перевірять працездатність техніки.

29069
Кнопка
связи