logo

Особливості регулювання карбюратора на мопеді Дельта

Потужність та робота мопеда безпосередньо залежить від налаштувань карбюратора. Справа в тому, що саме цей пристрій відповідає за приготування паливної суміші, яка впливає на швидкість, керованість та економічність техніки. Наприклад, якщо склад занадто бідний, апарат почне глухнути, погано заводитиметься і буде сіпатися при їзді. Тому райдеру важливо розібратися, коли та як виконується регулювання карбюратора на Дельті.

До чого призводить неправильне налаштування карбюратора?

Відразу варто зазначити, що якість паливної суміші дуже впливає на поведінку мототехніки. Від співвідношення бензину та повітря залежить робота всієї системи, а значить, мопед Дельта купити краще з відрегульованим карбюратором. Оптимальним для апаратів Delta вважається співвідношення 1:15 (паливо до повітря). Але якщо пристрій працює неправильно, райдер може зіткнутися з:

  • Збідненим складом. В цьому випадку виникають проблеми із запуском мопеда, відчутно падає потужність, виникають «провали» в роботі двигуна, погіршується тяга.
  • Надмірно збагаченим складом. При неправильному регулюванні карбюратора на мопеді Дельта підвищується витрата бензину, знижується динаміка, з вихлопної труби виривається чорний дим і чути хлопки.

Очевидно, що неправильне співвідношення палива та повітря ускладнює експлуатацію техніки, знижує її ефективність та негативно позначається на системах мопеда (на двигуні тощо). І якщо ви помітили один із цих симптомів, відразу приступіть до діагностики та налаштування паливної системи.

Як відрегулювати карбюратор на мопеді Дельта?

При некоректній роботі паливної системи потрібно перевірити її вузли. Для початку очистіть карбюратор від бруду, поміняйте свічку запалювання та повітряний фільтр, а також перевірте герметичність всіх компонентів. Якщо ці прості дії не допомогли, слід відрегулювати сам карбюратор. Для цього потрібно:

  • Розігріти двигун. Виконувати регулювання карбюратора на Дельті рекомендується після 5-10-хвилинної поїздки, коли мотор злегка прогріється.
  • Очистити систему та замінити витратні елементи (фільтр та свічку). Також бажано продути канали карбюратора.
  • Повністю затиснути всі гвинти, що відповідають за якість суміші. Після цього їх потрібно викрутити на пів обороту.
  • Скрутити регулятор холостого ходу на мінімальне обертання колінвала.
  • Провертати гвинт якості суміші поки не з'являться збої в роботі силового агрегату.
  • Відрегулювати роботу двигуна за допомогою регулятора холостого ходу.
  • Повернути регулятор якості, при цьому зменшити обертання колінвала. Процедура виконується до того часу, поки частота обертання стане стабільною.

А ось перевірити результат регулювання карбюратора на мопеді Дельта можна за допомогою закриття дросельної заслінки. Якщо при цьому двигун зупиняється, значить, склад занадто багатий і потрібно закрутити гвинт якості на чверть обороту. Якщо двигун просто глухне (при бідній суміші), регулятор відкручується на пів обороту.

Важливо: Не забудьте перевірити стан дроселя. Заслінка повинна бути під кутом 60-70 градусів.

Доробка карбюратора Дельти

Зараз багато власників мопедів займаються модернізацією своїх апаратів. І найпопулярнішим видом тюнінгу є збільшення обсягу поршневої. Це дозволяє збільшити потужність байка і підвищити ККД двигуна. Але при будь-яких подібних маніпуляціях потрібно подумати і про доробку паливної системи. Адже саме від суміші залежить робота мопеда.

Якщо ви вирішили підвищити обороти двигуна, тоді вам доведеться подумати про його додаткове живлення. І найпростіший спосіб вирішити цю проблему – встановити більший карбюратор. Зазвичай, райдери віддають перевагу пристроям з дифузором діаметром 17,5 мм, що ідеально підходить для поршневої 70cc. А ось брати карбюратор із дифузором 19-24 мм недоцільно, оскільки його важче відрегулювати.

До речі, деякі райдери-умільці просто розширюють дифузори на старих карбюраторах. Таким чином їм вдається трохи підвищити потужність техніки. Але варто пам'ятати, що подібна маніпуляція значно підвищує витрату палива, а також може призвести до пошкодження вузла. Останній варіант особливо реалістичний, адже райдеру потрібно не лише розширити дифузор, а й правильно зашліфувати його стіни. Адже металева стружка може потрапити в паливну систему і двигун, що не покращить «самопочуття» силового агрегату.

Діагностика роботи карбюратора по свічці запалювання

Райдери-початківці не завжди можуть точно визначити, коли потрібно регулювати карбюратора на мопеді Дельта. Тому власнику техніки слід періодично перевіряти свічку запалювання. Це один із найкращих індикаторів цілого ряду несправностей. Колір електрода свічки допоможе вам визначити якість паливної суміші, виявити засмічення фільтра тощо.

Отже, якщо ви помітили що:

  • На свічці чорний нагар. Це означає, що склад занадто багатий або повітряний фільтр засмітився.
  • На свічці маслянистий осад чорного кольору. Це свідчить про надмірну кількість олії у паливній суміші.
  • Колір ізолятора став білим. Це означає, що паливний склад надто бідний.

При нормальній роботі всіх систем свічка повинна мати світло-сірий або коричневий відтінок.

36981
Кнопка
связи