- Характеристики
- Опис
- Відгуки (0)
Двигун | |
---|---|
Тип двигуна: | Бензиновый |
Об'єм двигуна: | 150 см. куб. |
Модель двигуна: | GY7 |
Кількість циліндрів: | 1 |
Тактність двигуна: | 4х тактный |
Максимальна потужність: | 8 л.с. |
Обертаючий момент: | 7500 |
Тип трансмісії: | Вариатор |
Охолодження: | Воздушное |
Запуск двигуна: | Электростартер/кикстартер |
Потужність двигуна: | 5.6 кВт |
Ходова частина | |
---|---|
Передня підвіска: | Телескопическая вилка |
Задня підвіска: | Маятниковая с двумя амортизаторами |
Переднє гальмо: | Дисковій |
Задні гальма: | Барабанній |
Розміри переднього колеса: | 120/70-12 |
Розміри заднього колеса: | 120/70-12 |
Основні параметри | |
---|---|
Виробник: | Forte |
Довжина: | 1895 мм. |
Ширина: | 680 мм. |
Повна висота: | 1120 мм. |
Довжина колісної бази: | 1350 мм. |
Дорожній просвіт: | 120 мм. |
Вага: | 95 кг. |
Посадкових місць: | 2 |
Вантажопідйомність: | 150 кг. |
Об'єм бензобака: | 5 л. |
Витрати палива: | 2.8 л./100 км. |
Максимальна швидкість: | 85 км./час |
Колір: | Зеленый |
Країна виробник: | Китай |
Forte BWS-R 150 – найкраще рішення для райдерів, які шукають недорогий та потужний дорожній скутер. Універсальний моторолер ідеально підійде для поїздок містом або дачею, подорожей з пасажиром, перевезення малогабаритних вантажів і т. д. Компанія Forte змогла створити дійсно бюджетний та функціональний скутер, який не залишить байдужим жодного любителя мототехніки.
Ключові особливості моделі
Почати варто зі «свіжого» та незвичайного дизайну Forte BWS-R 150. Розробники поєднали зовнішність японських та європейських моторолерів і отримали щось нове. У плані зовнішності BWS-R 150 можна порівняти з топовими італійськими апаратами фірми Aprilia.
Але дизайн моделі – лише одна перевага. Виробник приділив особливу увагу якості вузлів апарату, кузова та рами. Також скутер отримав комфортне двомісне сидіння з відкидними підніжками для пасажира. Під сидінням ховається бензобак та невеликий багажник для документів чи інструментів.
Звернути увагу варто і на якість кузова Forte BWS-R 150. Він виготовлений з гнучкого міцного пластику, який не розтріскується, а трохи прогинається при ударі. Приємно здивує і покриття кузова із захистом від ультрафіолету, що запобігає вицвітанню матеріалу.
Також на модель було встановлено:
- Відкрите кермо. Це дуже сміливе рішення, але воно має цілу низку плюсів. І головна перевага – можливість встановлення додаткового обладнання (фар, навігатора, зарядки тощо).
- Якісне освітлення. Обладнання дозволяє їздити скутером навіть у темний час доби.
- Просту та зрозумілу приладову панель. Є спідометр, одометр і датчик палива.
- Електростартер. Також розробники передбачили і екстрені ситуації, на кшталт поломки кнопки запалювання або розрядженої АКБ. Для ручного запуску двигуна на скутер було встановлено кікстартер.
Приємним сюрпризом для покупця стане і витривалість моторолера. Компактний скутер вагою 95 кг здатний без проблем витримувати навантаження 150 кг. Це оптимальний показник, при якому не знижується комфорт їзди і не погіршується керованість моторолера.
Характеристики моделі
Основна фішка Forte BWS-R 150 – чотиритактний 150-кубовий двигун потужністю 8 к. с. Двигун забезпечує скутеру:
- Високу швидкість. Моторолер легко розганяється до 85 км/год.
- Гарну динаміку. Швидкий розгін та плавний старт робить їзду містом максимально комфортною. Це особливо важливо, адже райдеру доведеться часто зупинятися і рушати на світлофорах або в пробках.
- Низьку витрату палива. Більш складна та продумана конструкція чотиритактного двигуна знижує споживання бензину на 20% (порівняно з двотактними моторами).
- Значний експлуатаційний ресурс. Двигун Forte BWS-R 150 буквально «плаває» в маслі, що відчутно знижує зношування ключових вузлів (поршня, кілець, циліндра і т. д.), і зменшує витрати на обслуговування техніки.
Як і на всіх сучасних скутерах, на BWS-R 150 стоїть варіаторна коробка. Така трансмісія робить скутер більш дружнім для райдерів-початківців і прискорює розгін апарату.
Потужний двигун апарату постійно зазнає значних навантажень. Тому розробники встановили на скутер повітряну систему охолодження. Вона повністю вирішує проблему з перегрівання двигуна, тим самим забезпечуючи його стабільну роботу.
Окремо варто відзначити економічність скутера. На 100 км шляху моторолер «їсть» лише 2,8 л бензину. Це означає, що на повному баку (5 л) можна проїхати 180-185 км.
1 2 3 4 5