Мотоцикли ендуро
0 відгуків
Об'єм двигуна: | 200 см. куб. |
Тактність двигуна: | 4х тактный, двухклапанный. |
Максимальна швидкість: | 106 км/ч. |
Витрати палива: | 3,3 л./100 км. |
Вага: | 127 кг. |
Вантажопідйомність: | 147 кг. |
0 відгуків
Об'єм двигуна: | 250 см. куб. |
Тактність двигуна: | 4х тактный, двухклапанный. |
Максимальна швидкість: | 100 км/ч. |
Витрати палива: | 2,7 л./ 100 км. |
Вага: | 145 кг. |
Вантажопідйомність: | 155 кг. |
0 відгуків
Тактність двигуна: | 4х тактный, двухклапанный. |
Максимальна швидкість: | 115 км./час. |
Витрати палива: | 3,8 л./100 км. |
Вага: | 131 кг. |
Вантажопідйомність: | 157 кг. |
Охолодження: | Воздушное |
0 відгуків
Об'єм двигуна: | 200 см. куб. |
Тактність двигуна: | 4-х тактный, двухклапанный с балансировочным валом. |
Максимальна швидкість: | 102 км/ч. |
Витрати палива: | 3,3 л./100 км. |
Вага: | 122 кг. |
Вантажопідйомність: | 155 кг. |
0 відгуків
Об'єм двигуна: | 250 см. куб. |
Тактність двигуна: | 4х тактный, двухклапанный. |
Витрати палива: | 2,8 л./100 км. |
Вага: | 135 кг. |
Вантажопідйомність: | 150 кг. |
Охолодження: | Воздушное |
0 відгуків
Об'єм двигуна: | 250 см. куб. |
Тактність двигуна: | 4х тактный, двухклапанный. |
Максимальна швидкість: | 100 км/ч. |
Витрати палива: | 2,7 л./ 100 км. |
Вага: | 145 кг. |
Вантажопідйомність: | 155 кг. |
0 відгуків
Об'єм двигуна: | 200 см. куб. |
Тактність двигуна: | 4х тактный, двухклапанный. |
Максимальна швидкість: | 106 км/ч. |
Витрати палива: | 3,3 л./100 км. |
Вага: | 127 кг. |
Вантажопідйомність: | 147 кг. |
0 відгуків
Об'єм двигуна: | 200 см. куб. |
Тактність двигуна: | 4-х тактный, двухклапанный с балансировочным валом. |
Максимальна швидкість: | 102 км/ч. |
Витрати палива: | 3,3 л./100 км. |
Вага: | 122 кг. |
Вантажопідйомність: | 155 кг. |
0 відгуків
Об'єм двигуна: | 200 см. куб. |
Тактність двигуна: | 4-х тактный, двухклапанный с балансировочным валом. |
Максимальна швидкість: | 102 км/ч. |
Витрати палива: | 3,3 л./100 км. |
Вага: | 122 кг. |
Вантажопідйомність: | 155 кг. |
0 відгуків
Об'єм двигуна: | 200 см. куб. |
Тактність двигуна: | 4-х тактный, двухклапанный с балансировочным валом. |
Максимальна швидкість: | 102 км/ч. |
Витрати палива: | 3,3 л./100 км. |
Вага: | 122 кг. |
Вантажопідйомність: | 155 кг. |
0 відгуків
Тактність двигуна: | 4х тактный, двухклапанный. |
Максимальна швидкість: | 115 км./час. |
Витрати палива: | 3,8 л./100 км. |
Вага: | 131 кг. |
Вантажопідйомність: | 157 кг. |
Охолодження: | Воздушное |
0 відгуків
Об'єм двигуна: | 200 см. куб. |
Тактність двигуна: | 4-тактний |
Максимальна швидкість: | 102 км/год. |
Витрати палива: | 3,3 л./100 км. |
Вага: | 137 кг. |
Вантажопідйомність: | 155 кг. |
0 відгуків
Тактність двигуна: | 4х тактный, двухклапанный. |
Максимальна швидкість: | 115 км./час. |
Витрати палива: | 3,8 л./100 км. |
Вага: | 131 кг. |
Вантажопідйомність: | 157 кг. |
Охолодження: | Воздушное |
0 відгуків
Об'єм двигуна: | 250 см. куб. |
Тактність двигуна: | 4-х тактный, двухклапанный с балансировочным валом. |
Максимальна швидкість: | 115 км/ч. |
Витрати палива: | 3,8 л./100 км. |
Вага: | 134 кг. |
Вантажопідйомність: | 157 кг. |
0 відгуків
Об'єм двигуна: | 200 см. куб. |
Тактність двигуна: | 4х тактный, двухклапанный. |
Максимальна швидкість: | 106 км/ч. |
Витрати палива: | 3,3 л./100 км. |
Вага: | 127 кг. |
Вантажопідйомність: | 147 кг. |
0 відгуків
Об'єм двигуна: | 250 см. куб. |
Тактність двигуна: | 4х тактный, двухклапанный. |
Максимальна швидкість: | 110 км/ч. |
Витрати палива: | 2,5 л/100 км. |
Вага: | 150 кг. |
Вантажопідйомність: | 170 кг. |
0 відгуків
Об'єм двигуна: | 250 см. куб. |
Тактність двигуна: | 4 тактный, двухклапанный с балансировочным валом. |
Максимальна швидкість: | 112 км/ч. |
Витрати палива: | 3,2 л./100 км. |
Вага: | 150 кг. |
Вантажопідйомність: | 150 кг. |
0 відгуків
Об'єм двигуна: | 200 см. куб. |
Тактність двигуна: | 4х тактный, двухклапанный. |
Максимальна швидкість: | 100 км/ч. |
Витрати палива: | 2,5 л/100 км. |
Вага: | 115 кг. |
Вантажопідйомність: | 150 кг. |
0 відгуків
Об'єм двигуна: | 250 см. куб. |
Тактність двигуна: | 4х тактный, двухклапанный. |
Максимальна швидкість: | 100 км/ч. |
Витрати палива: | 2,7 л./ 100 км. |
Вага: | 145 кг. |
Вантажопідйомність: | 155 кг. |
0 відгуків
Об'єм двигуна: | 250 см. куб. |
Тактність двигуна: | 4-х тактный, двухклапанный с балансировочным валом. |
Максимальна швидкість: | 117 км/ч. |
Витрати палива: | 3,2 л./100 км. |
Вага: | 124 кг. |
Вантажопідйомність: | 149 кг. |
0 відгуків
Об'єм двигуна: | 300 см. куб. |
Тактність двигуна: | 4-х тактный. |
Максимальна швидкість: | 100 км/ч. |
Витрати палива: | 2,9 л./100 км. |
Вага: | 132 кг. |
Вантажопідйомність: | 150 кг. |
0 відгуків
Об'єм двигуна: | 250 см. куб. |
Тактність двигуна: | 4-х тактный. |
Максимальна швидкість: | 120 км/ч. |
Витрати палива: | 2,5 л/100 км. |
Вага: | 120 кг. |
Вантажопідйомність: | 150 кг. |
0 відгуків
Об'єм двигуна: | 250 см. куб. |
Тактність двигуна: | 4 тактный, двухклапанный с балансировочным валом. |
Максимальна швидкість: | 112 км/ч. |
Витрати палива: | 3,2 л./100 км. |
Вага: | 150 кг. |
Вантажопідйомність: | 150 кг. |
0 відгуків
Об'єм двигуна: | 200 см. куб. |
Тактність двигуна: | 4х тактный, двухклапанный. |
Максимальна швидкість: | 105 км/ч. |
Витрати палива: | 2,9 л./100 км. |
Вага: | 120 кг. |
Вантажопідйомність: | 150 кг. |
0 відгуків
Об'єм двигуна: | 250 см. куб. |
Тактність двигуна: | 4х тактный, двухклапанный. |
Максимальна швидкість: | 100 км/ч. |
Витрати палива: | 2,7 л./ 100 км. |
Вага: | 145 кг. |
Вантажопідйомність: | 155 кг. |
0 відгуків
Об'єм двигуна: | 200 см. куб. |
Тактність двигуна: | 4х тактный. |
Максимальна швидкість: | 100 км/ч. |
Витрати палива: | 2,4 л./100 км. |
Вага: | 123 кг. |
Вантажопідйомність: | 150 кг. |
0 відгуків
Об'єм двигуна: | 250 см. куб. |
Тактність двигуна: | 4-х тактный, двухклапанный с балансировочным валом. |
Максимальна швидкість: | 117 км/ч. |
Витрати палива: | 3,2 л./100 км. |
Вага: | 124 кг. |
Вантажопідйомність: | 149 кг. |
0 відгуків
Об'єм двигуна: | 250 см. куб. |
Тактність двигуна: | 4х тактный, двухклапанный. |
Максимальна швидкість: | 105 км/ч. |
Витрати палива: | 3 л./100 км. |
Вага: | 110 кг. |
Вантажопідйомність: | 125 кг. |
0 відгуків
Об'єм двигуна: | 200 см. куб. |
Тактність двигуна: | 4х тактный, двухклапанный. |
Максимальна швидкість: | 105 км/ч. |
Витрати палива: | 2,9 л./100 км. |
Вага: | 120 кг. |
Вантажопідйомність: | 150 кг. |
0 відгуків
Об'єм двигуна: | 200 см. куб. |
Тактність двигуна: | 4х тактный. |
Максимальна швидкість: | 100 км/ч. |
Витрати палива: | 2,5 л/100 км. |
Вага: | 115 кг. |
Вантажопідйомність: | 150 кг. |
0 відгуків
Об'єм двигуна: | 233 куб. см. |
Тактність двигуна: | 4-тактный |
Максимальна швидкість: | 120 км/ч |
Витрати палива: | 3,2 л./100 км. |
Вага: | 135 кг (сухой вес) |
Вантажопідйомність: | 150 кг |
0 відгуків
Об'єм двигуна: | 233 куб. см. |
Тактність двигуна: | 4-тактный |
Максимальна швидкість: | 120 км/ч |
Витрати палива: | 3,2 л./100 км. |
Вага: | 135 кг (сухой вес) |
Вантажопідйомність: | 150 кг |
0 відгуків
Об'єм двигуна: | 200 см. куб. |
Тактність двигуна: | 4-х тактный. |
Витрати палива: | 2,4 л./100 км. |
Вага: | 117 кг. |
Вантажопідйомність: | 150 кг. |
Охолодження: | Воздушное |
0 відгуків
Об'єм двигуна: | 400 куб. см. |
Тактність двигуна: | 4х тактный, двухклапанный. |
Максимальна швидкість: | 130 км./ч. |
Витрати палива: | 3,5 л./100 км. |
Вантажопідйомність: | 150 кг. |
Охолодження: | Жидкостное |
0 відгуків
Об'єм двигуна: | 250 см. куб. |
Тактність двигуна: | 4х тактный, двухклапанный. |
Максимальна швидкість: | 105 км/ч. |
Витрати палива: | 2,5 л/100 км. |
Вага: | 112.8 кг. |
Вантажопідйомність: | 150 кг. |
0 відгуків
Об'єм двигуна: | 250 см. куб. |
Тактність двигуна: | 4-х тактный |
Максимальна швидкість: | 100 км/ч. |
Витрати палива: | 2,6 л./100 км. |
Вага: | 130 кг. |
Вантажопідйомність: | 150 кг. |
0 відгуків
Об'єм двигуна: | 250 см. куб. |
Тактність двигуна: | 4х тактный, двухклапанный. |
Витрати палива: | 2,5 л/100 км. |
Вага: | 109 кг. |
Вантажопідйомність: | 150 кг. |
Охолодження: | Воздушное |
0 відгуків
Об'єм двигуна: | 250 см. куб. |
Тактність двигуна: | 4-х тактный |
Максимальна швидкість: | 100 км/ч. |
Витрати палива: | 2,6 л./100 км. |
Вага: | 130 кг. |
Вантажопідйомність: | 150 кг. |
0 відгуків
Об'єм двигуна: | 250 см. куб. |
Тактність двигуна: | 4х тактный, двухклапанный. |
Максимальна швидкість: | 120 км/ч. |
Витрати палива: | 2,9 л./100 км. |
Вага: | 144 кг. |
Вантажопідйомність: | 150 кг. |
0 відгуків
Об'єм двигуна: | 250 см. куб. |
Тактність двигуна: | 4х тактный, двухклапанный. |
Максимальна швидкість: | 120 км/ч. |
Витрати палива: | 2,9 л./100 км. |
Вага: | 144 кг. |
Вантажопідйомність: | 150 кг. |
0 відгуків
Об'єм двигуна: | 250 см. куб. |
Тактність двигуна: | 4х тактный, двухклапанный. |
Максимальна швидкість: | 120 км/ч. |
Витрати палива: | 2,9 л./100 км. |
Вага: | 144 кг. |
Вантажопідйомність: | 150 кг. |
0 відгуків
Об'єм двигуна: | 400 куб. см. |
Тактність двигуна: | 4-х тактный, двухклапанный с балансировочным валом. |
Максимальна швидкість: | 137 км/ч. |
Витрати палива: | 4,8 л./100 км. |
Вага: | 163 кг. |
Вантажопідйомність: | 200 кг. |
0 відгуків
Об'єм двигуна: | 200 см. куб. |
Тактність двигуна: | 4х тактный, двухклапанный. |
Максимальна швидкість: | 105 км/ч. |
Витрати палива: | 2,9 л./100 км. |
Вага: | 120 кг. |
Вантажопідйомність: | 150 кг. |
0 відгуків
Об'єм двигуна: | 200 см. куб. |
Тактність двигуна: | 4х тактный, двухклапанный. |
Максимальна швидкість: | 100 км/ч. |
Витрати палива: | 2,5 л/100 км. |
Вага: | 115 кг. |
Вантажопідйомність: | 150 кг. |
0 відгуків
Об'єм двигуна: | 250 см. куб. |
Тактність двигуна: | 4-х тактный. |
Максимальна швидкість: | 120 км/ч. |
Витрати палива: | 2,5 л/100 км. |
Вага: | 120 кг. |
Вантажопідйомність: | 150 кг. |
0 відгуків
Об'єм двигуна: | 250 см. куб. |
Тактність двигуна: | 4х тактный, двухклапанный. |
Максимальна швидкість: | 110 км/ч. |
Витрати палива: | 2,3 л./100 км. |
Вага: | 137 кг. |
Вантажопідйомність: | 150 кг. |
0 відгуків
Об'єм двигуна: | 250 см. куб. |
Тактність двигуна: | 4-х тактный, двухклапанный с балансировочным валом. |
Максимальна швидкість: | 117 км/ч. |
Витрати палива: | 3,2 л./100 км. |
Вага: | 124 кг. |
Вантажопідйомність: | 149 кг. |
Шукаєте універсальний транспорт для складних трас та громадських доріг? Отже, варто купити мотоцикл ендуро. Байки цього класу розроблені спеціально для їзди по пересіченій місцевості, лісам, бруду, скелястим трекам і т. д. Крім того, комплектація та конструкція подібних апаратів дозволяють райдеру їздити по місту та використовувати техніку для повсякденних завдань. Але давайте розберемося, чим цікаві двоколісники для off-road і чому вони популярні.
ЧИМ МОТОЦИКЛИ ЕНДУРО ВІДМІНЮЮТЬСЯ ВІД КРОСОВИХ МОДЕЛЕЙ?
У кожного мотоцикла є своє призначення. Наприклад, спортивні апарати підходять для гонок та драйвової їзди. Відповідно, транспорт для бездоріжжя теж буває різним. Кросові двоколісники більше «заточені» під покатушки спеціальними трасами, на яких немає серйозних перешкод.
А ось мотоцикл ендуро не підходить для швидкої їзди та трюків (стрибків, переворотів тощо). Вся справа в його більш м'якій підвісці, більшій вазі та двигуні. Давайте розглянемо кожен із цих параметрів окремо:
- Підвіска. Гірський мотоцикл оснащується гідравлічною вилкою (передньою) та моноамортизатором. Це забезпечує йому необхідну «гнучкість», яка дозволяє техніці впевнено почуватися в лісі або на кам'янистих схилах.
- Двигун. Навіть недорогий китайський ендуро перевершує кросбайки за показником тяги. Також силовий агрегат мотоциклів цього класу відрізняється колосальним ресурсом.
- Вага. На відміну від кросових моделей, байки для бездоріжжя оснащуються додатковим обважуванням: захисними дугами, спідометром, дзеркалами, фарами, стопами, поворотниками та комфортабельними сидіннями.
Саме розширена комплектація дає змогу використовувати транспортні засоби цього класу на громадських дорогах.
ДЛЯ ЧОГО МОЖНА КУПИТИ ЕНДУРО В УКРАЇНІ?
Гірські байки по праву вважаються одними з найфункціональніших апаратів. І це не дивно, адже подібні моделі підходять для:
- Прогулянок пересіченою місцевістю, бездоріжжям, лісом.
- Туристичних вилазок (гірські мотоцикли відрізняються високою вантажопідйомністю).
- Покатушок по сільській місцевості.
- Повсякденної експлуатації в межах міста.
- Поїздок на середні дистанції.
- Перевезення невеликих вантажів чи кур'єрської доставки.
- Прогулянок з пасажиром.
- Ралі бездоріжжям.
Але відразу варто сказати, що ендуро байк не годиться для швидкісної їзди чи виконання трюків. Транспортні засоби розганяються всього до 100-120 км/год, а їхня підвіска занадто м'яка для стрибків або активної їзди по пагорбах.
ЧОМУ НОВАЧКУ ВАРТО КУПИТИ КИТАЙСЬКИЙ ЕНДУРО?
Може здатися дивним, але позашляховий двоколісник – відмінне рішення для райдера-початківця. А секрет криється в помірній потужності техніки та її дружелюбності. Апарати для off-road прощають водієві масу помилок (удари, падіння з підніжки, легкі зіткнення тощо), а також відрізняються гарною маневреністю та керованістю.
Також якщо ви вирішите купити китайський ендуро в Україні для прогулянок бездоріжжям або сільською місцевістю, вам не знадобляться права. Посвідчення водія необхідне тільки для їзди громадськими дорогами.
Не слід забувати і про надійність позашляхового мотоцикла. Навіть бюджетні байки витривалі і служать близько 10-14 років. А це значний термін для двоколісників.
До плюсів відноситься і комфортність ендуро. Вертикальна посадка і велике сидіння дозволяють без найменшого дискомфорту провести за кермом близько 5-7 годин.
ЯК ВИБРАТИ І КУПИТИ ГІРСЬКИЙ МОТОЦИКЛ?
При покупці будь-якого двоколісника рекомендується звертати увагу на об’єм двигуна. Це стосується і ендуро. Мотолюбителям-початківцям бажано вибрати легкий або середній апарат (200-250 куб. см). А ось райдеру зі стажем підійде мотоцикл позашляховик із мотором від 300 кубів.
Звернути увагу необхідно і на інші параметри:
- Вага транспорту. Маса байка впливає на його керованість та поведінку на трасі. Тому новачкам бажано взяти максимально легку модель (до 160 кг).
- Жорсткість амортизатора. Гірський мотоцикл повинен бути оснащений пружиною середньої жорсткості, що ефективно відпрацьовує нерівності та поглинає вібрації.
- Прохідність. Китайські байки можна розділити на два типи: для бездоріжжя та громадських доріг. Міські моделі впевнено почуваються на асфальті, але їхня прохідність нижча. Перший тип китайських ендуро «заточений» безпосередньо під off-road, і не дуже зручний для громадських трас.
- Бренд. Марка мотоцикла впливає на його ресурс та якість комплектуючих. Тому досвідчені райдери радять купити позашляховий мотоцикл відомого бренду: Кайо, Форте, КВ, Шинерей, Сенке, Вайпер тощо.
Також не слід гнатися за ціною. Якщо це ваш перший байк, то краще придбати модель за 35-50 тис. грн.
ЯКИЙ МОТОЦИКЛ ПОЗАШЛЯХОВИК КУПИТИ: РЕЙТИНГ БАЙКІВ
В інтернет-магазині Dvako Moto на вас чекає великий вибір двоколісників для off-road. Ми відстежуємо якість усієї техніки та додаємо в каталог лише продукцію перевірених марок.
Цього сезону до рейтингу гірських байків входять моделі:
- KV Regal 250. Це класичний ендуро з 250-кубовим двигуном, м'якою підвіскою та якісною комплектацією. Апарат ідеально підходить для водіїв-початківців і коштує всього 44-45 тис. грн.
- Motoleader ML500GT. Цей ендуро з Китаю, обладнаний потужним 400-кубовим мотором, 6-ступінчастою КПП, ефективними дисковими гальмами та містким бензобаком (20 л). Двоколісник підходить для поїздок по місту, їзди по середньому бездоріжжю та туризму.
- Qingqi Liger I. Якщо ви шукаєте у продажу мотоцикл ендуро для прогулянок та драйву, то Лігер – саме те, що вам потрібно. Особливо цей бюджфетний байк із цінником у 35 тис. грн. популярний серед новачків, для яких у пріоритеті безпека та надійність.
- Senke SK250 GY5. Транспорт бренду Сенке відрізняється яскравим дизайном, надійністю та помірною ціною. Наразі позашляховий мотоцикл SK250 коштує близько 40-42 тис. грн.
В Україні цінник на китайський ендуро коливається у межах 35-50 тис. грн. А ось за 55–75 тис. грн. можна купити функціональний позашляховик для туристичних вилазок та драйвових покатушок по пересіченій місцевості.
ЯК ПРАВИЛЬНО ВИКОНУВАТИ ТО КИТАЙСЬКОГО МОТОЦИКЛУ ЕНДУРО?
Відразу варто сказати, що перше обслуговування потрібно виконувати одразу після того, як ви придбали транспорт. Воно включає:
- Змащення рульової колонки.
- Просочення повітряного фільтра.
- Змащення задньої підвіски.
- Перевірку з'єднань.
Ці процедури виконуються на заводі, але власник техніки повинен сам перевірити всі вузли.
Також якщо ви вирішили купити новий мотоцикл ендуро в Україні, враховуйте, що його ТО залежить не від пробігу, а від мотогодин. Тобто, через кожну 150 годин експлуатації райдеру потрібно перевірити та змастити всі вузли, замінити олію тощо.
ДЕ КУПИТИ НАДІЙНИЙ ЕНДУРО?
Якість мототехніки залежить від магазину-дилера. І одним із найбільших мотосалонів м. Київ є компанія Dvako Moto. У нас ви зможете купити позашляхові мотоцикли китайських топових виробників, які пройшли повну передпродажну підготовку. Також ми пропонуємо клієнтам:
- Офіційну гарантію на всі двоколісники.
- Гнучкі ціни та знижки до 20%.
- Можливість купити мотоцикл ендуро в Україні в кредит.
- Швидку доставку мототехніки по Київській області та Україні (є самовивіз).
- Допомога у виборі, ТО та ремонті транспорту.
В нашому салоні мототехніки є власний виставковий зал у Києві. Відвідувачі шоу-руму можуть наживо познайомитися з новинками і хітовими байками, а також протестувати техніку, що сподобалася.