- Характеристики
- Опис
- Відгуки (0)
Двигун | |
---|---|
Тип двигуна: | Бензиновий |
Об'єм двигуна: | 250 см. куб. |
Модель двигуна: | 167FMM |
Кількість циліндрів: | 1 |
Тактність двигуна: | 4-тактний |
Максимальна потужність: | 16,3 к. с. при 7500 об/хв. |
Тип трансмісії: | 5-ти ступінчаста, механічна. |
Охолодження: | Повітряне |
Запуск двигуна: | Електростартер / кікстартер |
Ходова частина | |
---|---|
Тип гуми: | Безкамерна шина |
Передня підвіска: | Телескопічна вилка |
Задня підвіска: | Маятникова з двома амортизаторами |
Переднє гальмо: | Дискові |
Задні гальма: | Барабанні |
Розміри Колеса/Диска (передні): | 90/90-17 |
Розміри Колеса/Диска (задні): | 120/80-17 |
Матеріал дисків: | Легкосплавні литі 5-спицеві |
Основні параметри | |
---|---|
Країна виробник: | Китай |
Виробник: | Spark |
Довжина: | 2010 мм. |
Ширина: | 790 мм. |
Повна висота: | 1100 мм. |
Висота сидіння: | 780 мм. |
Довжина колісної бази: | 1350 мм. |
Вага: | 122 кг. |
Клас мотоцикла: | Дорожній |
Посадкових місць: | 2 |
Вантажопідйомність: | 150 кг. |
Об'єм бензобака: | 12,5 л. |
Витрати палива: | 2,8 л./100 км. |
Гальмо стоянки: | Є |
Передній багажник: | Ні |
Задній багажник: | Є |
Максимальна швидкість: | 110 км/год. |
Колір: | Сірий |
Головна передача: | Ланцюгова |
Сидіння: | 2-місне |
Рама: | Дуплексна, трубчастий каркас |
Стан: | Новий |
Динамічні характеристики | |
---|---|
Перемикання швидкостей: | Є |
Количество скоростей: | 5 |
Передній / задній хід: | Є / Ні |
Світло / звук | |
---|---|
Фари передні: | Є |
Фара задня: | Є |
Шукаєте стильний, драйвовий та практичний мотоцикл? Тоді Spark SP250R-32 – те, що вам потрібно. Цей легкий шляховик підкорить вас своїм футуристичним дизайном, продуманою конструкцією та потужністю. Але що важливіше, виробнику вдалося реалізувати низку сучасних технічних рішень і при цьому зробити байк максимально доступним. Але давайте детально розберемося в особливостях двоколісника Спарк.
Конструкція та комплектація Spark SP250R-32
Перше, що впадає у вічі, побачивши СП250Р-32, – дизайн. Модель виконана у вуличному стилі, який є чимось середнім між класичною та спортивною зовнішністю байка. Це робить Spark SP250R-32 більш молодіжним та впізнаваним.
Кузов мотоцикла виготовлений із міцного та еластичного пластику. Рішення дуже вдале, адже від ударів і навантажень не застрахований жодний байк. Завдяки гнучкості матеріал трохи продавлюється, а після цього відновлює свою первісну форму. Це дозволяє кузову двоколісника довше зберігати свій блиск і привабливість.
З комплектацією у Spark SP250R-32 теж все добре. Базовий набір поставки включає:
- Зручну панель приладів з 4 кольорами підсвічування.
- Дзеркала заднього виду з довгими ніжками.
- Електростартер та кікстартер.
- Зручне спортивне сидіння.
- Посилений багажник.
- Яскраву LED-оптику (передня фара, поворотники, стопи).
- Відкидні пасажирські підніжки.
- Захисні дуги.
- Великі 17-дюймові колеса із дорожнім протектором.
Також у мотоциклі Spark SP250R-32 є купа цікавих конструкційних рішень. Наприклад, під двигуном знаходиться спеціальна «праска». Вона покращує обдув двигуна при їзді і зменшує навантаження на систему охолодження.
Оснащення мотоцикла Spark SP250R-32
Серцем байка СП250Р-32 є потужний чотиритактний двигун 167FMM. Це перевірений силовий агрегат, який використовується в апаратах брендів Lifan, Shineray, Kayo і т. д. Мінімальний ресурс двигуна становить 50000 км.
Для охолодження двигуна використовують повітряну систему. Звісно, на 250-кубовому апараті хочеться бачити масляний радіатор. Однак вивірене розташування мотора та унікальна конструкція кузова мотоцикла дозволяють компенсувати цей недолік. В цьому випадку повітряне охолодження ефективно справляється з перегрівами навіть при їзді на малих швидкостях.
Як і подібні стрітбайки, Spark SP250R-32 отримав механічну коробку передач. Вона скорочує витрату бензину на 10-15% та забезпечує мотоциклу відмінну динаміку. Також МКПП відрізняється підвищеною надійністю, а її обслуговування коштує копійки.
А ось з гальмівною системою інженери бренду вирішили трохи «погратися». Через високу потужність мотоцикла (16,3 к. с.) було вирішено встановити на нього комбіновану систему: диск та барабан. Такий тандем скоротив гальмівний шлях байка на 15% та покращив відведення тепла при різкій зупинці. Тобто система не перегрівається та служить у рази довше.
Переваги Spark SP250R-32
Одна з причин популярності техніки – ціна. Не став винятком мотоцикл SP250R-32. Новий байк бренду Spark обійдеться покупцеві всього в 50 тис. грн, тоді як його найближчий конкурент Musstang Xtreet 250 коштує 54 тис. грн.
У SP250R-32 є й інші плюси:
- Привабливий дизайн.
- Сучасна комплектація.
- Чудова динаміка (максималка 110 км/год).
- Гарна керованість за рахунок малої ваги та телескопічної вилки.
- Скромні витрати бензину (2,8 л на 100 км).
При покупці мотоцикла Spark SP250R-32 у салоні Двако ви отримуєте офіційну гарантію на байк. Також ми надаємо допомогу в ТО та післягарантійному ремонті техніки.
1 2 3 4 5