Мотоцикл Spark SP200R-28 Чорний

Мотоцикл Spark SP200R-28 Чорний

Код товару: SP200R-28
Є в наявності
53 918 грн
Кредит
4493 грн/міс * 12 міс
Спосіб оплати:
  • Готівкою в магазині
  • Оплата карткою на сайті
  • Безготівковий розрахунок на картку через Приват 24
  • Накладений платіж
Спосіб доставки:
Самовивіз зі складу в Києві – Безкоштовно
Доставка по Києву – 300 грн
Доставка по Київській області – 300 грн + 6.5 грн км. від межі міста
Доставка по Україні кур'єрами – прораховується індивідуально
  • Характеристики
  • Опис
  • Відгуки (0)
Двигун
Тип двигуна: Бензиновый
Об'єм двигуна: 200 см. куб
Модель двигуна: FT163FML
Кількість циліндрів: 1
Тактність двигуна: 4-тактный
Особливості двигуна: Балансировочный вал
Максимальна потужність: 15 л. с. при 7500 об/мин
Тип трансмісії: 5 ступенчатая, механическая
Охолодження: Воздушное
Запуск двигуна: Электростартер / кикстартер
Ходова частина
Тип гуми: Безкамерная шина
Передня підвіска: Телескопическая вилка
Задня підвіска: Маятниковая с моноамортизатором
Переднє гальмо: Дисковый, гидравлический
Задні гальма: Барабанный
Розміри переднього колеса: 90/90-17
Розміри заднього колеса: 110/80-17
Основні параметри
Виробник: Spark
Довжина: 2210 мм
Ширина: 870 мм
Повна висота: 1250 мм
Висота сидіння: 780 мм
Довжина колісної бази: 1350 мм
Вага: 138 кг
Клас мотоцикла: Дорожный
Посадкових місць: 2
Вантажопідйомність: 150 кг
Об'єм бензобака: 12,5 л
Витрати палива: 2,8 л/100 км
Гальмо стоянки: Есть
Передній багажник: Нет
Задній багажник: Есть
Максимальна швидкість: 115 км/ч
Колір: Черный
Сидіння: 2х местное
Рама: Трубчатый каркас
Тип приводу: Цепь
Країна виробник: Китай
Динамічні характеристики
Перемикання швидкостей: Есть
Количество скоростей: 5
Передній / задній хід: Есть / Нет
Світло / звук
Фари передні: Есть
Фара задня: Есть
Кнопка увм/вмк. світло: Есть
Сигнал на кермі: Есть

Хочете купити надійний бюджетний мотоцикл для повсякденного використання? Отже, варто звернути увагу на новинку компанії Спарк – SP200R-28. По суті, це оновлена ​​версія 27-ї моделі, що отримала більш спортивний дизайн і деякі технічні зміни. Хоча в цілому апарат залишився практичним та дружнім до райдера, що і робить його чудовим вибором для початківців та досвідчених водіїв.

Дизайн та конструкція Spark SP200R-28

Ключова особливість новинки бренду Спарк полягає в її спортивному кузові. Байк SP200R-28 став більш агресивним та хижим. Сам кузов зроблений із тонкого, але міцного пластику. Матеріал добре тримає удари середньої сили, має захист від хімікатів та практично не вицвітає на сонці. Люфтів та зазорів між деталями теж немає, всі компоненти ідеально підігнані.

Фішкою моделі стало роздільне дворівневе сидіння. Таким чином інженери бренду надали 200-кубовому мотоциклу схожість із класичними спортбайками. Хоча є недолік – довжина сидіння. Хоча байк вважається двомісним, комфортно розміститися на ньому зможе лише дві дорослі особи середньої комплекції.

Сама посадка дуже зручна, особливо для райдерів на зріст до 185 см. При їзді ноги щільно прилягають до бензобака, а розташування бензобака дозволяє буквально лягти на нього.

У базовий набір поставки байка входять:

  • Проста, інтуїтивно зрозуміла цифрова панель приладів.
  • Електростартер.
  • Дзеркала заднього виду.

  • Потужна оптика, що дозволяє їздити вночі. Поворотники та стопи світлодіодні.

  • Двохрівневе роздільне сидіння.

Загалом комплектація Spark SP200R-28 стандартна і не відрізняється від більшості бюджетних байків.

Технічні особливості мотоцикла

Хоча Spark SP200R-28 відноситься до сегменту недорогих двоколісників, він може приємно здивувати. Справа в тому, що модель отримала наднадійний двигун FT163FML з балансувальним валом. Цей мотор відмінно зарекомендував себе на інших китайських мотоциклах, а його мінімальний ресурс складає 50000 км. Крім того, балансувальний вал двигуна ефективно гасить інерцію. Завдяки цьому силовий агрегат практично не створює вібрації.

Охолодження двигуна виконується стандартною повітряною системою. Це оптимальне рішення для байків із мотором до 250 кубів. Повітряне охолодження дозволяє підтримувати робочу температуру навіть при їзді на високих оборотах.

Приємною несподіванкою для райдерів стане підвіска Spark SP200R-28. Попереду мотоцикла стоїть м'яка телескопічна вилка, яка буквально поглинає всі нерівності. А ось задній моноамортизатор у стандартному налаштуванні може здатися трохи жорсткуватим. Тому при покупці мотоцикла райдеру рекомендується одразу відрегулювати задню пружину під себе.

Гальмівна система мотоцикла теж не підвела. Бюджетний апарат отримав комбіновані гальма: диск та барабан. Таким чином інженери бренду підвищили ККД системи та значно скоротили гальмівний шлях.

Ну і найприємніше – витрата палива. Мотоцикл Spark SP200R-28 витрачає на 100 км шляху лише 2,8 л бензину. При цьому паливний байк двоколісника вміщує цілих 12,5 л. Це означає, що повного бензобака вистачить приблизно на 440-450 км шляху.

Немає відгуків про цей товар.
Написати відгук

1 2 3 4 5

Продовжити

Кнопка
связи