- Характеристики
- Опис
- Відгуки (0)
Двигун | |
---|---|
Тип двигуна: | Бензиновый |
Об'єм двигуна: | 250 см. куб |
Кількість циліндрів: | 1 |
Тактність двигуна: | 4-тактный |
Особливості двигуна: | Балансировочный вал |
Максимальна потужність: | 18 л. с. при 8500 об/мин |
Обертаючий момент: | 17,2 Нм при 6000 об/мин |
Тип трансмісії: | 6-ступенчатая, механическая |
Охолодження: | Воздушно-масляное |
Запуск двигуна: | Электростартер |
Ходова частина | |
---|---|
Тип гуми: | Безкамерная шина |
Передня підвіска: | Телескопическая вилка-перевертыш, усиленная |
Задня підвіска: | Маятниковая, моноамортизатор |
Переднє гальмо: | Дисковый |
Задні гальма: | Дисковый |
Розміри переднього колеса: | 100/80-17 |
Розміри заднього колеса: | 130/70-17 |
Основні параметри | |
---|---|
Виробник: | LONCIN |
Довжина: | 2010 мм |
Ширина: | 800 мм |
Повна висота: | 1080 мм |
Висота сидіння: | 800 мм |
Довжина колісної бази: | 1345 мм |
Дорожній просвіт: | 165 мм |
Вага: | 136 кг |
Клас мотоцикла: | Дорожный |
Посадкових місць: | 2 |
Вантажопідйомність: | 150 кг |
Об'єм бензобака: | 15.5 л |
Витрати палива: | 2.7 л./100 км |
Гальмо стоянки: | Есть |
Передній багажник: | Нет |
Акумулятор: | 12V7AH |
Задній багажник: | Есть |
Максимальна швидкість: | 120 км/ч |
Колір: | Красный |
Рама: | Металлическая |
Тип приводу: | Цепь |
Країна виробник: | Китай |
Динамічні характеристики | |
---|---|
Перемикання швидкостей: | Есть |
Количество скоростей: | 6 |
Передній / задній хід: | Есть / Нет |
Світло / звук | |
---|---|
Фари передні: | Есть |
Фара задня: | Есть |
Сигнал на кермі: | Есть |
Модель Loncin LX250-15 CR4 може впевнено називатися одним із найкрасивіших та функціональних 250-кубових мотоциклів на українському ринку. Цей стріт-турист моментально підкорив райдерів своїм продуманим дизайном, сучасною начинкою та помірною ціною. Але давайте детальніше розберемося в особливостях апарату відомого китайського бренду.
Зовнішність та комплектація Loncin LX250-15 CR4
Дизайн дорожнього мотоцикла Лончин – «найсмачніше» у двоколіснику. Спортивна зовнішність виділяє його на тлі інших китайських апаратів і надає CR4 схожість із байками Yamaha. Кузов мотоцикла виконаний із пластику. Всі елементи байка ідеально підігнані, що виключає можливість люфтів і появи зазорів.
Оскільки двоколісник призначений для повсякденного використання, рама трубчаста. Таким чином виробнику вдалося знизити вагу дорожника, зробити його більш жвавим і маневреним. До речі, трохи «задерта» задня частина апарату ніяк не погіршує його ходові якості навіть на різких поворотах або при їзді в потоці машин.
Комплектація у Loncin LX250-15 CR4 також на висоті. В комплект поставки входять:
- Компактна цифрова панель приладів (колір підсвічування змінюється).
- Світлодіодна оптика (поворотники та стопи).
- Ергономічне дворівневе сидіння із протиковзким покриттям.
- Електростартер.
- Складні підніжки.
- М'які гріпси.
- Компактний глушник (під двигуном).
- Обтічник.
До речі, модель не дарма вважається стріт-туристом. На апараті стоїть місткий бензобак ємністю 15,5 л, а витрата палива становить лише 2,7 л/100 км. У зв'язку з відмінними ходовими якостями ці особливості роблять мотоцикл Loncin LX250-15 CR4 одним із найкращих рішень для поїздок на дистанції до 400 км.
Технічні особливості байка
Компанія Лончин відома своїми двигунами, які використовують навіть такі гіганти як BMW, MV Agusta, Husqvarna і т. д. Тому модель LX250-15 CR4 отримала наднадійний мотор RE250, що вже гарно зарекомендував себе. Навіть при базовому обслуговуванні силовий агрегат прослужить щонайменше 12-15 років. Також у моторі передбачений балансувальний вал, який гасить інерцію та знижує вібрації при їзді.
Охолодження двигуна здійснюється повітряно-масляною системою. Це оптимальне рішення для 250-кубових апаратів. Система без проблем підтримує робочу температуру навіть за високих обертів. Але щоб гарантовано виключити перегріви, інженери бренду встановили на байк обтічник, що спрямовує повітряний потік на силовий агрегат.
Цікавим рішенням стала і установка 6-ступінчастої МКВП. Чим же це добре для дорожника? Все просто! Короткохідні передачі дозволяють мотоциклу швидше розганятися та знижують навантаження на двигун. Крім того, 6-ступінчаста трансмісія скорочує витрати пального приблизно на 10-15%.
Наступна «смачна» особливість Loncin LX250-15 CR4 – гідравлічні дискові гальма. На відміну від барабанних, вони краще розсіюють потужності та відрізняються високим ККД.
Чому варто купити Loncin LX250-15 CR4 у магазині Dvako?
Мотосалон Двако Мото – офіційний дилер байків Лончін. Ми безпосередньо співпрацюємо з імпортером, що дає змогу пропонувати максимально вигідні ціни на мотоцикли. Також звертаючись до нас, ви отримуєте:
- Офіційну річну гарантію.
- Якісну техніку, що пройшла передпродажну підготовку.
- Допомогу в обслуговуванні та ремонті транспортних засобів.
- Можливість придбати мотоцикл Лончин у кредит із мінімальною ставкою.
- Допомогу у підготовці документів для МРЕВ.
Також у нас є виставковий зал у Києві, де можна оглянути та протестувати мотоцикл Loncin LX250-15 CR4.
1 2 3 4 5