- Характеристики
- Опис
- Відгуки (0)
Двигун | |
---|---|
Тип двигуна: | Бензиновый |
Об'єм двигуна: | 110 см. куб. |
Модель двигуна: | 153FMH |
Кількість циліндрів: | 1 |
Тактність двигуна: | 4х тактный |
Максимальна потужність: | 6 л.с. |
Обертаючий момент: | 6.2 Нм при 8000 об.мин. |
Тип трансмісії: | Механическая, 4-х ступенчатая КПП. |
Зчеплення: | Механическое, многодисковое, в маслянной ванне |
Охолодження: | Воздушное |
Запуск двигуна: | Электростартер / кикстартер |
Ходова частина | |
---|---|
Передня підвіска: | Телескопическая вилка |
Задня підвіска: | Маятниковая, с двумя амортизаторами |
Переднє гальмо: | Барабнный |
Задні гальма: | Барабанный механический |
Розміри переднього колеса: | 2.5-17 |
Розміри заднього колеса: | 2.75-17 |
Основні параметри | |
---|---|
Модель рами: | Трубчатый каркас |
Виробник: | Forte |
Довжина: | 1790 мм. |
Ширина: | 710 мм. |
Повна висота: | 1020 мм. |
Вага: | 85 кг. |
Вантажопідйомність: | 150 кг. |
Об'єм бензобака: | 8 л. |
Витрати палива: | 1.9 л./100 км. |
Об'єм масляного бака: | 0.8 л. |
Максимальна швидкість: | 80 км./час |
Колір: | Черный |
Особливості: | - Защита для ног водителя - Широкая задняя подножка для пассажира - Задний багажник с пластиковым боксом для багажа - Легкосплавные диски |
Мопед FORTE ALPHA FT110-2 – відмінне рішення для шанувальників класичного дизайну та сучасних технологій. Це один з найкращих китайських дорожніх апаратів, який відрізняється розумною ціною, надійністю та функціональністю. Виробник пропрацював як зовнішність моделі, так і її начинку. То чим же цікавий цей брутальний підкорювач доріг?
Конструкційні особливості та комплектація
Перед компанією FORTE стояло завдання створити недорогий та «живучий» мопед для цілого ряду завдань. І виробник впорався на ура. Насамперед слід відзначити зовнішність апарату. Класичний дизайн дозволяє моделі ALPHA FT110-2 виділитися серед безлічі китайських спортбайків.
Інженери компанії приділили увагу й конструкції апарату. Завдяки цьому мопед отримав посилений трубчастий каркас, здатний витримувати значні навантаження. Зважаючи на те, що вантажопідйомність техніки складає 150 кг, модель Альфа FT110-2 підійде як для перевезень вантажів, так і для поїздок з пасажиром.
Апарат перевершив конкурентів і у плані комплектації. В комплект поставки входять:
- Зручне двомісне сидіння. Щоб пасажиру було зручно, виробник встановив на раму величезні підніжки.
- Захисні дуги. Ця конструкція дозволяє уникнути серйозної травми ніг під час падіння на високій швидкості.
- Багажник (ззаду). Крім того, до комплектації входить кофр.
- Дзеркала заднього виду.
- Потужне освітлення (фари, поворотники, стоп-сигнали).
- Класична панель приладів. Тут відображається рівень палива, передача, швидкість та пройдена відстань (одометр).
Хоча ALPHA FT110-2 і позиціонується як дорожній байк для їзди містом, апарат можна використовувати і на легкому бездоріжжі. Така універсальність досягається за рахунок високої потужності двигуна (6 к. с.), ефективної роботи амортизаторів та розміру коліс (17 дюймів).
Технічні характеристики мопеда
Модель FORTE ALPHA FT110-2 оснащена чотиритактним 110-кубовим двигуном. Це найкраще рішення для міського байка, оскільки такий силовий агрегат відрізняється:
- Надійністю. Більш складна та продумана конструкція двигуна підвищує його експлуатаційний ресурс. Відзначити варто і систему подачі масла, яка знижує зношування компонентів двигуна.
- Динамікою. Мопед із чотиритактним мотором швидко розганяється, добре тримає оберти та плавно стартує з місця. Це особливо актуально для техніки, яка буде використовуватись у межах міста.
- Економічністю. Ще одна відмінна риса чотиритактного двигуна – розумне споживання бензину. На 100 км байк «їсть» лише 1,9 л палива.
Хорошим доповненням двигуна стала ефективна система охолодження (повітряна). Вона повністю виключає перегріви двигуна, а також підвищує експлуатаційний ресурс агрегату.
Комфорт та керованість також важливі для дорожньої техніки. Тому інженери бренду забезпечили модель маятниковою підвіскою та телескопічною вилкою. За рахунок цього апарат краще витримує високі навантаження, а також веде себе на дорозі більш передбачувано.
А ось із коробкою передач досить цікава ситуація. Виробник вирішив доповнити класичний дизайн байка механічної КПП. Звичайно, така коробка служить довше, ніж АКПП, а її обслуговування коштує дешевше. Але новачкам потрібен час, щоб пристосуватися до класичної механіки.
Не варто забувати і про електронну систему запалювання. Електростартер не тільки спрощує запуск двигуна, але й дозволяє завести холодний двигун. Також в апараті є кікстартер, який дозволить «оживити» двигун в екстреній ситуації (наприклад, якщо розрядився акумулятор).
1 2 3 4 5