- Характеристики
- Опис
- Відгуки (0)
Двигун | |
---|---|
Тип двигуна: | Бензиновый |
Об'єм двигуна: | 125 куб. см |
Кількість циліндрів: | 1 |
Тактність двигуна: | 4-тактный |
Максимальна потужність: | 8 л. с. при 7500 об/мин |
Тип трансмісії: | Вариатор |
Охолодження: | Воздушное |
Запуск двигуна: | Электростартер |
Ходова частина | |
---|---|
Тип гуми: | Безкамерная шина |
Передня підвіска: | Независимая, двойные A-образные, поперечные рычаги, винтовые пружины, амортизаторы |
Задня підвіска: | Маятниковая с пружинно-гидравлическими моноамортизатором и ступенчатой регулировкой преднатяга пружины |
Переднє гальмо: | Дисковый с двухпоршневым суппортом, гидравлический, диаметр 180мм |
Задні гальма: | Дисковый с двухпоршневым суппортом, гидравлический, диаметр 220 мм |
Розміри переднього колеса: | 19*7-8 |
Розміри заднього колеса: | 18*9.5-8 |
Матеріал дисків: | Стальные с четырехшпилечным креплением и защитными внешними хабами |
Основні параметри | |
---|---|
Виробник: | ORIX |
Довжина: | 1500 мм |
Ширина: | 970 мм |
Повна висота: | 950 мм |
Довжина колісної бази: | 980 мм |
Вага: | 150 кг |
Посадкових місць: | 1 |
Вантажопідйомність: | 128 кг |
Об'єм бензобака: | 4,2 л |
Витрати палива: | 3 л./100 км. |
Гальмо стоянки: | Есть |
Передній багажник: | Есть |
Задній багажник: | Есть |
Максимальна швидкість: | 56 км/ч |
Колір: | Оранжевый |
Головна передача: | Цепная |
Сидіння: | 1 местное |
Рама: | Стальная, трубчатая |
Країна виробник: | Китай |
Динамічні характеристики | |
---|---|
Перемикання швидкостей: | Есть |
Передній / задній хід: | Есть / Есть |
Світло / звук | |
---|---|
Фари передні: | Есть |
Фара задня: | Есть |
Кнопка увм/вмк. світло: | Есть |
Сигнал на кермі: | Есть |
Квадроцикл ORiX 125 – оновлена модель із двигуном 125 кубів. Зовні вона схожа на модель SharX 200. Ринок України рясніє різноманітністю моделей та їх варіаціями. Є як застарілі квадроцикли, так і нові види. ORiX відрізняється від більшості представлених квадроциклів.
ORiX має іншу конструкцію рами. Цей елемент закріплений поперечними підсилювачами. Консольне розташування кріплень передніх важелів зміщене вперед. Сама ж рама покрита фарбуючим засобом із попереднім ґрунтуванням. За рахунок цього досягається не лише презентабельний вигляд, а й підвищена функціональність. Рама надовго збереже довговічність покриття і не буде схильна до корозії.
Щоб покращити характеристики керованості моделі ORiX, хід підвіски був подовжений за рахунок перенесення кріплення заднього маятника вище. Така модифікація стала важливим оновленням моделі. Інші чотириколісники можуть бути схильні до «козління». Простіше кажучи, при нерівностях дороги чи швидкості понад 30 км/год підвіска починає підстрибувати. Квадроцикл втрачає зчеплення коліс із дорогою. Це значно ускладнює управління.
Модель зрівнює показник зчеплення коліс із дорогою не тільки підвіскою, а й подовженою колісною базою. Разом з цим, було розширено передню колію коліс. Подібна конструкція та її елементи важливі для моделей з двигуном, об'єм якого дорівнює 150 см куб. Вони надійдуть у продаж разом з ORiX 125. Квадроцикл завдяки таким оновленням моделі має у кілька разів збільшені можливості. Їзда стане динамічнішою та приємнішою. Швидкість та потужність квадрика здивує не лише підлітків, а й дорослих людей.
Зміна розмірів рами додала ще одну «плюшку» транспортного засобу – в нього вдалося вмістити бензобак об'ємом 4,2 л.
Ще одна новація – установка двигуна від виробника Jianshe. Не варто порівнювати його з аналоговими дельта-альфівськими двигунами недорого цінового сегмента. Агрегат – справді якісний виріб. Він підходить набагато більше 125-тці, не вимагає трудомісткого та грошово витратного обслуговування. Якщо судити з фотографій, то знайти якісь відмінності у двигуні складно. Однак він має карбюратор з алюмінієвого сплаву. Це суттєва відмінність, якщо порівнювати з чавунними варіантами. Це, до речі, є прямим доказом, що двигун дійсно 125 кубів, а не 110. Розкрити весь потенціал двигуна можна буде вже після першої пробної поїздки або у вихідних налаштуваннях і подальшому використанні квадроцикла.
Оновлено й глушник. Він має напівпрямий вихлоп і збільшений діаметр випускної системи. Глушник не найдешевший, якщо порівнювати з типовими стоковими в інших моделях. Продуктивність у рази збільшена.
Зверніть увагу на задню цапфу та її конструкцію. Вона фіксує провідну вісь ззаду. Цапфа відрізняється тим, як закріплена скоба. Кріпильна частина гальмівного супорта знаходиться не в звичному місці – торцевій частині. Вона видозмінена та перенесена вгору. Сама цапфа тримається на трьох фіксуючих з'єднаннях за допомогою болтів.
Супорт змінено недарма. Таке розташування в рази зменшує ризик виникнення механічних пошкоджень та забруднень, якби він був встановлений знизу на торці. Його кріпильна скоба набагато товща і вигнутіша, за рахунок чого досягається надійна фіксація супорта.
На кермі розташовано два важелі. Вони відповідають за керування дисковими гальмами. Як задніми, так і передніми.
Саме так виглядає основна панель керування та «інструмент» водія. Вона триколірна, має контрастний РК-монітор та оновлену конфігурацію. Все, що потрібно для зручної поїздки, під рукою. Корпус опущений у нішу під певним кутом нахилу. Він звернений до водія так, щоб інформація могла легко зчитуватись у зручному положенні. Панель прихована протисонячним козирком. Це допоможе навіть у ясний день зберегти зручність та доступність керування панеллю.
На Оріксі встановлено кермо з алюмінію. Він має змінний переріз. Квадроцикли невеликих габаритів рідко мають таке кермо. Проте в Орікс воно має невелику вагу. Але кермо в рази міцніше тонкостінних сталевих моделей. Її не можна викривити при механічному впливі, зіткненнях або падінні квадроцикла на бік. Встановлені блоки керування світлотехнікою та гріпси стандартні. Є і «плюшка» для батьків – курок керування газом має обмежувач. Змінний гвинт дозволить проконтролювати, щоб дитина не використовувала всю потужність пристрою. Ця модель підійде для навчання - поки дитина не впевнено триматиметься за кермовою стійкою, краще обмежити швидкість їзди.
ORiX має пресмаслянку в поперечних важелях, які використовуються у підвісці. За допомогою регулярного шприцювання можна в кілька разів продовжити довговічність сайлентблока втулки. Не можна забувати про своєчасне обслуговування квадроцикла.
Фари нового типу мають дві лінзи. Вони концентрують потік світла від спарених світлодіодних елементів оптики та спрямовують його. Поруч із ними розташовані світлодіоди, які працюють у звичайному режимі завжди. Модель має функцію денного світла. Фари здатні висвітлити будь-яку дорогу та убезпечити водія. Вони розташовані таким чином, що знаходяться усередині корпусу і не випирають. Вмонтовані фари не постраждають навіть при ударі чи падінні і збережуть свою цілісність.
Щоб звести до мінімуму розбризкування та попадання бруду на фари, з боків розташовані пластикові припливи. Завдяки цьому не доведеться щоразу переривати поїздку, щоби протерти фари.
Моделі ATV ORiX 125 мають дві багажні платформи – передню та задню. Вони стандартні. Платформи із сталевого каркаса трубчастого типу, спереду та ззаду приховані звичайним пластиковим корпусом.
Ліхтарі, розташовані ззаду, відрізняють цю модель від інших. У них розташований лише один задній освітлювальний елемент по центру. У Орікс їх одразу два. Вони розташовані з обох боків, на однаковій відстані. Їх форма чимось нагадує такі ж світлові елементи у SharX 200. Завдяки такому розташуванню, квадроцикл у рази помітніший на дорозі у темний час доби.
Як і будь-яка інша модель, Orix 125 має штатну сигналізацію. Є можливість віддаленого блокування двигуна. Така система стане в нагоді і для батьків. Завжди можна проконтролювати свою дитину, якщо вона захопилася і поїхала надто далеко.
1 2 3 4 5