Квадроцикл ORIX 125 Червоний

Квадроцикл ORIX 125 Червоний

Код товару: ORIX 125
Є в наявності
Виробник: Orix
47 005 грн
Кредит
3917 грн/міс * 12 міс
Спосіб оплати:
  • Готівкою в магазині
  • Оплата карткою на сайті
  • Безготівковий розрахунок на картку через Приват 24
  • Накладений платіж
Спосіб доставки:
Самовивіз зі складу в Києві – Безкоштовно
Доставка по Києву – 300 грн
Доставка по Київській області – 300 грн + 6.5 грн км. від межі міста
Доставка по Україні кур'єрами – прораховується індивідуально
  • Характеристики
  • Опис
  • Відгуки (0)
Двигун
Тип двигуна: Бензиновый
Об'єм двигуна: 125 куб. см
Кількість циліндрів: 1
Тактність двигуна: 4-тактный
Максимальна потужність: 8 л. с. при 7500 об/мин
Тип трансмісії: Вариатор
Охолодження: Воздушное
Запуск двигуна: Электростартер
Ходова частина
Тип гуми: Безкамерная шина
Передня підвіска: Независимая, двойные A-образные, поперечные рычаги, винтовые пружины, амортизаторы
Задня підвіска: Маятниковая с пружинно-гидравлическими моноамортизатором и ступенчатой регулировкой преднатяга пружины
Переднє гальмо: Дисковый с двухпоршневым суппортом, гидравлический, диаметр 180мм
Задні гальма: Дисковый с двухпоршневым суппортом, гидравлический, диаметр 220 мм
Розміри переднього колеса: 19*7-8
Розміри заднього колеса: 18*9.5-8
Матеріал дисків: Стальные с четырехшпилечным креплением и защитными внешними хабами
Основні параметри
Виробник: ORIX
Довжина: 1500 мм
Ширина: 970 мм
Повна висота: 950 мм
Довжина колісної бази: 980 мм
Вага: 150 кг
Посадкових місць: 1
Вантажопідйомність: 128 кг
Об'єм бензобака: 4,2 л
Витрати палива: 3 л./100 км.
Гальмо стоянки: Есть
Передній багажник: Есть
Задній багажник: Есть
Максимальна швидкість: 56 км/ч
Колір: Красный
Головна передача: Цепная
Сидіння: 1 местное
Рама: Стальная, трубчатая
Країна виробник: Китай
Динамічні характеристики
Перемикання швидкостей: Есть
Передній / задній хід: Есть / Есть
Світло / звук
Фари передні: Есть
Фара задня: Есть
Кнопка увм/вмк. світло: Есть
Сигнал на кермі: Есть

Квадроцикл ORiX 125 червоного кольору є значно модернізованою і покращеною моделлю чотириколісного позашляховика для підростаючих райдерів.

Якщо розглянути фото, стануть помітні подібності з іншим квадроциклом - SharX 200. Але Орікс 125 має індивідуальні відмінності – і конструктивні, і зовнішні.

Насамперед варто розповісти про зміни конструкції несучої рами. Тепер вона доповнена кількома поперечними підсилювачами та зміщеним уперед розміщенням кріплення передніх важелів. Плюс до цього, перед фарбуванням рама покривається шаром ґрунтовки, а значить, привабливіша зовні і добре захищена від передчасного розвитку корозійних процесів.

Подовження ходу підвіски та покращення характеристик керованості моделі стали можливими завдяки перенесенню точки кріплення заднього маятника. Тепер він закріплений вище, ніж зазвичай. І тепер компактний чотириколісний байк не «козлить» і не підстрибує на нерівностях дорожнього покриття, на відміну від інших подібних моделей квадриків. Навіть на швидкості вище 30 км/год і за сильних вібрацій. Більш надійному зчепленню з дорогою сприяє також збільшена колія передніх коліс і подовжена колісна база. До речі, все перераховане вище – важливі елементи конструкції транспортних засобів з потужними двигунами, від 150 куб. см. Як, наприклад, ORiX 150, який з'явиться у продажу одночасно зі 125-кою. Тут ви можете докладніше почитати про цю модель.

Завдяки зміні конфігурації рами, квадроцикл ORiX 125 отримав більш місткий бензобак вже на 4,2 л.

Двигун транспортного засобу також дещо відрізняється від того, що зазвичай ставиться на подібні моделі квадроциклів. Це не бюджетний дельта-альфовский мотор, і навіть не його аналог. Двигун Jianshe на порядок кращий, практичніший і довговічніший, відрізняється простим і доступним за ціною обслуговуванням, а також гарантованою потужністю. Варто звернути увагу на не дуже типовий карбюратор і змінений циліндр тепер він не чавунний, а алюмінієвий. До речі, це ще один доказ установки 125-го, а не 110-го двигуна на квадроцикл. Ну, а продуктивність агрегату ви зможете відчути вже при пробних покатушках на квадроциклі. І обов'язково оцініть переваги двигуна у подальшій експлуатації.

На Орікс 125 глушник має прямоточний вихлоп і збільшений діаметр випускної системи. Це не лише стильно виглядає, а й впливає на продуктивність. Звичайно, на краще.

Конструкція задньої фіксуючої цапфи також видозмінена та закріплена за допомогою трьох болтових з'єднань. А кріплення гальмівного супорта має дещо іншу форму і зміщено вгору. Це зроблено не просто так. Зазвичай супорти розташовують ззаду в торці, але тоді вони схильні до механічних деформацій і забруднення. А в оновленій моделі цих проблем вдасться уникнути. Саме керування гальмівною системою цілком традиційне і виконується двома кермовими важелями.

Далі ми продемонструємо основний інформаційний інструмент водія – дисплей. На ORiX 125 встановлена ​​триколірна панель управління з контрастним РК-монітором під світлозахисним козирком. Тепер на дисплеї чітко видно всі важливі та потрібні параметри, навіть за ясної, сонячної погоди.

Для управління квадроциклом OriX використовується алюмінієве кермо змінного перерізу. Він нетиповий для моделей подібного сегмента, але явно краще і надійніше, ніж класичні керма з тонкостінної сталі. Хоча б тому, що не викривляється під час зіткнень чи падінь транспортного засобу. На кермі дуже зручно розташовані блоки керування світлотехнікою. А ось курок управління газом має гвинт-обмежувач, щоб маленький водій не перевищував швидкісний режим, особливо при нестачі досвіду.

Далі переходимо до підвіски транспортного засобу – вона забезпечена поперечними важелями з пресмаслятами. Тепер доглядати за втулковим сайлентблоком простіше та легше – досить регулярного шприцювання. Це, до речі, у кілька разів збільшить термін його служби.

Передні фари, крім світлодіодних елементів, мають ще по парі лінз, основна функція яких – концентрація та напрямок світлових променів. Габарити мають вигляд смуги, що світиться. Усі світлоелементи втоплені в корпус квадроцикла і не випирають назовні. Отже мінімально контактують з перешкодами при прямих ударах і зіткненнях.

Від бруду передні фари захищені пластиковими припливами переднього крила. Навіть при подоланні бездоріжжя фари залишаються чистими від крапель бруду і грудок землі, що летять з-під передніх коліс.

Задніх ліхтарів тепер не один, а два – це неможливо не помітити, і саме це виділяє ORiX 125 на дорозі або у темну пору доби.

Квадроцикл забезпечений передньою та задньою багажними платформами із трубчастої сталі та пластику. Це стандартний і нічим не примітний атрибут, але саме він підвищує функціональність чотириколісника.

Насамкінець слід згадати про наявність штатної сигналізації на квадроциклі. Що важливо, батьки можуть віддалено заблокувати двигун байка-позашляховика, наприклад, якщо дитина надто далеко виїхала або порушує техніку безпеки під час їзди.

Немає відгуків про цей товар.
Написати відгук

1 2 3 4 5

Продовжити

Кнопка
связи