- Характеристики
- Опис
- Відгуки (0)
Двигун | |
---|---|
Тип двигуна: | Бензиновый |
Об'єм двигуна: | 125 куб. см |
Кількість циліндрів: | 1 |
Тактність двигуна: | 4-тактный |
Максимальна потужність: | 8 л. с. при 7500 об/мин |
Тип трансмісії: | Вариатор |
Охолодження: | Воздушное |
Запуск двигуна: | Электростартер |
Ходова частина | |
---|---|
Тип гуми: | Безкамерная шина |
Передня підвіска: | Независимая, двойные A-образные, поперечные рычаги, винтовые пружины, амортизаторы |
Задня підвіска: | Маятниковая с пружинно-гидравлическими моноамортизатором и ступенчатой регулировкой преднатяга пружины |
Переднє гальмо: | Дисковый с двухпоршневым суппортом, гидравлический, диаметр 180мм |
Задні гальма: | Дисковый с двухпоршневым суппортом, гидравлический, диаметр 220 мм |
Розміри переднього колеса: | 19*7-8 |
Розміри заднього колеса: | 18*9.5-8 |
Матеріал дисків: | Стальные с четырехшпилечным креплением и защитными внешними хабами |
Основні параметри | |
---|---|
Виробник: | ORIX |
Довжина: | 1500 мм |
Ширина: | 970 мм |
Повна висота: | 950 мм |
Довжина колісної бази: | 980 мм |
Вага: | 150 кг |
Посадкових місць: | 1 |
Вантажопідйомність: | 128 кг |
Об'єм бензобака: | 4,2 л |
Витрати палива: | 3 л./100 км. |
Гальмо стоянки: | Есть |
Передній багажник: | Есть |
Задній багажник: | Есть |
Максимальна швидкість: | 56 км/ч |
Колір: | Графит |
Головна передача: | Цепная |
Сидіння: | 1 местное |
Рама: | Стальная, трубчатая |
Країна виробник: | Китай |
Динамічні характеристики | |
---|---|
Перемикання швидкостей: | Есть |
Передній / задній хід: | Есть / Есть |
Світло / звук | |
---|---|
Фари передні: | Есть |
Фара задня: | Есть |
Кнопка увм/вмк. світло: | Есть |
Сигнал на кермі: | Есть |
ORiX 125 – це продуманий агрегат із потужним 125-кубовим двигуном, який виділяється на тлі більшості інших моделей квадроциклів в Україні. На перший погляд здається, що модель схожа на свого «старшого брата» - квадроцикл SharX 200. Але при найближчому розгляді стають помітні відмінності та переваги.
По-перше, важлива інша будова рами – з кількома поперечними підсилювачами і зміщеною вперед консоллю точок кріплення передніх важелів. Плюс до цього рама виглядає дуже ефектно за рахунок використання первинного ґрунтування перед фарбуванням. А надійніше покриття – це ще й ефективний захист від передчасної іржі.
Щоб квадроцикл став «слухнянішим» і контрольованим, розробники моделі подбали про перенесення точок рами, до яких кріпиться задній маяк. Це дало змогу подовжити хід підвіски та збільшити керованість транспортного засобу. Порівняйте, при 30 км/год більшість моделей квадроциклів починають «козлити» - підстрибувати на найменших нерівностях дорожнього полотна, втрачати зчеплення з поверхнею і вивертати кермо убік. Але тільки не ORiX 125!
Він впевнено стоїть на всіх 4 колесах, оскільки має принципово інші характеристики підвіски. А також більш довгою колісною базою та широкою колією передніх коліс. Переконайтесь у цьому, уважно розглянувши фото. Це важливі параметри, які є обов'язковими для потужних моделей, наприклад, для чотириколісника з об'ємом двигуна від 150 см куб., як ORiX 150, який з'явиться на ринку одночасно зі 125-кою. Ну, а на квадроциклі для підлітків такий апгрейд дозволить збільшити динаміку їзди та додати екстриму до звичайних покатушок. За посиланням можна ознайомитись із характеристиками моделі ORiX 150.
До речі, зміна конструкції несучої рами дала можливість розробникам використовувати для ORiX 125 більш ємний бензобак на 4,2 л.
По-друге, ця модель квадроцикла комплектується двигуном Jianshe – більш довговічним та витривалим агрегатом, особливо якщо порівнювати з дельта-альфівськими моторами найбюджетнішого цінового сегменту. Плюс також і в тому, що двигуни Jianshe в обслуговуванні є досить демократичними – і за ціною, і за трудомісткістю. А ось термін служби – набагато довше. І навіть якщо на перший погляд особливих зовнішніх відмінностей движка ви і не побачите, вони все ж таки є. Це і не дуже типовий карбюратор і алюмінієвий (а не чавунний) циліндр. До речі, останнє нововведення також гарантує і той факт, що на квадрику встановлено дійсно 125-й мотор, а не 110-й. Ну а основні відмінності ви оціните вже при пробному заїзді та подальшій експлуатації.
Поліпшення торкнулося і глушника. Тепер ця деталь має напівпрямотковий вихлоп та збільшений діаметр випускної системи, що моментально позначається на продуктивності та покращує зовнішній вигляд моделі загалом.
Також, якщо ви придивитеся, помітите зміни конструкції задньої цапфи фіксатора провідної осі. Кріпильна скоба гальмівного супорта тепер має дещо іншу будову та розміщення – вона встановлена трохи вище і кріпиться вже на трьох болтових з'єднаннях.
Що це дає? Інша форма та товщина кріпильної скоби забезпечують надійну фіксацію супорта. Зміна розташування впливає на безпеку – якщо розмістити супорт в торці ззаду, то він буде схильний до механічних пошкоджень і забруднення, а в даному випадку конструктори подбали про його безпеку. Саме керування гальмівними дисками звичне, і виконується двома важелями на кермі.
Варто оцінити зручність та продуманість цього інструментарію водія – всі параметри чітко видно навіть у сонячний день. Дякувати за це потрібно протисонячному козирку та зручному розташуванню самого монітора – у потопленій ніші під кутом.
Можливо вас здивує, але на квадроциклі ORiX 125, на відміну від інших компактних транспортних засобів у сегменті, встановлено полегшене алюмінієве кермо змінного перерізу. Якщо порівнювати цю деталь із звичними сталевими тонкостінними кермами, то перевага явно за алюмінієвим – адже він легший, але міцніший, і не деформується при завалюванні апарата на бік. Важливий і той факт, що батьки можуть лімітувати швидкісний режим роботи двигуна, просто підкрутивши гвинт на курці управління газом.
Підвіска моделі має поперечні важелі з пресмаслятами. А для збільшення терміну служби втулкового сайлентблоку досить своєчасно і регулярно проводити шприцювання.
Світлодіодні фари забезпечені двома лінзами, що концентрують і направляють потік світла, які не дозволяють променям розсіюватися. Габаритні вогні представлені окремою смугою, також є функція «денне світло». Що важливо, утопленість фар усередину корпусу гарантує їх збереження навіть при зіткненнях квадроцикла.
Додатково фари захищені від бризок бруду з-під передніх коліс, а отже, водієві не потрібно щоразу зупинятися та протирати оптику після подолання ділянок бездоріжжя.
Багажні платформи ORiX 125 виготовлені із сталевого трубчастого матеріалу та прикриті пластиковим коробом. Тут жодних революційних змін не спостерігається – все просто та надійно.
Задніх ліхтарів у цієї моделі вже аж два, і розміщені вони по краях, а не в центрі. Це значно виділяє квадроцикл при обмеженому баченні – вночі чи тумані.
Ще один важливий апргейд торкнувся установки на транспортний засіб штатної сигналізації, що дозволяє зупинити двигун квадроцикла навіть на відстані. Дбайливі батьки завжди зможуть контролювати свою дитину, яка сидить за кермом ORiX 125, і вчасно заблокують чотириколісник, якщо маленький райдер наблизиться до небезпечних рубежів.
1 2 3 4 5