- Характеристики
- Опис
- Відгуки (0)
Двигун | |
---|---|
Тип двигуна: | Бензиновый |
Об'єм двигуна: | 200 см. куб. |
Кількість циліндрів: | 1 |
Тактність двигуна: | 4х тактный |
Особливості двигуна: | Бензиновый, двухклапанный, воздушного охлаждения, с балансировочным валом |
Система впорскування: | Карбюратор |
Максимальна потужність: | 14 л.с при 7500 об. мин |
Тип трансмісії: | Механическая КПП 5-ти ступенчатая |
Охолодження: | Воздушное |
Запуск двигуна: | Электростартер / кикстартер |
Ходова частина | |
---|---|
Тип гуми: | Безкамерная шина |
Передня підвіска: | Телескопическая вилка |
Задня підвіска: | Моноамортизатор |
Переднє гальмо: | Дисковый |
Задні гальма: | Дисковый |
Розміри переднього колеса: | 90/80-17 |
Розміри заднього колеса: | 120/70-17 |
Матеріал дисків: | Алюминевые легкосплавные |
Основні параметри | |
---|---|
Виробник: | Viper |
Довжина: | 2030 мм. |
Ширина: | 750 мм. |
Повна висота: | 1030 мм. |
Висота сидіння: | 790 мм. |
Довжина колісної бази: | 1240 мм. |
Дорожній просвіт: | 140 мм. |
Вага: | 117 кг. |
Клас мотоцикла: | Дорожный |
Посадкових місць: | 2 |
Вантажопідйомність: | 170 кг. |
Об'єм бензобака: | 12 л. |
Витрати палива: | 2,8 л./100 км. |
Гальмо стоянки: | Есть |
Об'єм масляного бака: | 1,2 л. |
Передній багажник: | Нет |
Задній багажник: | Есть |
Максимальна швидкість: | 130 км/ч. |
Колір: | Белый |
Головна передача: | Цепная |
Сидіння: | 2х местное |
Рама: | Трубчатый каркас, материал - сталь |
Тип приводу: | Цепной привод |
Динамічні характеристики | |
---|---|
Перемикання швидкостей: | Есть |
Количество скоростей: | 5 |
Передній / задній хід: | Есть / нет |
Світло / звук | |
---|---|
Фари передні: | Есть |
Фара задня: | Есть |
Кнопка увм/вмк. світло: | Есть |
Сигнал на кермі: | Есть |
Viper ZS200A-3 – новинка 2021 року, яка стала справжнім хітом серед українських мотолюбителів. Райдерам сподобалася зовнішність байка, його сучасна начинка та висока якість збірки. Тож давайте детальніше познайомимося з цим незвичайним бюджетним двоколісником.
Для чого підійде Viper ZS200A-3?
Отже, модель ZS200A-3 – класичний дорожній мотоцикл із усіма його сильними та слабкими сторонами. Байк відмінно підходить для повсякденних завдань, на кшталт:
- Поїздок на роботу.
- Покотушок із пасажиром.
- Перевезення невеликих вантажів чи кур'єрської доставки.
- Вилазок на середні дистанції (200-450 км).
- Поїздок ґрунтовими дорогами.
Незважаючи на невеликий об'єм двигуна, мотоцикл також підходить для драйвової їзди. Дивно, але цей бюджетний «звір» легко розганяється до 120-130 км/год. Так що любителям адреналіну і швидкої їзди апарат теж сподобається.
Дизайн та комплектація мотоцикла Viper ZS200A-3
Родзинкою нового байка бренду Вайпер стала його спортивна зовнішність. Це справді суттєвий плюс, адже більшість шляховиків виглядають дуже «пресно». А враховуючи максимальну швидкість (130 км/год) і зручну посадку, мотоцикл ZS200A-3 може стати непоганою альтернативою недорогим спортбайкам.
Хоча виробник опрацював не лише дизайн та конструкцію двоколісника, але й приділив увагу його комплектації. Завдяки цьому новинка змогла порадувати мотолюбителів:
- Функціональною електронною панеллю приладів. Райдеру доступна наступна інформація: швидкість, пробіг, рівень палива, включена передача.
- Потужними фарами (галогенними). Варто зазначити, що поворотники та стоп-сигнали в апараті світлодіодні.
- Кікстартером та електростартером.
- Дисковими гальмами. Система більш ефективно гасить високі потужності та менше перегрівається при різкому гальмуванні.
- Ергономічним сидінням.
- Багажною платформою для встановлення кофра.
- Містким бензобаком об'ємом 12 л.
Ще однією приємною особливістю мотоцикла ZS200A-3 стала його маса. Двоколісник важить лише 117 кг. Завдяки цьому байк простіше транспортувати та піднімати (якщо він упав). Не варто забувати про те, що легкі мотоцикли маневреніші, і райдеру простіше з ними впоратися на складних трасах.
Технічні особливості моделі ZS200A-3
Байки компанії Вайпер славляться своїми наднадійними двигунами. Не стала винятком і модель ZS200A-3. Виробник встановив на апарат двигун із ресурсом 50000 км. Крім того, двигун двоколісника практично не створює вібрацій завдяки балансувальному валу.
Інженери бренду встановили на модель:
- М'які гідравлічні амортизатори. Пружини ефективно гасять навіть сильні удари та роблять їзду комфортною.
- Телескопічну вилку (спереду). Така підвіска забезпечує байку чудову керованість і знижує безпружинну масу.
- Повітряне охолодження. Система відмінно показує себе на малокубатурниках, оскільки практично повністю виключає ймовірність перегріву мотора.
- Механічну коробку передач (5 ступенів). Це класичне рішення, яке допомагає оптимізувати витрату палива та робить мотоцикл динамічнішим.
У плані начинки двоколісник Viper ZS200A-3 нічим не поступається недорогим японським байкам. Але ціна моделі приємно здивує будь-якого покупця. Зараз байк коштує в межах 32-35 тис. грн, що робить його одним із найвигідніших варіантів на ринку мототехніки.
1 2 3 4 5