Мотоцикл Spark SP200R-29 Червоний

Мотоцикл Spark SP200R-29 Червоний

Код товару: SP200R-29
Є в наявності
Виробник: Spark
48 190 грн
Кредит
4016 грн/міс * 12 міс
Спосіб оплати:
  • Готівкою в магазині
  • Оплата карткою на сайті
  • Безготівковий розрахунок на картку через Приват 24
  • Накладений платіж
Спосіб доставки:
Самовивіз зі складу в Києві – Безкоштовно
Доставка по Києву – 300 грн
Доставка по Київській області – 300 грн + 6.5 грн км. від межі міста
Доставка по Україні кур'єрами – прораховується індивідуально
  • Характеристики
  • Опис
  • Відгуки (0)
Двигун
Тип двигуна: Бензиновий
Об'єм двигуна: 200 см3
Модель двигуна: FT163FML
Кількість циліндрів: 1
Тактність двигуна: 4-тактний
Максимальна потужність: 15 к. с. при 7500 об/хв.
Тип трансмісії: 5 ступінчаста, механічна
Охолодження: Повітряне
Запуск двигуна: Кікстартер / Електростартер
Ходова частина
Тип гуми: Безкамерна шина
Передня підвіска: Телескопічна вилка
Задня підвіска: Маятникова з двома амортизаторами
Переднє гальмо: Дисковий гідравлічний
Задні гальма: Дисковий гідравлічний
Розміри Колеса/Диска (передні): 90/90-17.
Розміри Колеса/Диска (задні): 120/80-17.
Матеріал дисків: Алюмінієві легкосплавні
Основні параметри
Виробник: Spark
Довжина: 1945 мм.
Ширина: 710 мм.
Повна висота: 1122 мм.
Довжина колісної бази: 1240 мм.
Вага: 117 кг.
Клас мотоцикла: Дорожній
Посадкових місць: 2
Вантажопідйомність: 150 кг.
Об'єм бензобака: 13,5 л.
Витрати палива: 2,8 л./100 км.
Гальмо стоянки: Є
Колір: Червоний
Головна передача: Ланцюгова
Сидіння: 2-місне
Рама: Сталева, трубчаста
Країна виробник: Китай
Стан: Новий
Динамічні характеристики
Індикатор швидкості: Є, спідометр

Мотоцикл Spark SP200R-29 - довгоочікувана новинка, що продовжує лінійку дорожніх байків зі спортивним дизайном. Ця серія двоколісників уже не раз тішила українських райдерів цікавими рішеннями, ціною та функціональністю. Тому давайте розберемося, чим цей молодіжний апарат зможе здивувати цього разу.

Дизайн та конструкція мотоцикла Spark SP200R-29

Для початку згадаймо попередню модель лінійки – СП200Р-28. Цей апарат буквально потряс райдерів спортивною зовнішністю, роздільним сидінням та приємним керуванням. При розробці SP200R-29 інженери бренду Spark вирішили трохи відкотитися назад до більш класичних рішень.

У технічному плані модель залишилася колишньою, трохи змінився тільки дизайн. По-перше, мотоцикл отримав суцільне дворівневе сидіння. Сама сидушка стала набагато м'якшою, що особливо важливо при їзді поганою дорогою.

Дизайн кузова теж трохи змінився і став більш «плавним». Завдяки цьому Spark SP200R-29 став більше нагадувати класичний легкий спортбайк. До речі, під час роботи з кузовом інженери бренду виправили кілька старих «хвороб». Переднє і заднє крило стали трохи товщі, що підвищило їхню надійність.

А ось комплектація залишилася колишньою і включає:

  • Зручну електронну панель приладів.
  • Лаконічне кермо.
  • Дзеркала заднього виду.

  • Потужні фари, поворотники та стопи.
  • Ергономічне двомісне сидіння.
  • Платформу для встановлення кофра.
  • Центральну та бічну підніжку.
  • 17-дюймові колеса із дорожніми шинами.

Як і інші апарати лінійки, мотоцикл Spark SP200R-29 зберіг свій бунтарський дух, хоч і став трохи стриманішим.

Технічні особливості Spark SP200R-29

Родзинкою байків Спарк є наднадійні двигуни. Винятком не став і SP200R-29, який отримав 200-кубовий двигун з балансувальним валом та мінімальним ресурсом у 50000 км. Такий же силовий агрегат (FT163FML) стоїть і на попередній моделі, тому сумніватися в його надійності та потужності не варто.

А ось охолодження в Spark SP200R-29 стандартне – повітряне. Звичайно, система ефективно підтримує робочу температуру двигуна. На перший погляд, це дуже сумнівне рішення для двоколісника потужністю 15 к. с., але з урахуванням розташування движка, всі питання відпадають. Мотор знаходиться у нижній частині байка, тому при їзді постійно обдувається.

Інженери бренду оснастили Spark SP200R-29:

  • 5-ступінчастою МКПП, яка забезпечує апарату хорошу динаміку і зменшує витрату палива.
  • Ефективною підвіскою (спереду телескопічна вилка, ззаду маятник із двома амортизаторами).

  • Дисковими гальмами (гідравлічні) з високим ККД.
  • Електростартером та кікстартером.
  • Бензобаком ємністю 13,5 л.

До речі, невелика вага байка і потужний двигун дозволяють Spark SP200R-29 розганятися до 115 км/год.

Чому варто купити Спарк СП200Р-29?

Головна причина вибрати байк Spark – надійність та доступна ціна. Зараз байк коштує лише 1300-1400 доларів, що вигідно відрізняє його від конкурентів. А мінімальний експлуатаційний ресурс у 50 тис. км ставить його на один рівень із топовими апаратами Вайпер та Ліфан.

У Spark SP200R-29 є й інші плюси:

  • Помірна витрата палива (2,8 л на 100 км).
  • Дешеве обслуговування.
  • М'яка підвіска, що робить їзду плавною та приємною.
  • Сучасна комплектація.
  • Привабливий напівспортивний дизайн.

Не варто забувати і про функціональність моделі. Дорожник Spark SP200R-29 підійде для поїздок з пасажиром, вилазок на середні дистанції, кур'єрської доставки та просто драйвових покотушок.

Немає відгуків про цей товар.
Написати відгук

1 2 3 4 5

Продовжити

Кнопка
связи