- Характеристики
- Опис
- Відгуки (0)
Двигун | |
---|---|
Тип двигуна: | Бензиновий |
Об'єм двигуна: | 150 см3 |
Кількість циліндрів: | 1 |
Тактність двигуна: | 4-тактний |
Максимальна потужність: | 12,5 к. с. при 8500 об/хв. |
Тип трансмісії: | 5 ступінчаста, механічна |
Охолодження: | Повітряне |
Запуск двигуна: | Кікстартер / Електростартер |
Ходова частина | |
---|---|
Тип гуми: | Безкамерна шина |
Передня підвіска: | Телескопічна вилка |
Задня підвіска: | Маятникова з двома амортизаторами |
Переднє гальмо: | Дискові гідравлічні |
Задні гальма: | Барабанний механічний |
Розміри Колеса/Диска (передні): | 2.75-18. |
Розміри Колеса/Диска (задні): | 3.00-18. |
Основні параметри | |
---|---|
Виробник: | Spark |
Довжина: | 1680 мм. |
Ширина: | 450 мм. |
Повна висота: | 860 мм. |
Довжина колісної бази: | 1240 мм. |
Вага: | 105 кг. |
Клас мотоцикла: | Дорожній |
Посадкових місць: | 2 |
Вантажопідйомність: | 150 кг. |
Об'єм бензобака: | 15 л. |
Витрати палива: | 2,2 л./100 км. |
Гальмо стоянки: | Є |
Максимальна швидкість: | 90 км/год. |
Колір: | Чорний |
Головна передача: | Ланцюгова |
Сидіння: | 2-місне |
Рама: | Дуплексний, трубчастий каркас |
Модель: | SP150R-14 |
Країна виробник: | Китай |
Стан: | Новий |
Динамічні характеристики | |
---|---|
Індикатор швидкості: | Є, спідометр |
Мотоцикл Spark SP150R-14 – недорогий та надійний шляховик від відомого китайського бренду. Байк підходить для поїздок містом або сільською місцевістю, кур'єрської доставки, їзди з пасажиром, вилазок на рибалку і т. п. Тому можна впевнено сказати, що SP150R-14 – найкраще рішення для повсякденних завдань.
Технічні особливості мотоцикла Спарк СП150Р-14
У плані оснащення двоколісник не дуже відрізняється від інших бюджетних апаратів. На байк був встановлений надійний 150-кубовий двигун потужністю 12,5 к. с. Ця модель силового агрегату вже використовувалася в інших шляховиках і добре зарекомендувала себе. Мінімальний ресурс мотора становить 40000 км, що перетворює Spark SP150R-14 на довговічну та універсальну робочу конячку.
Охолодження в байку Спарк також стандартне – повітряна система. Однак вона має кілька важливих переваг:
- Проста конструкція, а отже, і дешеве обслуговування.
- Невелика вага системи, що знижує загальну масу двоколісника.
- Відсутність рідини.
- Стійкість до температурних перепадів.
При цьому повітряне охолодження повністю унеможливлює перегрів 150-кубового двигуна навіть на високих оборотах.
Також дорожній мотоцикл Spark SP150R-14 отримав механічну коробку передач (5 ступенів). Вона забезпечує байку хорошу динаміку, оптимізує витрату палива та відрізняється високим ККД.
З підвіскою теж все просто: телескопічна вилка спереду та система маятника ззаду. Однак інженери бренду встановили на двоколісник амортизатори середньої жорсткості, які забезпечують комфортну їзду навіть на бездоріжжі. А телескопічна вилка покращує маневреність мотоцикла і добре поглинає нерівності.
Для більшої безпеки райдера на шляховик Spark SP150R-14 була встановлена комбінована гальмівна система (дискове та барабанне гальмо). Таким чином виробник скоротив гальмівний шлях моделі приблизно на 10-15%, що особливо важливо при їзді містом.
Комплектація байка Spark SP150R-14
Крім надійності, сильною стороною техніки Спарк завжди була чудова комплектація. Тому навіть бюджетні моделі на зразок SP150R-14 можуть порадувати райдера парочкою цікавих опцій.
Базовий набір поставки двоколісника включає:
- Роздільну панель приладів.
- Яскраву фару із класичним дизайном.
- Поворотники та стоп-сигнал.
- Ергономічне двомісне сидіння.
- Посилену багажну платформу для малогабаритних вантажів.
- Захисні дуги для ніг.
- 18-дюймові колеса, що покращують прохідність байка.
До речі, виробнику вдалося зробити мотоцикл Spark SP150R-14 максимально легким – лише 105 кг. Це позитивно позначилося на ходових якостях та керованості апарату.
Чому варто купити Spark SP150R-14?
Очевидно, що головна перевага дорожнього мотоцикла Спарк – співвідношення ціни та якості. Навіть за мінімального обслуговування двоколісник відкатає понад 40 тис. км. І це чудовий результат для техніки вартістю менше ніж 1000 доларів.
Також у Spark SP150R-14 є й інші плюси:
- Хороша маневреність та керованість.
- Помірний «апетит» (2,2 л на 100 км).
- Дешеве ТО.
- Висока якість збірки (немає люфтів або зазорів).
- Ефективна підвіска, яка поглинає навіть сильні удари.
- Підвищена прохідність.
Хочете повною мірою оцінити усі переваги мотоцикла Spark SP150R-14? Тоді запрошуємо вас у наш шоу-рум у Києві, де можна оглянути та провести тест-драйв байка.
1 2 3 4 5