- Характеристики
- Опис
- Відгуки (0)
Двигун | |
---|---|
Тип двигуна: | Бензиновий |
Об'єм двигуна: | 125 см. куб. |
Модель двигуна: | 1P54FMI |
Кількість циліндрів: | 1 |
Тактність двигуна: | 4-тактний |
Максимальна потужність: | 7,0 к. с. |
Обертаючий момент: | 7000 об/хв. |
Тип трансмісії: | Механічна КПП (4-ступінчаста) |
Охолодження: | Повітряне |
Запуск двигуна: | Електростартер / кікстартер |
Ходова частина | |
---|---|
Тип гуми: | Безкамерна шина |
Передня підвіска: | Телескопічна вилка |
Задня підвіска: | Маятникова з двома амортизаторами |
Переднє гальмо: | Барабанні |
Задні гальма: | Барабанні |
Розміри Колеса/Диска (передні): | 2.50-17 |
Розміри Колеса/Диска (задні): | 2.75-17 |
Матеріал дисків: | Алюмінієві легкосплавні |
Основні параметри | |
---|---|
Виробник: | Spark |
Довжина: | 1900 мм. |
Ширина: | 650 мм. |
Повна висота: | 1150 мм. |
Висота сидіння: | 780 мм. |
Довжина колісної бази: | 1180 мм. |
Вага: | 82 кг. |
Клас мотоцикла: | Дорожній |
Посадкових місць: | 2 |
Вантажопідйомність: | 150 кг. |
Об'єм бензобака: | 8 л. |
Витрати палива: | 2 л./ 100 км. |
Гальмо стоянки: | Є |
Задній багажник: | Є |
Максимальна швидкість: | 85 км/год |
Колір: | Чорний матовий |
Головна передача: | Ланцюгова |
Сидіння: | 2-місне |
Рама: | Сталева, трубчаста |
Країна виробник: | Китай |
Стан: | Новий |
Динамічні характеристики | |
---|---|
Перемикання швидкостей: | Є |
Количество скоростей: | 4 |
Передній / задній хід: | Є / Ні |
Світло / звук | |
---|---|
Фари передні: | Є |
Фара задня: | Є |
Кнопка увм/вмк. світло: | Є |
Сигнал на кермі: | Є |
Мотоцикл Spark SP125C-2CFO – модель початкового рівня, представлена у 2023 році. Утилітарний двоколісник підійде для поїздок містом, перевезення малогабаритних вантажів, їзди з пасажиром і навіть покотушок по легкому бездоріжжю. Така універсальність досягається за рахунок посиленої рами та продуманої підвіски, що забезпечує апарату кращу прохідність. Але давайте детально розберемося в особливостях цієї новинки.
Оснащення моделі Spark SP125C-2CFO
Виробник забезпечив легкий мотоцикл Спарк малокубатурним 107-кубовим двигуном 1P54FMI потужністю 7,0 к. с. Цей двигун стоїть на багатьох апаратах бренду і показує себе тільки з кращого боку. Мінімальний ресурс 4-тактного двигуна становить 40 тис. км, що дуже непогано для дешевого китайця.
Охолодження силового агрегату виконується повітряною системою. Вона добре підходить для малопотужних двоколісників, оскільки:
- знижує вагу техніки;
- зменшує кількість конденсату на циліндрах;
- добре переносить перепади температури;
- потребує мінімального обслуговування.
Трансмісія в Spark SP125C-2CFO також стандартна: 4-ступінчаста МКПП. Механічна коробка допомагає оптимізувати витрати бензину та зменшити загальну масу байка. Варто зазначити, що ремонт МКПП коштує на 30% дешевше, ніж обслуговування варіатора.
Оскільки мотоцикл Spark SP125C-2CFO був створений для повсякденних завдань, інженери встановили на нього м'яку підвіску: телескопічна вилка та маятник (ззаду). Амортизатори моделі добре гасять удари, що дозволяє використовувати техніку на ґрунтових дорогах або відносно рівному бездоріжжі.
Ще одна причина вибрати двоколісник Спарк – барабанні гальма. Вони поступаються в ефективності дисковим, але мають більшу надійність в умовах сільської місцевості та поганих доріг. Справа в тому, що бруд, пісок і дорожнє сміття ніяк не впливають на роботу барабанної системи. Це робить їх найкращим варіантом для робочих конячок, на зразок Spark SP125C-2CFO.
Комплектація та дизайн Spark SP125C-2CFO
У плані зовнішності двоколісник Спарк вигідно відрізняється від мопедів. Модель отримала класичний дизайн легкого мотоцикла, що робить її більш привабливою для райдерів-початківців. Відзначити слід якість збірки апарата. У байку немає «хвороб» звичних для «китайців», на зразок люфтів, зазорів, тонкого пластику тощо.
Комплектація Spark SP125C-2CFO теж приємно здивує райдерів, особливо з огляду на скромний цінник мотоцикла. Базовий набір поставки включає:
- Роздільна панель приладів. Вона поділена на дві половини: спідометр та тахометр.
- Ергономічні дзеркала заднього виду.
- Зручне та м'яке двомісне сидіння.
- Протиугінний замок на кермі.
- М'які ручки керма з протиковзким покриттям.
- Потужні фари з лампами розжарювання.
- Паливний бак великої ємності (8 л).
- Бічні світловідбивачі (спереду та ззаду).
- Посилену багажну платформу з кофром для мотошолома.
- Пасажирські підніжки із протиковзкою накладкою.
- Захисні дуги.
Ще одна важлива особливість Spark SP125C-2CFO – посилена трубчаста рама. Завдяки цьому байк витримує навантаження 150 кг і може використовуватися для кур'єрської доставки або їзди з пасажиром.
1 2 3 4 5