- Характеристики
- Опис
- Відгуки (0)
Двигун | |
---|---|
Тип двигуна: | Бензиновый |
Об'єм двигуна: | 200 см. куб. |
Кількість циліндрів: | 1 |
Тактність двигуна: | 4-х тактный, двухклапанный с интегрированным балансировочным валом. |
Максимальна потужність: | 13,6 л. с. при 8000 об/мин. |
Обертаючий момент: | 13 Нм при 6000 об/мин. |
Тип трансмісії: | 5-ти ступенчатая механическая со сцеплением в масляной ванне. |
Охолодження: | Воздушное |
Запуск двигуна: | Электростартер |
Ходова частина | |
---|---|
Тип гуми: | Безкамерная шина |
Передня підвіска: | Телескопическа вилка перевернутого типа с гидравлическими амортизаторами. Диаметр пера 35 мм. |
Задня підвіска: | Маятниковая с пружинно-гидравлическим моноамортизатором, двухпружинная (две наборные пружины с разной навивкой, разделенные промежуточным кольцом) со ступенчатой регулировкой преднатяга. |
Переднє гальмо: | Дисковый, гидравлический с двухпоршневым суппортом, диаметр тормозного диска 300 мм. |
Задні гальма: | Дисковый, гидравлический с однопоршневым суппортом, диаметр тормозного диска 220 мм. |
Розміри переднього колеса: | 100/80-17. |
Розміри заднього колеса: | 130/70-17. |
Матеріал дисків: | Алюминиевые легкосплавные с окрашенным в черный матовый цвет дисками. |
Основні параметри | |
---|---|
Виробник: | Lifan |
Довжина: | 2000 мм. |
Ширина: | 730 мм. |
Повна висота: | 1050 мм. |
Висота сидіння: | 775 мм. |
Довжина колісної бази: | 1350 мм. |
Дорожній просвіт: | 155 мм. |
Вага: | 146 кг. |
Клас мотоцикла: | Дорожный |
Посадкових місць: | 2 |
Вантажопідйомність: | 151 кг. |
Об'єм бензобака: | 12 л. |
Витрати палива: | 2,8 л./100 км. |
Гальмо стоянки: | Есть |
Передній багажник: | Нет |
Задній багажник: | Есть |
Максимальна швидкість: | 110 км/ч. |
Колір: | Черный |
Головна передача: | Цепной привод. Маркировка приводной цепи - 428HS; Производитель цепи "CHOHO" Количество звеньев цепи - 133.Количество зубьев передней и задней звезд: 15/49. |
Сидіння: | 2х местное |
Рама: | Трубчатый каркас |
Динамічні характеристики | |
---|---|
Перемикання швидкостей: | Есть |
Количество скоростей: | 5 |
Передній / задній хід: | Есть / нет |
Світло / звук | |
---|---|
Фари передні: | Есть |
Фара задня: | Есть |
Кнопка увм/вмк. світло: | Есть |
Сигнал на кермі: | Есть |
LIFAN SR200 чорний являє собою сучасний міський мотоцикл, виконаний у популярному стилі NAKED. Ключова особливість цієї моделі полягає в її мінімалістичному дизайні. Мінімум пластикових елементів і повна відсутність вітрового скла створюють характерний брутальний образ. Основою для розробки цього ефектного нейкеда стала улюблена модель Lifan Irokez 200.
На українському ринку модель є абсолютною новинкою, хоча міжнародний досвід її експлуатації вже існує. Байк успішно продається в Китаї та країнах Латинської Америки, правда, у версії з меншим об'ємом двигуна (150 см³). Рішення про комплектацію потужнішим двигуном для українського ринку було прийнято з урахуванням уподобань місцевих мотоциклістів та особливостей експлуатації.
Цільова аудиторія та практичне застосування
LIFAN SR200 чорний орієнтований на широку аудиторію користувачів. Цей стильний нейкед сподобається таким категоріям мотоциклістів:
- Мотоциклісти-початківці, що роблять перші кроки в освоєнні двоколісної техніки.
- Міські жителі, що використовують мотоцикл для щоденних поїздок.
- Любителі сучасного дизайну в стилі NAKED.
- Практичні водії, що цінують економічність та надійність.
Мотоцикл відмінно підходить для тих, хто хоче придбати перший мотоцикл, але не бажає зупинятися на класичному дизайні. Сучасний зовнішній вигляд та продумана ергономіка роблять процес освоєння мотоцикла більш захоплюючим.
Можливості модернізації та тюнінгу
Після завершення періоду обкатки власник отримує широкі можливості для оптимізації характеристик мотоцикла:
- Можлива установка передньої зірки з 17 зубцями для збільшення максимальної швидкості.
- Можна модифікувати впускний тракт для покращення динаміки.
- Доступні різні варіанти налаштування підвіски.
- Існує можливість встановлення додаткового обладнання.
- Можна персоналізувати зовнішній вигляд мотоцикла.
Важливо зазначити, що будь-які модифікації слід виконувати з урахуванням умов експлуатації та особистих уподобань водія. При цьому базова комплектація мотоцикла вже є достатньо збалансованою і достатньою для більшості користувачів.
Технічні характеристики двигуна
Силовий вузол чорного LIFAN SR200 – це спеціально підібраний двигун 162FMK-3 серії NBS об'ємом 175 см³, який має наступні характеристики:
- Потужність силового агрегату досягає 13,6 к. с.
- Крутний момент становить 13 Нм при 6000 об./хв.
- Двигун побудований за 4-тактною схемою з двома клапанами.
- Верхній розподільний вал приводиться в рух ланцюговим приводом.
- Для зниження вібрацій встановлено спеціальний балансувальний вал.
Ці характеристики роблять двигун оптимальним вибором для міської експлуатації. Він демонструє баланс між динамікою та економічністю. При цьому потужнісні показники зіставні з деякими моделями об'ємом 200 см³, що говорить про високу ефективність силового агрегату.
Інноваційні рішення в конструкції двигуна
Інженери LIFAN впровадили в конструкцію двигуна ряд сучасних технічних рішень:
- Впускний колектор спеціальної форми створює оптимальне завихрення паливно-повітряної суміші.
- У конструкції рокерів застосовані ролики для мінімізації тертя.
- Поршень має полегшену конструкцію з укороченою спідницею.
- Реалізована система охолодження поршня через окремий масляний канал.
- Картер посилений чотирма додатковими болтовими з'єднаннями.
Всі ці технічні рішення спрямовані на підвищення надійності двигуна та збільшення його ресурсу. Особлива увага була приділена зниженню механічних втрат та оптимізації температурного режиму роботи.
Двигун NBF2 нового покоління отримав ряд ключових покращень. Він відрізняється оптимізацією мас рухомих частин, індивідуальним підбором компонентів при збірці, покращеною системою балансування та значним зниженням вібрацій і шуму.
Особливості балансувального механізму
Нова конструкція балансувального валу зі збільшеною довжиною та оптимізованим розташуванням підшипників забезпечує мінімальні вібрації на робочих обертах двигуна. Унікальною особливістю є зниження вібрацій при збільшенні обертів.
Всі ці покращення роблять LIFAN SR200 та KP200 більш комфортними та надійними у щоденній експлуатації, зберігаючи при цьому привабливе співвідношення ціни та якості.
Динамічні характеристики та особливості трансмісії
Трансмісія LIFAN SR200 чорний розроблена з урахуванням специфіки міської експлуатації:
- Встановлена 5-ступінчаста механічна коробка передач
- Задня зірка має 49 зубців.
- Передня зірка оснащена 16 зубцями (оновлення 2020 року).
- Мотоцикл ефективно розганяється до 80 км/год.
- Максимальна швидкість становить 103 км/год.
Така конфігурація трансмісії забезпечує відмінну динаміку в міському потоці при швидкостях 40-50 км/год. Особливо ця перевага проявляється при частих розгонах з місця, наприклад, при русі в щільному міському трафіку. При цьому обмеження максимальної швидкості можна розглядати як додатковий захід безпеки, особливо для мотоциклістів-початківців.
Коробка передач отримала посилений кошик зчеплення, нові передавальні відношення та покращені матеріали фрикційних елементів.
Експлуатаційні особливості та обслуговування
В процесі експлуатації LIFAN SR200 чорний демонструє ряд важливих особливостей:
- Економічна витрата палива завдяки оптимізованому двигуну.
- Простота технічного обслуговування через доступність усіх вузлів.
- Надійність основних систем мотоцикла.
- Доступність запасних частин та витратних матеріалів.
- Можливість самостійного обслуговування базових систем.
Регулярне технічне обслуговування та дотримання рекомендацій виробника з експлуатації дозволяють підтримувати мотоцикл у відмінному технічному стані протягом тривалого часу. Особливо важливо приділити увагу правильному обкатуванню двигуна в початковий період експлуатації.
LIFAN SR200 чорний являє собою відмінний варіант для широкого кола користувачів, пропонуючи оптимальне поєднання сучасного дизайну, технічних характеристик та практичності. Продумана конструкція та можливості модернізації роблять цей мотоцикл привабливим як для початківців, так і для досвідчених мотоциклістів.
Ходова частина та гальмівна система LIFAN SR200
LIFAN SR200 чорний успадкував колісні диски та шини від старшої моделі Lifan KPT, що говорить про серйозний підхід до комплектації. Конфігурація включає:
- Переднє колесо: шина 100/80-17, диск 2.50×17.
- Заднє колесо: шина 130/70-17, диск 3.50×17.
- Шини виробництва CST.
Така комбінація розмірів забезпечує відмінне зчеплення з дорогою та керованість. Заднє колесо розмірності 130 мм з шиною CST гарантує надійне зчеплення при активних розгонах та гальмуванні в міському циклі. Переднє колесо з шиною 100/80 сприяє точному рулюванню та передбачуваній поведінці мотоцикла при маневруванні в щільному потоці.
Підвіска
Підвіска мотоцикла ретельно адаптована під його масу та передбачувані умови експлуатації:
- Передня підвіска: перевернута вилка з пір'ями діаметром 35 мм.
- Задня підвіска: моноамортизатор, аналогічний моделі Lifan KPS200.
Особливість передньої вилки полягає в її більш м'якому налаштуванні порівняно з моделлю KPT, що обумовлено меншою масою чорного SR200. Таке рішення робить підвіску більш комфортною для повсякденної міської експлуатації. Інженери навмисно обрали більш м'які пружини, оптимізуючи роботу підвіски під характерні умови використання цієї моделі.
Гальмівна система
Мотоцикл оснащений ефективною гальмівною системою:
- Передній гальмо: дисковий гідравлічний з двопоршневим супортом. Діаметр диска 300 мм.
- Задній гальмо: дисковий гідравлічний з однопоршневим супортом. Діаметр диска 220 мм.
Практичні випробування підтвердили високу ефективність та надійність гальмівної системи. Поєднання потужного переднього гальма з 300-міліметровим диском та компактного заднього гальма забезпечує впевнене уповільнення в будь-яких умовах міської експлуатації. Двопоршневий передній супорт гарантує стабільне гальмівне зусилля, а однопоршневий задній добре дозується при необхідності точного контролю швидкості.
Загальна ергономіка ходової частини
Комбінація всіх елементів ходової частини створює збалансований характер керування мотоциклом. Більш м'яка передня вилка, оптимально підібрані розміри коліс та ефективні гальма роблять чорний LIFAN SR200 передбачуваним і комфортним у керуванні. Особливо це важливо для мотоциклістів-початківців, яким необхідна впевненість у поведінці техніки при освоєнні навичок водіння в міських умовах.
Прилади та світлові елементи LIFAN SR200
LIFAN SR200 чорний оснащений сучасною РК-панеллю з унікальним дизайном, що не має прямих аналогів на ринку. Основні особливості:
- Два варіанти підсвічування: «бурштиновий» та «синій».
- Повний набір індикаторів: одометр, тахометр, спідометр.
- Покажчик рівня палива.
- Індикатор увімкненої передачі КПП.
Інформативність та ергономіка приладової панелі повністю відповідають вимогам сучасного мотоцикліста.
Інноваційна система освітлення
LIFAN SR200 чорний отримав повністю нову конструкцію фари, розроблену спеціально під світлодіоди. Використовуються компактні, але потужні LED-елементи з інтегрованою системою охолодження через металеву основу. Конструкція рефлектора та розташування діодів ретельно розраховані для оптимального світлового потоку.
Особлива увага приділена безпеці мотоцикліста в міському потоці. Для цього передбачається високе розташування покажчиків повороту, яскраві світлодіоди, добре помітні в дзеркалах автомобілів та збільшена видимість у периферійному зорі водіїв інших транспортних засобів.
Унікальні стилістичні рішення
Дизайн LIFAN SR200 чорного відрізняється оригінальними елементами:
- Унікальна конструкція фари з характерним дизайном.
- Скошені смужки габаритних вогнів, що обрамляють рефлектор.
- Функціональні поручні замість традиційного багажника.
Світлові елементи демонструють вражаючу яскравість навіть при середній освітленості, що гарантує відмінну видимість у темний час доби. Особливо ефектно виглядають габаритні вогні зі скошеним дизайном, які не тільки виконують свою практичну функцію, але й створюють характерний зовнішній вигляд мотоцикла.
Хоча деякі елементи дизайну можна зустріти на японських та італійських мотоциклах, LIFAN SR200 чорний пропонує власну інтерпретацію сучасних тенденцій. Відмова від традиційного багажника на користь стильних поручнів відповідає загальним трендам у сегменті, при цьому реалізація цього рішення органічно вписується в загальну концепцію мотоцикла.
Елементи дизайну та практичність
Мотоцикл оснащений компактним багажним відділенням під сидінням, якісними пластиковими панелями та алюмінієвими кронштейнами підніжок у темно-графітовому кольорі. Всі елементи демонструють увагу до деталей та якість виконання.
Детальний аналіз технічних покращень двигунів LIFAN
Існує декілька ключових покращень та відмінностей нового байка від попередньої моделі Lifan Irokez 200 та ранньої версії з мотором об'ємом 150 кубиків.
Модернізація системи змащення
LIFAN суттєво переробив систему змащення двигуна, впровадивши ряд інноваційних рішень:
- Інтегрована система фільтрації. Передбачена нова конструкція з окремим масляним фільтром, можливість очищення фільтруючого елемента. Опційно можна встановити паперовий фільтр.
- Оптимізація масляних каналів. Вони отримали збільшені діаметри для високонавантажених елементів, покращену пропускну здатність. Було прискорено потік у малонавантажених зонах. Оптимізований розподіл змащення знижує знос.
- Удосконалений масляний насос. Пристрій має підвищену продуктивність, збільшений об'єм системи до 1,2 л.
Перелічені вдосконалення суттєво знижують знос та продовжують термін служби рухомих компонентів. Надлишкове тепло швидко відводиться від компонентів, що забезпечує для них нормальні умови для роботи.
Модернізація системи охолодження
Ключові зміни в системі охолодження включають нову конструкцію помпи та зміни в конфігурації двигуна. Це дозволило покращити надійність та мінімізувати ризики протікань. Помпа має оптимальну продуктивність та підвищений ресурс роботи.
Інновації у вихлопній системі
На моделях KP200 та KPR200 встановлена нова вихлопна система з покращеним газообміном, оптимізованим звуком роботи двигуна та покращеною естетикою зовнішнього вигляду.
Практичні результати модернізації
Комплекс технічних покращень призвів до значного підвищення характеристик:
- Трансмісія отримала точне, комфортне перемикання передач.
- Зчеплення отримало мінімізацію пробуксовки, плавне включення.
- Покращене звучання двигуна, більш насичений звук вихлопу.
- Підвищення надійності всіх систем, покращена термостабільність.
- Знижені вимоги до обслуговування.
Всі ці покращення вивели мотоцикли LIFAN на новий рівень якості та надійності, наблизивши їх характеристики до японських аналогів преміум-сегмента, зберігши при цьому привабливу вартість. Особливо помітні покращення при щоденній експлуатації, де плавність роботи всіх систем, надійність та комфорт мають першорядне значення. Тому популярність представленого байка незмінно зростає.
1 2 3 4 5