Квадроцикл ORIX 150 Зелений

Квадроцикл ORIX 150 Зелений

Код товару: ORIX 150
Є в наявності
Виробник: Orix
52 535 грн
Кредит
4378 грн/міс * 12 міс
Спосіб оплати:
  • Готівкою в магазині
  • Оплата карткою на сайті
  • Безготівковий розрахунок на картку через Приват 24
  • Накладений платіж
Спосіб доставки:
Самовивіз зі складу в Києві – Безкоштовно
Доставка по Києву – 300 грн
Доставка по Київській області – 300 грн + 6.5 грн км. від межі міста
Доставка по Україні кур'єрами – прораховується індивідуально
  • Характеристики
  • Опис
  • Відгуки (0)
Двигун
Тип двигуна: Бензиновый
Об'єм двигуна: 150 куб. см
Кількість циліндрів: 1
Тактність двигуна: 4-тактный
Максимальна потужність: 12,2 л. с. при 7500 об/мин
Тип трансмісії: Вариатор
Охолодження: Воздушное
Запуск двигуна: Электростартер
Ходова частина
Тип гуми: Безкамерная шина
Передня підвіска: Независимая, двойные A-образные, поперечные рычаги, винтовые пружины, амортизаторы
Задня підвіска: Маятниковая с пружинно-гидравлическими моноамортизатором и ступенчатой регулировкой преднатяга пружины
Переднє гальмо: Дисковый с двухпоршневым суппортом, гидравлический, диаметр 180мм
Задні гальма: Дисковый с двухпоршневым суппортом, гидравлический, диаметр 220 мм
Розміри переднього колеса: 19*7-8
Розміри заднього колеса: 18*9.5-8
Матеріал дисків: Стальные с четырехшпилечным креплением и защитными внешними хабами
Основні параметри
Виробник: ORIX
Довжина: 1500 мм
Ширина: 970 мм
Повна висота: 950 мм
Довжина колісної бази: 980 мм
Вага: 152 кг
Посадкових місць: 1
Вантажопідйомність: 140 кг
Об'єм бензобака: 4,2 л
Витрати палива: 3 л./100 км.
Гальмо стоянки: Есть
Передній багажник: Есть
Задній багажник: Есть
Максимальна швидкість: 67 км/ч
Колір: Зеленый
Головна передача: Цепная
Сидіння: 1 местное
Рама: Стальная, трубчатая
Країна виробник: Китай
Динамічні характеристики
Перемикання швидкостей: Есть
Передній / задній хід: Есть / Есть
Світло / звук
Фари передні: Есть
Фара задня: Есть
Кнопка увм/вмк. світло: Есть
Сигнал на кермі: Есть

Модельний ряд квадроциклів ORiX поповнився потужнішою моделлю – версією 150, оснащеною двигуном з об'ємом 150 куб. см. Як і 125, ці квадроцикли чимось схожі з моделлю SharX 200. Але явно відрізняються від більшості інших чотириколісників, представлених на ринку України.

Перше, що слід зазначити – зміна геометрії рами. Тепер вона має поперечні підсилювачі та зміщене розташування точок кріплення важелів. Також перед фінішним фарбуванням раму піддають рівномірному ґрунтуванню, щоб мінімізувати ризик розвитку передчасної корозії. Та й фарба на ґрунтовку лягає краще і рівніше, а сам квадрик виглядає естетичнішим і привабливішим.

Задній маятник закріпили на рамі трохи вище звичайного. Що це дає? Більш довгий хід підвіски та кращі характеристики керованості транспортним засобом. Якщо розігнати звичайний квадроцикл до 30 км/год і вище, можлива втрата зчеплення з дорогою, збільшення вібрації і навіть підстрибування на незначних нерівностях поверхні. А ось ORiX 150 не «козлить», керувати ним легше і безпечніше, навіть на бездоріжжі та нерівному рельєфі. І не тільки завдяки іншій будові підвіски, а й через збільшення колісної бази та розширення колії передніх коліс. Ви відразу помітите це важливе нововведення. Цими елементами завжди і обов'язково постачають потужні квадроцикли (з двигуном від 125 куб. см). До речі, на моделі ORiX 125, яка з'явиться на вітринах одночасно зі 150-ю такі апгрейди також є.

Зважаючи на всі зміни рами, розробникам моделі вдалося втиснути в Орікс 150 бензобак із збільшеною ємністю – вже на 4,2 л бензину.

Важливим параметром продуктивності транспортного засобу є двигун. На нашій моделі це вдосконалений двигун Jianshe. Не варто порівнювати його з бюджетними дельта-альфівськими агрегатами, Jianshe явно краще. В обслуговуванні він досить економічний і простий, служить довше та ефективніше. На перший погляд ви особливих відмінностей не побачите, але якщо знати, куди дивитися, то в очі впадає оновлений карбюратор та алюмінієвий циліндр. Це означає, що перед вами дійсно двигун з кубатурою 150, а не менше. Але, звичайно, всю різницю ви зрозумієте, коли спробуєте проїхатися транспортним засобом. Що не кажи, а 150-ки більш спритні і відрізняються вищим обертаючим моментом навіть на середніх оборотах – розганяються швидше і сильніше, ніж малопотужні 110-і і навіть 125-і.

До продуктивного двигуна належить хороший глушник, і тут він присутній – з напівпрямоточним вихлопом і збільшеною випускною системою. Тільки погляньте, наскільки стильно він виглядає, набагато краще, ніж типові глушники на інших моделях.

Також варто звернути увагу на зміну конструкції задньої цапфи, яка виконує роль фіксатора задньої провідної осі. Що змінилося? Гальмовий супорт тепер закріплений видозміненою та зміщеною кріпильною скобою. Тепер вона товстіша і розташована не з торця, а вище. А сама цапфа затягнута трьома болтами для більшої надійності.

Гальмовий супорт перенесли не просто так, а щоб убезпечити від пошкоджень та забруднень під час їзди. Ну, а товстіша скоба потрібна для посилення безпеки. Керувати гальмівними дисками водій може, як і раніше, за допомогою кермових важелів.

З дисплея квадроцикла водій зчитує всі важливі параметри і може без проблем зробити це навіть сонячним днем ​​або при утрудненому баченні. Сам дисплей утоплений у корпус і прикритий протисонячним козирком, а всі показники яскраво підсвічені і не можуть залишитись непоміченими.

Наступна важлива зміна торкнулася керма. У звичайних моделях полегшених квадроциклів встановлюються сталеві керма. Вони тонкостінні та дуже легкі, але можуть легко отримати пошкодження під час зіткнень або падінь транспортного засобу. Орикс 150 отримав алюмінієве кермо змінного перетину – міцніше, але не менш легке. На кермі розташовані всі гріпси і потрібні блоки управління світлотехнікою, а також курок газу з обмежувачем, щоб батьки могли задати поріг швидкості для пілота-початківця.

Підвіска моделі отримала поперечні важелі з прес-маслянками. Обслуговувати втулковий сайлентблок можна за допомогою шприцювання. Головне робити це регулярно, щоб збільшити термін служби деталі.

Передні та задні фари також відрізняються від звичного стандарту. По-перше, передні ліхтарі мають не тільки світлодіоди, але і лінзи, що відбивають, які коригують напрямок світлових потоків. Смужки-габарити світяться за звичайного режиму їзди (функція «денне світло»). Самі фари розташовані таким чином, щоб не отримувати пошкодження при зіткненнях та ударах, а також захищені від бризок бруду спеціальними пластиковими припливами крил. Райдер тепер може не зупинятися під час пересування бездоріжжям, щоб протерти фари.

По-друге, задніх ліхтарів у ORiX 150 тепер два, як і SharX 200. І розміщені вони не по центру, а по краю. З такими елементами квадроцикл дуже ефектно виглядає на дорозі та у темряві. Виділяючись серед інших транспортних засобів.

Кілька слів варто сказати і про багажні платформи, які розташовані і спереду, і ззаду. Цей функціональний елемент виготовлений із трубчастої сталі та закритий пластиком для надійності.

Як і в будь-якого квадроцикла, наш апарат має штатну сигналізацію. Причому з можливістю віддаленого контролю. Якщо ви бачите, що ваша дитина розігналася або наближається до небезпеки, можна просто заблокувати двигун чотириколісника, і не перейматися здоров'ям свого маленького екстремала.

Немає відгуків про цей товар.
Написати відгук

1 2 3 4 5

Продовжити

Кнопка
связи