- Характеристики
- Опис
- Відгуки (0)
Двигун | |
---|---|
Об'єм двигуна: | 200 см. куб |
Кількість циліндрів: | 1 |
Тактність двигуна: | 4-тактный |
Особливості двигуна: | Инжекторный, с балансировочным валом и турбиной охлаждения |
Максимальна потужність: | 10,5 л. с. при 7500 об/мин |
Ступінь стиснення: | 9.2 :1 |
Тип трансмісії: | Вариатор |
Охолодження: | Воздушная турбина |
Запуск двигуна: | Электростартер |
Ходова частина | |
---|---|
Тип гуми: | Безкамерная шина |
Передня підвіска: | Независимая на двойных А-образных поперечных рычагах, 5-позиционная регулировка предварительного сжатия пружин |
Задня підвіска: | Маятниковая, 5-позиционная регулировка предварительного сжатия пружин |
Переднє гальмо: | Двойные дисковые, гидравлические |
Задні гальма: | Дисковые, гидравлические |
Розміри переднього колеса: | 21×7-10 |
Розміри заднього колеса: | 22×10—10 |
Основні параметри | |
---|---|
Виробник: | LINHAI-YAMAHA |
Довжина: | 2450 мм |
Ширина: | 1220 мм |
Повна висота: | 1760 мм |
Довжина колісної бази: | 1860 мм |
Вага: | 245 кг |
Посадкових місць: | 2 |
Вантажопідйомність: | 200 кг |
Об'єм бензобака: | 9 л |
Гальмо стоянки: | Есть |
Передній багажник: | Нет |
Акумулятор: | 12В 9 А |
Задній багажник: | Есть |
Максимальна швидкість: | 55 км./час |
Колір: | Синий |
Сидіння: | 2х местное |
Рама: | Стальная, трубчатая |
Модель: | UTV LH200U EFI |
Тип приводу: | Цепь |
Країна виробник: | Китай |
Динамічні характеристики | |
---|---|
Перемикання швидкостей: | Есть |
Количество скоростей: | 3 (Вперед, назад, нейтральная) |
Передній / задній хід: | Есть / Есть |
Світло / звук | |
---|---|
Фари передні: | Есть, диодные |
Фара задня: | Есть |
Кнопка увм/вмк. світло: | Есть |
Сигнал на кермі: | Есть |
Хочете обзавестися дійсно крутою мототехнікою для прогулянок, відпочинку, покотушок і просто гарного проведення часу? Тоді представляємо новинку цього року – Linhai-Yamaha UTV LH200U EFI. Це мініатюрний баггі, створений на базі класичного квадроцикла, який отримав низку цікавих фішок. Але давайте ближче познайомимося із цим незвичайним апаратом.
Для чого підходить Linhai-Yamaha UTV LH200U?
Почати варто з функціональності цього малокубатурного баггі. А здатний він багато на що, незважаючи на невеликий об'єм двигуна. Транспортний засіб підходить для:
- Вилазок на природу (пікніків, коротких експедицій).
- Поїздок по пагорбах, вибоїнах та середньому бездоріжжю.
- Господарських завдань (перевезення вантажів тощо).
- Навчання водінню (з керуванням баггі впорається навіть підліток).
Чотириколісник Linhai-Yamaha UTV LH200U можна сміливо назвати однією з найцікавіших новинок 2022 року.
Чому варто купити баггі UTV LH200U?
Причин вибрати саме цей позашляховик купа, але головна з них – просте обслуговування. На український ринок імпортується кілька моделей баггі, тому знайти для них запчастини надскладно. А ось із апаратом Лінхай-Ямаха таких проблем немає. На чотириколіснику стоїть найпоширеніший двигун Yamaha (такий же, як і на Linhai Z180). З пошуком решти деталей також не виникне проблем, вони є практично у всіх великих мото-магазинах.
До плюсів Linhai-Yamaha UTV LH200U можна віднести і:
- Продуману кермову колонку. Для керування технікою не потрібні особливі сили, з поворотом керма впорається навіть підліток.
- Високий рівень безпеки. Автомобільна посадка, ремені безпеки та трубчаста конструкція захистять водія та пасажира від травм навіть у екстрених ситуаціях.
- Відмінну тягу. Установка інжектора та зміна передавального відношення дозволяють квадрику впевнено розганятися до 55 км/год, підніматися на пагорби, долати вибоїни і т. д.
- Адаптивну підвіску. На позашляховик були встановлені амортизатори, що дозволяє регулювати підвіску під різні дорожні умови.
Ну і, звичайно, не варто забувати про відмінну комплектацію моделі. Виробник забезпечив апарат ергономічними сидіннями, зручною панеллю приладів, потужними світлодіодними фарами, дзеркалами заднього виду, лобовим склом і бічними сітками.
Примітка: Модель Linhai-Yamaha UTV LH200U можна доукомплектувати лебідкою, жорсткими дверима, алюмінієвими дисками та освітлювальною планкою (126W).
Технічні особливості баггі
У плані начинки LH200U мало чим поступається техніці відомих брендів. На квадрику стоїть надійний чотиритактний двигун із балансувальним валом. До речі, наявність балансвалу значно знижує вібрації, що робить їзду комфортнішою.
Важливу роль грає й інжекторна система живлення. Вона покращує показники потужності позашляховика, а також знижує споживання палива на 20%.
Ще одне цікаве рішення у LH200U – повітряна турбіна охолодження. Щоб покращити обдув двигуна, інженери помістили повітряний фільтр у спеціальний кейс і вивели від нього шноркель. Таким чином система всмоктує чисте повітря з-під кузова квадрика.
Щоб спростити експлуатацію машини, виробник встановив на неї автоматичну коробку передач (варіатор). Тому райдеру потрібно лише вибрати режим (вперед, назад, нейтралка) та натиснути педаль газу.
Для безпеки райдерів апарат був оснащений ефективними дисковими гальмами. Така система скорочує гальмівний шлях на 30% і служить набагато довше за класичні барабанні гальма.
1 2 3 4 5