- Характеристики
- Опис
- Відгуки (0)
Двигун | |
---|---|
Тип двигуна: | Бензиновый |
Кількість циліндрів: | 1 |
Тактність двигуна: | 4-тактный |
Максимальна потужність: | 14 л. с. при 8000 об/мин |
Обертаючий момент: | 11 Нм при 7500 об/мин |
Тип трансмісії: | Вариатор |
Охолодження: | Воздушно-масляное |
Запуск двигуна: | Электростартер |
Ходова частина | |
---|---|
Тип гуми: | Безкамерная шина |
Передня підвіска: | Независимая, двойные A-образные, поперечные рычаги, масляные амортизаторы с регулируемой жесткостью |
Задня підвіска: | Маятниковая, масляный моноамортизатор |
Переднє гальмо: | Гидравлические, дисковые на каждом колесе с приводом от правой ручки |
Задні гальма: | Гидравлический, дисковый на оси колёс с приводом от левой ручки |
Розміри переднього колеса: | 23х7-10 |
Розміри заднього колеса: | 22х10-10 |
Основні параметри | |
---|---|
Виробник: | Kayo |
Довжина: | 1780 мм. |
Ширина: | 955 мм. |
Повна висота: | 1050 мм. |
Висота сидіння: | 790 мм. |
Довжина колісної бази: | 1100 мм. |
Дорожній просвіт: | 140 мм. |
Вага: | 120 кг. |
Посадкових місць: | 2 |
Вантажопідйомність: | 220 кг. |
Об'єм бензобака: | 9 л. |
Витрати палива: | 3 л./100 км. |
Гальмо стоянки: | Есть |
Передній багажник: | Есть |
Задній багажник: | Есть |
Максимальна швидкість: | 80 км./час |
Колір: | Бело-черный |
Головна передача: | Цепная |
Сидіння: | 2х местное |
Рама: | Стальная, трубчатая |
Країна виробник: | Китай |
Динамічні характеристики | |
---|---|
Передній / задній хід: | Есть/Есть |
Світло / звук | |
---|---|
Фари передні: | Есть |
Фара задня: | Есть |
Кнопка увм/вмк. світло: | Есть |
Сигнал на кермі: | Есть |
Бажаєте придбати максимально функціональний та надійний квадроцикл? Значить, вам потрібен Kayo Bull 200. Компактний мотовсюдихід підходить практично для будь-яких завдань: драйвової їзди, роботи по господарству, активного відпочинку та невеликих експедицій. Ця новинка вже стала хітом 2021 року завдяки сучасній начинці, якісній збірці та доступній ціні. Але давайте розберемося, чим цікавий Булл 200 і в чому причина його популярності.
Конструкція та комплектація мотовсюдихода
Модель Bull 200 виконана у фірмовому стилі бренду Kayo. Біло-чорний колір робить квадрик пізнаваним, а спортивна зовнішність робить його агресивнішим. До речі, для створення спортивного дизайну виробник трохи підняв задню частину апарату, що візуально збільшило колеса.
Якість збірки апарату теж на висоті. Власники Кайо Булл 200 відзначають, що всі сполучні шви виконані акуратно, а будь-які зазори чи люфти відсутні. Можливості техніки розширює міцна сталева рама (трубчаста). Каркас без проблем витримує навантаження 220 кг. Завдяки цьому на чотириколісник можна встановлювати навісне обладнання (відвал, плуг, причіп тощо).
А ось головна фішка бюджетника Bull 200 – комплектація. Виробник забезпечив апарат:
- Сучасною інформаційною панеллю. На дисплеї відображаються обороти, пробіг, швидкість, передача та час.
- Лінзованою оптикою. У набір входять передні фари, поворотники, стопи, світловідбивачі. Важливо відзначити високу якість оптики, завдяки чому вона не пітніє навіть у вологу погоду.
- Електростартером. Запуск двигуна з кнопки значно спрощує експлуатацію квадрика, що особливо важливо для райдерів-початківців.
- Посиленим 520-м ланцюгом.
- Розширеним бензобаком (9 л). З огляду на скромну витрату палива (3-3,5 л/100 км) повного бака вистачить приблизно на 250-300 км.
- Фаркопом.
- Дзеркалами заднього виду.
- Двома міцними багажниками із пластиковими накладками.
Відзначити слід і великі 10-дюймові колеса, які у зв'язці з підвіскою забезпечують Kayo Bull 200 чудову прохідність.
Оснащення та особливості Булл 200
Виробник встановив на Bull 200 надійний двигун фірми Loncin. Такий двигун добре показав себе на інших китайських мотовсюдиходах, і здатний відпрацювати без поломок понад 6000 км. Єдине, що необхідно райдеру, - регулярно міняти моторне масло (кожні 500-600 км).
Цікавою особливістю Кайо Булл 200 стала повітряно-масляна система охолодження. Вона на 30% ефективніша за класичне повітряне охолодження (примусове) і запобігає перегрівам навіть на високих оборотах. Але це ще не все! Виробник забезпечив апарат великим фільтром, який за характеристиками відповідає компонентам, встановленим на квадриках серії Polaris RZR. Такий елемент підвищує ресурс двигуна на 15%.
Коробка передач Kayo Bull 200 стандартна – варіатор (нейтралка, передній і задній хід). Автоматична КПП забезпечує чотириколіснику відмінну динаміку, виключає пробуксовку та знижує знос двигуна (за рахунок плавного розгону).
А ось справжнє захоплення у райдерів викликала підвіска квадрика. Kayo Bull 200 оснащений масляними амортизаторами, що регулюються, які можна адаптувати практично під будь-яку трасу. Підвіска буквально поглинає всі вибоїни, тим самим роблячи прогулянку максимально комфортною. При їзді легким бездоріжжям водій взагалі не помітить вібрацій або ударів.
Звичайно, коштує Kayo Bull 200 дорожче за аналогічні 200-кубові «китайці». Ось тільки цей мінус сповна компенсується його комплектацією та високою надійністю (ресурс 10-12 років).
1 2 3 4 5