- Характеристики
- Опис
- Відгуки (0)
Батарея | |
---|---|
Кількість акумуляторів: | 5 |
Напруга акумулятора: | 72В |
Тип акумулятора: | Свинцево-кислотний |
Час зарядки: | 5-10 годин |
Зарядний пристрій: | Електрична мережа з напругою 220 Вольт (заводський модуль для підзарядки додається в комплекті) |
Двигун | |
---|---|
Тип двигуна: | Тяговий електродвигун виносного типу з приводом через знижувальний редуктор шестеренного типу на півосі нерівною довжиною. Безщітковий з приводним валом (сердечком) з термозрошеної сталі. Двигун у власному герметичному корпусі з алюмінієвого сплаву |
Кількість двигунів: | 1 |
Потужність двигуна: | 600W |
Ходова частина | |
---|---|
Тип гуми: | Безкамерна шина |
Передня підвіска: | Телескопічна вилка з гідравлічними амортизаторами |
Задня підвіска: | Залежна на паралельних важелях із пружинно-гідравлічними амортизаторами |
Переднє гальмо: | Барабанний з механічним ручним приводом |
Задні гальма: | Барабанний з механічним ножним приводом |
Розміри переднього колеса: | 3.00-10 |
Розміри заднього колеса: | 3.00-10 |
Діаметр дисків: | 10 дюймів |
Матеріал дисків: | Алюмінієві легкосплавні |
Основні параметри | |
---|---|
Запас ходу: | 50 км |
Комплектація: | Зарядний модуль USB, передня багажна платформа, задня велика багажна платформа, РК панель приладів |
Оснащення: | Зсувне основне сидіння + відсік для багажу ззаду + багажний кошик попереду найпотужніший 650 Ватт повноцінний двомісний варіант + третє сидіння, що розкладається, для дитини і поручні |
Сигналізація: | З дистанційним керуванням (два брелоки в комплекті) |
Тип ландшафту: | Асфальт/місто |
Тип панелі приладів: | ЖК панель приладів |
Тип рами: | Закрита |
Ємність (ампер-годин): | 20 Агод |
Виробник: | Crosser |
Довжина: | 1400 мм |
Ширина: | 620 мм |
Повна висота: | 1000 мм |
Вага: | 121 кг |
Посадкових місць: | 2 |
Вантажопідйомність: | 195 кг |
Гальмо стоянки: | Є |
Передній багажник: | Є |
Акумулятор: | 72Вт / 20Ah |
Задній багажник: | Ні |
Максимальна швидкість: | 35 км/год |
Колір: | Помаранчевий |
Модель: | TR1 |
Тип приводу: | Привід від електродвигуна двигуна організований через знижувальний редуктор шестерного типу з двома півосями нерівної довжини, які передають момент на задню провідну вісь електротрайка |
Країна виробник: | Китай |
Особливості: | Фара головного світла, повороти, дзеркала, сигналізація, захисні гофри передньої вилки |
Стан: | Новий |
Динамічні характеристики | |
---|---|
Перемикання швидкостей: | Є |
Количество скоростей: | 3 |
Передній / задній хід: | Є / Є |
Світло / звук | |
---|---|
Фари передні: | LED-фара головного світла |
Фара задня: | LED задні ліхтарі |
Кнопка увм/вмк. світло: | Є |
Сигнал на кермі: | Є |
Crosser TR1 – унікальний електроскутер, розроблений спеціально для людей з обмеженнями, пенсіонерів або дрібних господарських завдань. Зручна диванна посадка робить кожну поїздку максимально комфортною та приємною. Унікальна конструкція моторолера забезпечує йому стійкість навіть в екстремальних ситуаціях і суттєво спрощує його керування. Але давайте більш детально розберемося в особливостях цієї техніки.
Конструкція та комплектація моторолера
Головна відмінність недорогого електроскутера Crosser TR1 від класичних байків – наявність трьох коліс. Саме це кардинально впливає на конструкцію апарата. До унікальних особливостей моделі можна віднести:
- Широку платформу для ніг.
- Просторий багажник, розміщений над задньою підвіскою.
- Сидіння зі спинкою, зроблене у вигляді тумби.
- Редуктор для передачі крутного моменту від двигуна до коліс.
Варто відмітити, що сидушка бюджетного електроскутера Crosser TR1 розкладається. Для цього потрібно натиснути на важіль з лівого боку і штовхнути сидіння назад. Також по центру сидушки знаходиться невелика відкидна площадка, на якій може розміститися дитина.
Комплектація електричного моторолера також вигідно відрізняє його від класичних бензинових апаратів. У байку є сигналізація з двома пультами, електронна приладка, місткий кошик (спереду), дзеркала, USB-роз'єм, безкамерні шини.
Особливої уваги заслуговує редуктор електроскутера. Він не тільки зменшує втрати при передачі крутного моменту і дозволяє реалізувати весь потенціал двигуна, але й додає байку задній хід. Так, все вірно. Бюджетний електроскутер Crosser TR1 може здавати назад, що робить апарат більш маневреним і практичним.
Динаміка та запас ходу скутера
Почнемо з того, що модель Crosser TR1 – байк на кожен день. Тому любителям швидкості та драйву він точно не підійде. На апараті стоїть малопотужний 600-ватний двигун, який дозволяє йому розганятися до 35 км/год. Однак у безщіткового мотора байка є одна важлива особливість – підвищена тяга. Це дозволяє байку впевнено набирати швидкість навіть при повній завантаженості, заїжджати на пагорби і легше долати перешкоди.
Живиться мотор від п'яти свинцево-кислотних акумуляторів загальною ємністю 20 ампер-годин. На 100% заряджені АКБ дозволяють скутеру проїхати близько 50 км. Цього цілком достатньо для поїздки на роботу і назад, вилазки в магазин або прогулянки по місту. А ось повна зарядка батарей займає майже 10 годин.
Ходові якості байка
Незважаючи на доступну ціну електроскутер Crosser TR1 має чудові ходові якості. Вся справа в підвісці трайка. Передня телескопічна вилка відрізняється значним кутом повороту і суттєво підвищує маневреність скутера. Також передня підвіска добре поглинає дрібні та середні нерівності, що знижує навантаження на руки водія.
А ось ззаду моторолера реалізована залежна система з поперечними важелями. Вона забезпечує моделі Crosser TR1 ряд переваг:
- Максимальну стійкість на дорозі.
- Ефективне зчеплення коліс з трасою (за рахунок роботи важелів).
- Кращу ізоляцію кузова байка від дорожніх нерівностей (менше вібрацій та ударів).
- Більш високу вантажопідйомність (195 кг).
Гальма в електротрайку класичні – барабанні. Але є одна особливість – привід задньої системи ножний. Тобто біля правої ноги райдера знаходиться педаль, яка виконує функцію гальма.
1 2 3 4 5