- Характеристики
- Опис
- Відгуки (0)
Батарея | |
---|---|
Кількість акумуляторів: | 2 |
Напруга акумулятора: | 60В |
Розрахункова кількість циклів зарядки: | 1000 |
Тип акумулятора: | Li-ion (Літій-іонний) |
Час зарядки: | 7 годин |
Двигун | |
---|---|
Тип двигуна: | Електричний |
Кількість двигунів: | 1 |
Запуск двигуна: | Без ключа або через програму |
Потужність двигуна: | 2100 Вт |
Ходова частина | |
---|---|
Тип гуми: | Безкамерна шина |
Передня підвіска: | Телескопічна вилка |
Задня підвіска: | Маятникова, два амортизатори |
Переднє гальмо: | Дискові |
Задні гальма: | Дискові |
Розміри переднього колеса: | 90-12 |
Розміри заднього колеса: | 90-12 |
Діаметр дисків: | 12 дюймів |
Матеріал дисків: | Алюмінієві легкосплавні |
Основні параметри | |
---|---|
Запас ходу: | 120 км |
Комплектація: | Електроскутер, РК-дисплей високої контрастності, LED-оптика, охоронна сигналізація, світлодіодна фара, дзеркала заднього виду, пластикова ніша для речей, опорна спинка для пасажира, документація |
Оснащення: | Пластикова ніша для речей, опорна спинка для пасажира |
Сигналізація: | Є |
Ступінь захисту: | IP67 |
Тип ландшафту: | Асфальт/місто |
Тип панелі приладів: | РК-дисплей (інформаційний 7-дюймовий кольоровий TFT-екран) |
Тип рами: | Закрита |
Ємність (ампер-годин): | 24 Агод |
Виробник: | Lvneng |
Довжина: | 1937 мм |
Ширина: | 725 мм |
Повна висота: | 1233 мм |
Довжина колісної бази: | 1350 мм |
Вага: | 80 кг |
Посадкових місць: | 2 |
Вантажопідйомність: | 300 кг |
Гальмо стоянки: | Є |
Передній багажник: | Ні |
Акумулятор: | 60Вт / 24Агод |
Задній багажник: | Вантажний бокс |
Максимальна швидкість: | 45 км/год |
Колір: | Білий |
Модель: | NCF 2100 |
Тип приводу: | Задній |
Країна виробник: | Китай |
Особливості: | Розблокування + функція діагностики скутера через мобільний додаток LNGO, GPS-навігація, протиугінна система |
Стан: | Новий |
Динамічні характеристики | |
---|---|
Перемикання швидкостей: | Є |
Количество скоростей: | 3 |
Передній / задній хід: | Є / Ні |
Світло / звук | |
---|---|
Фари передні: | LED-фара головного світла |
Фара задня: | Габаритний ліхтар, стоп-відбивач та покажчики поворотів |
Кнопка увм/вмк. світло: | Є |
Сигнал на кермі: | Є |
На українському ринку представлені десятки сучасних моторолерів на АКБ з ексклюзивним дизайном і відмінною комплектацією. Але недорогий електроскутер Lvneng NCF 2100 з преміум-сегмента виділяється серед конкурентів. Це перший акумуляторний двоколісник, розроблений спеціально для кур'єрської доставки або перевезення вантажів. Так давайте розберемося в його особливостях і оснащенні.
Конструкція та комплектація моделі
В плані зовнішнього вигляду модель NCF 2100 нічим не відрізняється від інших преміальних скутерів бренду Lvneng. Плавні риси кузова, іміджева квадратна фара і приємний мінімалізм роблять моторолер впізнаваним. І це не дивно, адже за основу байка NCF була взята інша популярна модель фірми – модель NCE. Однак інженери внесли кілька змін:
- Встановили одномісне сидіння і збільшили багажну платформу.
- Переробили раму байка (вантажопідйомність зросла з 255 до 300 кг).
- Додали в комплектацію герметичний бокс для продуктів.
Хоча бюджетний електроскутер Lvneng NCF 2100 став робочою конячкою, його преміальна комплектація не змінилася. Базовий набір постачання включає 7-дюймову електронну приладку, LED-оптику, сигналізацію, USB-роз'єм, дзеркала заднього виду, нішу для речей, спинку. Також виробник додав в мотороллер безключовий доступ і можливість керувати байком через додаток LNGO. Також за допомогою смартфона можна відслідковувати положення двоколісника, проводити його діагностику.
Динаміка та автономність скутера
Електроскутер Lvneng NCF 2100 позиціонується як практичний транспорт для розміреної їзди містом. На це натякає безщітковий двигун потужністю 2100W, який забезпечує апарату максимальну швидкість 45 км/год. Цього цілком достатньо, щоб впевнено лавірувати в потоці автомобілів і швидко пересуватися містом. При цьому сам мотор відрізняється підвищеною надійністю, безшумною роботою і високим ККД (85-90%).
І хоча новий електроскутер Lvneng NCF 2100 поступається багатьом двоколісникам у потужності, його автономність сповна компенсує цей недолік. Двигун живиться від 60-вольтової літій-іонної батареї ємністю 24 Ач. Повністю зарядженої АКБ вистачає на 120 км шляху, а її підзарядка займає менше 7 годин.
У акумулятора є кілька важливих переваг:
- Низький рівень саморозряду.
- Відсутність ефекту пам'яті.
- Стійкість до температури від -20 до +50 градусів.
- Швидка підзарядка.
Ще одна причина купити електроскутер Lvneng NCF 2100 – його ресурс. Сучасний літій-іонний акумулятор без проблем витримує 1800-2000 циклів зарядки.
Ходові якості електроскутера Lvneng NCF 2100
Оскільки модель NCF 2100 розроблялася для кур'єрської доставки, інженерам бренду Lvneng довелося злегка модернізувати підвіску. На байк встановили гідравлічну телескопічну вилку, яка поглинає удари, забезпечує хороший кут повороту керма і стабільне зчеплення з трасою.
Ззаду знаходиться маятникова система з довгоходними амортизаторами середньої жорсткості. Пружини запобігають коливанням «хвоста» байка і виключають пробої при повній завантаженості двоколісника. Саме завдяки цьому моторолер витримує навантаження в 300 кг.
А ось для безпеки райдера, скутер обладнали дисковими гальмами (спереду і ззаду). Вони легші і ефективніші класичних барабанів. При цьому велика кількість прорізів у дисках дозволяє гальмівній системі самоочищатися від бруду і вологи.
1 2 3 4 5